Hakutulokset

  1. bibii

    äisit ja odottavat pohjois-pohjanmaa

    Täällä 23v äiti kaipailis mamma kavereita oulusta Iistä haukiputaalta ja lähialueilta . Minulla on siis 3 lasta ja olisi mukava saada lapsillekin kavereita ja itselle seuraa puistoon kahville ym . Jos täällä muita jotka ystävää vailla niin täältä saisi ainakin yhden ystävän.
  2. bibii

    mammat hoiiiiiiiii !!!!

    Onko täällä muita jotka on saaneet esikoisen 17v ja paljon ihmisiltä katseita ja moiteita että on " huono" äiti vain sen takia kun on nuori . mutta nyt omistaa jo enemmänkin lapsia . Olisi ihanaa saada ystävää edes vaikka sähköposti että voisi kuulumisia ja ajatuksia vaihtamaan . olen nytten 23v
  3. bibii

    huhtikuun masu asukit

    Minulla olisi huhtikussa laskettu aika. Olisi mukava vaihtaa ajatuksi muiden suunnilleen samassa tilassa olevien kanssa. Minulla juuri alkanut pahoinvointi hieman helpotua kovasti odotan jo pikkuista vaikka aikaistahan se vielä on.
  4. bibii

    Oulusta/lähi alueet

    Täällä olisi 21v 2 lapesen äiti vailla ystävää, olisi mukava saada lenkki/ kahvittelu ja vapaa-aika seuraa. Jos yhtään kiinnostut laita yv:tä tulemaan
  5. bibii

    OULUSTA muita jotka ystävää vailla

    Olisi mukava saada uusia ystäviä oulusta ja lähi alueilta ei ole väliä onko sinulla lapsia kunhan vain olet myös ystävää vailla. Minulla on 2 poikaa vanhempi täytää kesällä 4 nuorempi on 1,8kk itse olen 21v. Olisi mukava käydä yhdessä lenkkeilemässä ja jutella niitä näitä. Jos kiinnostuit laita...
  6. bibii

    oulu/Ii ja muutkin lähi alueet hoooiiiiii !!!!!

    Olen kahden lapsen äiti ja tarvitsisin kiperästi muita kavereita leikkipuistoihin, kahvilohin, shoppaamaan ja joskus baariinkin. olen itse 21v aika nuori , mutta ikä on vain numero eli siis ei haittaa vaikka olisit vanhempi/nuorempi, mutta olisi kiva saada edes yksi ystävä kirjoittakaa, siis...
  7. bibii

    hyi

    kattooko kukaan nyt pelkokerrointa? Ne syö jotain ankan munaa missä on se sikiö :wave:
  8. bibii

    ystävää kaipailen pohjois-pohjanmaa

    Elikkä olisi mukava saada edes yksi ystävä jonka kanssa vaihtaa ajatuksia , mennä shopailemaan tai kaahville, lasten kanssa puistoo olen itse 20 ja vanhin lapsi on 2,8 ja toinen sitten vajaa 1v minut voi lisätä myös meseenkin laita vaikka yv jos kiinnostuit
  9. bibii

    lohi

    Jos teette uunissa paistettua lohta, niin mitä teette sen kanssa?
  10. bibii

    kirje/sähköposti ystäviä pohjois-pohjanmaa ja muutkin

    hei! Olisi kiva saada kirjoittelu kavereita ympäriinsä piristämään päiviä. Olen itse pohjois-pohjanmaalta, ja 20v . Jos kiinnostuit, niin laita vaikka yv.tä (saatais s-postit tai kirjeet tulemaan :)
  11. bibii

    ihana pikku sotkia

    Olin just siivonnu ja luutunnu lattian, niin pikkunen päätti puklata ja siinä samalla kädellä levitellä. Kun menin pyyhkimään oksennukset pois,niin eipä enään pikkuinen viihtynnytkään maassa:D:D
  12. bibii

    ihmettelen

    oon hiukan miettinyt, kun kaverin 2v lapsi ei ole nukkunut yhtään yötä ilma, että herää monesti itkemään hänellä siksi aika rankkaa ja olen käynyt joskus yön hoitamassa lasta, että kaverini saa vähän edes nukutuksi uni velkoja harmittaa vain, kun en töiltäni ja lapsiltani kovin usein pysty...
  13. bibii

    iin ja lähi seudun mammat

    Olisi kiva saada juttu / lenki seuraa muista äideistä tai tulevista äideistä . Itse olen aika vasta muuttanut ja minulla on kaksi lasta esikoinen on reilu 2ja puoli, nuorempi 7kk :)
  14. bibii

    :)

    paljonko olette lihoneet raskauden aikana ... itse olen 15 kiloa ja 3viikon päästä laskettu aika :)
  15. bibii

    unohtunut

    mitä niitä sivuja olikaan mistä näki vuokra- asuntoja? päässyt jotenkin unohtumaan :D
  16. bibii

    nivuset kipeänä

    tietääkö kukaan mikä voisi autaa jos on viimesillään raskaana ja nivuset niin kipeänä että on aika tuskallista kävellä ja nukkuessa vaihtaa asentoa?
  17. bibii

    haukiputaan ja lähialueen äitylit

    heippa olisi kiva saada juttu seuraa lähi alueen äideistä itselläni on esikoinen joka on 2v ja toinen syntyy elokuun alkupuolella :D
  18. bibii

    haukiputaan mammat

    muita nuoria äityleitä haukiputaan suunnalta ? olisi kiva jutella :D
  19. bibii

    sanoja

    onko teillä mitään sellaisia sanoja jotka sanotte huomaamattanne ----- mulla on aina melkein tulee sanottua joka väliin pössin :D
  20. bibii

    säikähdys

    olipa käydä hassusti mies jäi kattomaan esikoistamme kummatkin menivät päikkäreille esikoinen meidän sänkyyn ja mies sohvalle .... pikkunen oli heränny ennen miestäni ja lähteny sängystä pois päätti siinä samassa mennä kokeilemaan saisiko ulko oven auki .. no jotenki se sen sai auki ei oo...

Yhteistyössä