Hakutulokset

1. L

Kaksosetko???

homma nimittäin tuo, että jos olet jo kahdesti ollut utrassa ja etteikö olisi sitten huomattu että lapsia onkin kaksi...? Kaikkihan tietysti mahdollista, mutta luulisi että se olisi jo esim. np-ultrassa havaittu....) Itse odotan kaksosia ja se huomattiin ultrassa viikoilla 6 + 4 , kun...
  2. L

Monikko-odottajat, huhtikuun jutut

HYVÄÄ VAPPUA kaikille ja siman makuisia juhlintahetkiä........!!!! :hug:
  3. L

Loppuiko tämän ketjun kirjoittelu kokonaan...... :heart: :heart: Hiljaista tullut.. Hyviä vointeja kaikille !!!! Linda 16+2
  4. L

Hei, vielä oli ihan pakko kanssa kommentoida noita vauvan liikkeitä.... Ihanaa kuulla, että tosiaan kannattaa heti luottaa omaan vaistoonsa ja uskoa, että tosiaan pikkuiset ne jo tekevät vatsassa liikkeitään... Oletteko muuten jo käyneet monikko-onnea sivustoilla??? Aivan mahtavat sivut...
  5. L

Heissan... Joo eipä tosiaankaan tiedä Irene, vaikka oltaisiin sitten ihan samana päivänä synnyttämässä.. =) Multa tosiaan kysyttiin vaan neuvolassa tuota, mihin haluat synnyttämään - ja sanoin sitten kättärin, kun olen esikoisen saanut siellä ja jäi ihan hyvät muistot... Tiesiköhän se mun...
  6. L

Tervetuloa mukaan Irene :wave: !! Kivaa saada joukkoon lisää tuplien odottajia. Varmaan melkoinen yllätys, tuo että olikin kaksi pikkuista tulossa , jos ensiksi ultrattu yhtä - ihana juttu!!! Itse olen tosiaan menossa kättärille synnyttämään, ja laskettu aika 11.10... Nyt vain...
  7. L

Heippa... Noi paino jutut kyllä niin kamalan yksilöllisiä... Itse olen 172 cm ja paino ollut aina samat 65-67 kg. Kun odotin mun esikoista liikuin jokapäivä lähes synnytykseen asti ja painoa tuli silti 24 kg lisää, tosin lähti liikkumalla raskauden jälkeen taas kaikki pois. Nyt huomasin...
  8. L

Heh.... joo ei varmasti meistä kukaan tuosta loukkaannu... Päinvastoin, eiköhän tuo sovi juuri meille täällä oleville vallan hyvin... :heart: Itsellä eilen lääkäri. Molempien sydänäänet kuului ja muutenkin kaikki ok, paitsi että mulla painoa nyt jo tullut 8 kg ( nyt viikot 14+5).... en...
  9. L

Moikka.. Itse asun täällä Vantaan puolella ja multa ainakin kysyttiin neuvolassa, että onko toivomuksia tuon synnytyspaikan suhteen / naistenklinikka vai kättäri? Itse halusin kättärille, koska esikoisen sain siellä ja kaikki pelasi loistavasti.... tietysti vain mun kokemus..) Ja kyllä...
  10. L

Olipa kiva HooWee, että jaksoit heti laittaa uutta ketjua kasaan .... Kiitos :flower: Itse olen kaksosten odottaja täältä Vantaalta. Laskettu aika 11.10. Alkuraskaus mennyt yllättävän hyvin, ei pahoinvointia tai huonoa oloa... Mutta se ainainen nälkä! Tuntuu, että pakko syödä lähes...
  11. L

Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

Hei kaikille ! :flower: IHANAA huomata kuinka monta meitä tuplien odottajia tosiaan onkaan.... Meillä laskettu aika 11.10 , eli nyt viikkoja 14+2 ja molemmat pikkuiset omissa sikiöpusseissaan. Alkuihmetysten ja hieman kauhun sekaistenkin tunnelmien jälkeen kaikki alkanut tuntumaan oikein...

Yhteistyössä