Hakutulokset

1. M

35v+ odottajat, vol 3

Kiitos Lilli70 ja Anjamarita! Mua kun niin kovasti painaa tämä oireettomuus, olisiko kovin tylsää muistella alkuraskautta ja kertoa, missä vaiheessa eri oireita ilmestyi (jos ilmestyi). Kiitos kaikille!
  2. M

35v+ odottajat, vol 3

Maijamette ilmoittautuu taas. Vierailen palstalla epäsäännöllisin väliajoin - elämä kun on ollut yhtä raskautta ja keskenmenoa viimeiset pari vuotta. Viimeisin raskaus päättyi keskenmenoon syyskuussa. Nyt on menossa seitsämäs yritys, rv 4+4. Kauhistuttaa, kun vaivana on sama oireettomuus...
  3. M

35+ Lapsettomat

Sikiön hidastunut kasvu ja oireeton raskauteni olivat tälläkin kertaa huonoja merkkejä. Sikiö todettiin eilen kuolleeksi. Pieni sydän ei sykkinyt enää Kaavinta tehty ja nyt yritettävä toipua tästä viidennestä menetyksestä :'( En taida jaksaa enää edes yrittää, kun syytä näihin menetyksiin ei...
  4. M

35v+ odottajat, vol 2

Sikiön hidastunut kasvu ja oireeton raskauteni olivat tälläkin kertaa huonoja merkkejä. Sikiö todettiin eilen kuolleeksi. Pieni sydän ei sykkinyt enää Kaavinta tehty ja nyt yritettävä toipua tästä viidennestä menetyksestä. :'(
  5. M

35+ Lapsettomat

Kiitos Kris. Tuosta akupunktiosta - minä ainakin olen käynyt hoitojen aikana akupunktiossa. Kärsin migreenistä ja se on ainakin oman lapsettomuuslääkärini mukaan aivan sallittu hoitomuoto lapsettomuushoitojen aikana. Vitamiineista kannattanee välttää sellaisia valmisteita, joissa on mukana...
  6. M

35+ Lapsettomat

mun pikkuinen ei kasva :'( Eka ultrassahan (rv 6+jotain) kaikki oli hyvin. Sydän löi ja koko vastasi viikkoja. Viikkoa myöhemmin tehdyssä ultrassa sydän yhä löi, mutta pituutta ei ollut tullut lisää. Lääkäri oli vähäpuheinen, eikä ottanut kantaa, mistä on kyse. Hänen mielestään tässä vaiheessa...
  7. M

35v+ odottajat, vol 2

Nevi - kiitos vastauksestasi. Taitaa olla tosi harvinainen tilanne, kun kukaan ei osaa sanoa mitään. Ultrannut lääkäri ei kommentoinut asiaa sen enempää. Sanoi vain, että niskapoimu-ultra on seuraava. Mutta yksityisen puolen lääkärini toki piti asiaa erikoisena - sikiön kun pitäisi saada tässä...
  8. M

35v+ odottajat, vol 2

Onko teillä kenelläkään kokemuksia siitä, että sikiön pää-perä-mitta ei vastaakaan viikkoja? Syke ok, mutta sikiö ei tunnu kasvavan. Voiko varhaisilla viikoilla mittaustulokset vain olla epätarkkoja? Vai mistä voisi olla kyse? Kaikki asiaan liittyvä tieto on tervetullutta, myös mahdollinen...
  9. M

35+ Lapsettomat

kiireen keskellä. Syke löytyi =) Kiitos kaikille tsemppaajille! Enemmän sitten paremmalla ajalla.
  10. M

35v+ odottajat, vol 2

...kiireen keskellä. Syke löytyi :)
  11. M

35v+ odottajat, vol 2

Nyt tulee epäkohteliaasti vain omia kuulumisia - ei voimat riitä muuhun. Eka ultra oli tänään. Sikiö oli, mutta ei sykettä. Lääkäri antoi vielä hieman toivoa - katsotaan ensi viikolla uudelleen. Itse en enää oikein jaksa uskoa, että se syke sieltä enää tulisi löytymään.. Niin monen lähteen...
  12. M

35+ Lapsettomat

Jannika Mikä tehopakkaus oletkaan! 7 kertaa viikossa salissa. No, aivan varmasti tuloksia syntyy. Tuo Flamingo n suht lähellä meitäkin - kerrohan sitten, millaista siellä kaiken kaikkiaan on. Jäyhis Sullako alkoi nyt piinailu? Tsemppiä ja plussasäteitä. ON Eka ultra oli tänään. Ei...
  13. M

35v+ odottajat, vol 2

4-kerroksen väkeä juu, yksityiselle olen menossa. Niskapoimu ultra julkisella olisi vasta lokakuun puolivälissä, joten tällä historialla en mitenkään jaksa odottaa sinne asti. Aina olen yksityisellä käynyt hyvissä ajoin...
  14. M

35+ Lapsettomat

Muistaakohan kukaan enää? Paljon on uusia nimiä joukossa, mutta Jannikan ainakin muistan omiltani palstailuajoiltani. Tuottiko laihdutuskuuri tulosta ;) Olin siis täällä palstalla huhtikuisen ivf:n aikaan. Sen jälkeen spontaaniraskaus 05/08, joka meni kesäkuussa kesken. Ja nyt - taas...
  15. M

35v+ odottajat, vol 2

Nevi Auts, sellaista sattuu. Varmasti vika ei ole äidin kasvatusmetodeissa - kun kerran tähänkin asti "onnettomuuksilta" on vältytty. Lapset vain ovat erilaisia. Hyvä, että korjaus onnistui..ja ehkä se tapettirulla on hyvä ostaa kaappiin - kaiken varalta ;) Kisse Onnea pojalle :flower...
  16. M

35v+ odottajat, vol 2

Tarkistaisin, mitä tutkimuksia teille on tehty? Entä onko uuden, alkaneen raskauden tueksi määrätty jotain tukilääkitystä? Me emme (4 keskenmenon jälkeenkään) ole päässeet muihin kuin kromosomi- ja hyytymistekijätutkimuksiin. Itse olisin ollut halukas myös hormonaalisten- ja immunologisten...
  17. M

35v+ odottajat, vol 2

Ja kiitos kaikille valkovuoto-gallupiin vastanneille. Kyllä sitä on neljän keskenmenon jälkeen jokseenkin hermoheikko ja kyselee vaikka mitä älyttömyyksiä, mitä ei ehkä muuten kysyisi :laugh: Mutta - vastauksenne olivat lohduttavia. Ehkä kaikki on kuitenkin hyvin... Anjamarita On varmasti...
  18. M

35v+ odottajat, vol 2

Kisse Ihania juhlia teille ja onnea 1-vuotiaalle! Hienoa kulla, että sokeriarvot ovat kunnossa :) Nevi Kiitos listan päivityksestä. Mullakin on ollut mielessä tuo kotidoplerin hankinta - sitten kun sen aika on. Esikoinen oli niin vähäliikkeinen, että jatkuvasti piti olla neuvolassa tai...
  19. M

35v+ odottajat, vol 2

Keskenmenotaustastani johtuen olin jo tänään (rv5) ekassa ultrassa. Siellä näkyi ihan oikeassa paikassa sikiöpussi ja ruskuaispussi. Eli raskaus on kohdunsisäinen ja tuo ruskuaispussi kertoo siitä, että alkiokin siellä on - joskaan ei vielä ultrassa näy. Eli kyseessä ei ole tuulimunaraskaus...
  20. M

35v+ odottajat, vol 2

Ihana takki ja vielä ihanampi pikkuinen :)

Yhteistyössä