Hakutulokset

  1. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka, mukaan saa varmaan liittyä? :) Ollaan eka poika saatu hoidoilla (IVF tuoresiirto) 03/09 ja nyt ollaan juhannuksesta yritetty pikkukakkosta :) On tässä syksyn aikana ehditty tehdä jo 2 passia ja 1 IVF. Nyt uusin keräys tehtiin viime tiistaina ja siirto oli torstaina. Masuun siirrettiin...
  2. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Moikka, juu :) Sopisiko keskiviikkona, klo 12.00? Muutkin Nurmijärveläiset kylälle lenkille! :attn:
  3. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Moikka, mitenkäs olisi kärryttely torstaina 27.8 puolen päivän aikaan? :wave: Niin ja tervetuloa kaikki uudet kärryttelijätkin mukaan :)
  4. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Moikka, yritin teille kaikille laittaa nyt yksityisviestiä... Eli ollaan menossa huomenna kärryttelemään puolenpäivän aikoihin tänne kylälle (laitoin myös kännynroni, johon voit laittaa tietoa pääsetkö mukaan)... Eli jos ei sada kissoja taivaalta niin nähdään huomenna :)
  5. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Moikka, molemmille laitoin viestiä :) Ollaan yhteydessä ja toki enemmänkin porukkaa saa mukaan ilmoittautua :) :wave:
  6. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Niin ja piti laittaa vielä, että itse olen 31 v.
  7. N

    Äitejä Nurmijärveltä ja ympäriltä

    Moikka, täällä olisi ainakin yksi 4,5 kk pojan äiti. Puisto, kahvittelu ja kävely kyllä kiinnostaisi, kuten uusien ihmisten tapaaminenkin :) Luulisi että jokunen muukin Nurmijärveläinen äiti olisi seuran tarpeessa :) Laitellaan viestiä! Nina
  8. N

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka kaikki, Täällä olisi suuremmalle osalle porukkaa uusi ihminen. :heart: Tulen tuolta lapsettomuuspuolelta. Vauvelia on toivottu taloon jo reilu 2,5 vuotta ja nyt neljän inseminaation ja kahden IVF:n jälkeen saimme plussan. Huomenna on ensimmäinen neuvola. La on maaliskuussa, terkkari ei...
  9. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Voimia Viivi :hug: Olen todella pahoillani! Toivon todella plussauutisia seuraavaan yritykseen! Onneksi sinne pakkaseen jäi vielä tavaraa :heart:
  10. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Viivi, kerrohan kuulumisiasi :heart:
  11. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Viiville hurjasti peukkuja huomiseen testiin! Toivottavasti kärsimyksesi palkitaan plussalla :heart: Popsylle voimia tuleviin hoitoihin ja plussaonnea silloin! Itsellä on ensimmäinen neuvola jo ensi perjantaina. Mukavaa kun pääsee kuulemaan konkreettisia asioita vielä niin "näkymättömästä"...
  12. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Mikäs on Viivin olo tällä hetkellä? :heart:
  13. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Hei, takaisin taas kotona lomareissulta. Loma meni hienosti. Keskiviikkona (virallisena testipäivänä) tuli testattua ja viiva oli tummentunut ihan mukavan näköiseksi. Maanantaina sitten vielä verikokeeseen, että saa varmuuden, mutta hyvältä näyttää. Kiitoksia kaikille onnitteluista! Oireita ei...
  14. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Moikka Viivi, Ota huomenna yhteyttä klinikkaan, jos olosi jatkuu samanlaisena. Kurjaa! Parempaa oloa!!! Minä eilen intouduin testaamaan, ja elämäni ensimmäisen kerran näin testissä kaksi viivaa. Toinen toki oli aika paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva kuitenkin :)...
  15. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Kurre :hug: Olen pahoillani... Viiville onnea tänään siirtoon :heart: Popsy, minkälainen olo - me kun mennään samoin askelin ;)
  16. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Moikka Viivi ja muut. Ei oireita sitten minkäänlaisia. Keskiviikkoon pitäisi jaksaa odotella. Hauskaa siinä on vaan se, että ollaan ensi viikko Lapissa reissussa kaveripariskunnan kanssa. Siellä sitten jossakin puskassa voi pissata tikun päähän (kunhan kattoo että on oikea tikku) :laugh: Voipi...
  17. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Hieno saalis Viivi :heart: Nyt riittää siis varmasti sinullakin pakkaseen. Ihanaa! Siirretäänkö yksi vai kaksi? Toivottavasti olosi on jo kohtuullinen. Nauti nyt vaan siitä "tekemättömyydestä" - kyllä sitä ehtii tiskata myöhemminkin ;) Tsemppiä siirtoon! Mun olo on "tavallinen"...
  18. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Moikka Viivi, Jos olisin samalla suunnalla ja lomalla, niin tulisin ehdottomasti seuraksi :) Onpa hieno saalis tulossa! Todella mahtavaa! :flower: Kurjaa, että olosi on tuollainen. Toivottavasti se helpottaa huomisen jälkeen. Onko sulla perjantaina siirto? Mäkin olen huomannut, että...
  19. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    pp 6 ja ei jaksais odottaa... :ashamed: Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, paitsi että noi luget väsyttää. Tämä viikko töitä ja sitten lomalle. Ihanaa kesää kaikille! Palaan kertomaan kun jotakin tapahtuu :) Viivi, missäs mennään :heart:
  20. N

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Voimia Kamilla :hug: Itkuhan tässä tulee... sitä myötä elää muiden plussat ja negat melkein kuin omansakin :heart:

Yhteistyössä