Hakutulokset

1. T

Elämämme suurimpia päätöksiä täällä mieheni kanssa pohdittu niin että pää halkeaa..

Mietin ihan samoja kuin sinä. Kiva etten ole ainoa. meillä kanssa kolme lasta, nuorin vuoden vanha. Mä haaveilen sijaislapsista, mutta en enää bio omista. Tutulla perheellä on perhekoti ja he sanovat että ei kannata ryhtyä siihen ennenkuin nuorin on kolme vuotias. On kuulemma vaativaa touhua...
  2. T

Hepatoosi ja uusi raskaus.....

Moi! Mulla menossa kolmas raskaus viikolla 30+2. Viikko sitten todettiin heptogestoosin iskeneen ja jouduin olemaan 4 yötä sairaalassa. Ti todettiin arvojen laskeneen normaalille tasolle, joten nyt vain joudun ramppaamaan sairaalassa pari kertaa viikossa. Jollei muutoksia tule... Ekassa...
  3. T

Hepatoosi ja uusi raskaus.....

Moi! Mulla menossa kolmas raskaus viikolla 30+2. Viikko sitten todettiin heptogestoosin iskeneen ja jouduin olemaan 4 yötä sairaalassa. Ti todettiin arvojen laskeneen normaalille tasolle, joten nyt vain joudun ramppaamaan sairaalassa pari kertaa viikossa. Jollei muutoksia tule... Ekassa...
  4. T

Liian myöhäistä?

Vielä ehdit!!! Mulla sama tilanne ja sama ikä :). Omalla kohdalla mietin asiaa niin, että jos on lapseton ja tän ikäinen, niin vielä ehtii nelikymppisenäkin, mutta kun pari pientä on jo ennestään, niin yrittäis nyt mahd. pian eikä "turhaan" odota että vanhenee lisää. Mä kyllä saan ihanasti...
  5. T

Kavereita Järvenpäästä????!!!!!

Moi! Mä olen kahden pienen pojan (2,10 ja 1,6 v) kolmekymppinen äiti, joka on kuun lopussa muuttamassa Järvenpään Pellonkulmaan. Olisi ihanaa kuulla paikallisesta :) elämästä ja löytää uusia kavereita itselle ja pojille. Kun ennestään en siletä tunne ketään. Olen iloinen ja megasosiaalinen...

Yhteistyössä