Hakutulokset

1. K

vilja-allergia

kelanlääkärit osaa kyllä olla tosi wee-mäisiä. Meillä tytöllä todettiin yx -vuotiaana(-01) vilja-allergia(vehnä, ohra,kaura,ruis). Saatiin heti sairaanlapsen hoitotukea. Tarkistus tehtiin vuodenväleein. Tarkistusajankohta ois ollu taas heinäkuussa 2006, mutta satuin olemaan synnyttämässä ja...
  2. K

jomottaako teidän tisseihin koskaan

voisko sulla olla rinta tulehdus? Siihen kyll usein liittyy kuumeilua... tai liittyykö menkkojen aikoihin??
  3. K

Te joilla enenmmän kuin kolme lasta!! Ja ns. normaalituloisia "taviksia". Käyttekö ikinä esim. matkoilla?

=) meilläkin oli ennen kolme muksuu. Neljäs piti tehdä, mut saatiinkin kaksoset. Me asutaan rintamamiestalossa ja neliöitä meill on n.80( kolme makkaria). Mä olen kodinhoidontuella ja mies töissä. Kyll täytyy sanoo, et välil on sika tiukkaa ja meneehän neljästä enemmän kuluja kuin kolmesta...
  4. K

Äidit vuosimallia -76?

Tyttö -98 Tyttö -01 Poika -03 Kaksoset tyttö ja poika -06 Luulisin et nyt on lapsiluku täynnä ;)
  5. K

Miten teillä pysyy koti kunnossa?

meillä pahin sotku on neidin 10wee huoneessa, joka mielestäni räjähtää heti kun olen sadan käskyn saattelemana saanut sen siivoamaan. Ennen siivosin kaiken ite, mut loppujenlopux tulos oli sillonkin sama. Muut lapset osaa VIELÄ pitää tavarat kurissa. Meillä nukkumaan ei mennä ennenkuin...
  6. K

Äitejä Järvenpäästä!!

Olen 32v äippä Järvenpäästä. Minulla kotihoidossa 2vuotiaat kaksoset(tyttö ja poika) sekä 5v poika. Isommat tytöt 7 ja 10 ovat koulussa. Etsimme päiviksi leikki, juttu ym seuraa... =)
  7. K

Asuntoauto SAA POISTAA!!

Terve! Oisko kellään vuokrattavana asuntoautoa, johon saisi ottaa lemmikin mukaan? Autoon pitäisi mahtua koko perhe 7 hlöä. Reissuajankohtana oisi viikko juhannuksesta eteenpäin( eli 23.-29.6.2008) TARJOA!!! Anu klemola.anu@netti.fi 0400-880535
  8. K

leipäkoneeseen margariinia???

heissan! :heart: Sain joululahjaksi leipäkoneen ja nyt olisin innostunut kokeilemaan croissant taikinan tekoa koneella.. Kysymys kuuluukin voiko koneeseen laittaa margariinia? :whistle: Koneen ohjeissa on kaikissa käytetty öljyä. pikaiisesti kaipailisin apua!!! :snotty:
  9. K

Järvenpäästä ....

Olen kolmen lapsen -98, 01 ja 03 äiti... Elokuussa odotellaan syntyviksi kaksosia :hug: Jään töistä kotiin viim. kesäkuun alussa joten olisi kiva saada uusia ystäviä , piristämään näin lapsivaltaista arkea. -Anu- Os. anu.k@netti.fi =)

Yhteistyössä