Hakutulokset

  1. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Täällä ollaan kesäloman jälkeen jatkettu sairaslomalla. Pari viikkoa nyt myöskin väsyttäny aivan sairaasti, aamulla ei saa silmiä auki ja päivällä aivan naatti. Syykin taisi selvitä eilen neuvolassa, hemppa tippunu 131->112. Ei jaksa kauaa olla ees jalkeilla vaan...
  2. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Huh hellettä... Saikulla oltu viime viikosta ja nyt alotan loman maanantaina, vaikka alkuun piti olla elokuu. Haen sitten lisää saikkua loman jälkeen jos/kun on tarpeen. vaunut tuli nyt hankittua, avasin tilin Lastentarvikkeeseen, muuten ei olis ollu toivoakaan uusia ostaa. Ja oltiin miehen...
  3. H

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    Mulla on kanssa sellaset aika jäätävät raivokohtaukset ollu osana oireita, ja varsinkin nyt yhdistettynä raskauteen, välillä tuntui että halkean. Tai sitten olen ollukin tosi äree joka asiasta melkeen. Eli kyllä ne taitaa olla oireita kanssa, ilman raskauttakin :) sovittiin työnantajan kanssa...
  4. H

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    seromex ja seronil kai aika vastaavat tuotteet, mulla joskus oli seromex, mutta vaihdettu apteekissa koska seronil oli halvempi... Ihmettelen miksi ei seronil kävisi?
  5. H

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    sattumalta hoksasin tän ketjun ja aattelin kertoa oman tilanteeni... mulla kanssa noin 10 vuoden ajalla hoidettu masennusta aika ajoin. Tässä alkukesästä huomasin taas selvää mielialan laskua ja sitten tuli erittäin jyrkkä lasku. Eräänä iltana tein Beckin masennustestin jota myös...
  6. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    RAKUUNA! Fb-ryhmää hoitelee Lara- ja pikku Prinssi, eli laita yv:ä jommalle kummalle :)
  7. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Mulla kummipojat syntyi 24+5, eli tosiaan kun on se 24 viikkoa täynnä, on kyseessä ennenaikainen synnytys, ei (onneksi) enää keskenmeno tms. Oli ne vaan reppanat NIIN pieniä, toinen 33 cm ja 700g, toinen 30cm ja 630g muistaakseni. Isompi on nyt ihan ikäisensä kokoinen (2,5v) jässikkä, pienempi...
  8. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Hellou!!! Olipa urakka lukea muutaman päivän tarinat, taisteltiin tossa joka asiasta viime viikon ke-la miehen kaa ja v***tti niin paljon etten viittiny ees konetta käyttää... Nyt sekin on onneks oppinu puhumaan asioista (toivottavasti rehellisesti...) joten edistystä aiempiin aikoihin...
  9. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Ai että mä sain tänään eläimellisen raivokohtauksen. Onneks oli vapaapäivä... Oletin että exä maksaa vihdoin elatusrästit ym velat pois mutta kuinka ollakaan! Alle puolet kyseisestä summasta oli pystyny laittaan. Täällä miesparka sai kuulla osansa (onneks tytöt oli ehtiny ulos jo mennä ja sälli...
  10. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Onko muilla vaivaa nimeltä levottomat jalat? nyt alkanu joka ilta, herättäny yöllä ja valvottanu aikansa ja tänään koko helkkarin päivänkin kiusannu. Kraah! tätäkö nyt loka-marraskuulle asti..? Huh huh. Pakko varmaan mennä lääkärille marisemaan, kun ei tahdo kotikonstit enää auttaa :headwall...
  11. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Tää muori uskaltautui tilaamaan netistä parit vaatteet kun ei valikoimat miellyttäny Riihimäen anton&ninassa vaikka samoja merkkejä tuolla linus&lotallakin on. Ja saa maksaa osissa *köyhä*... Exällä vähän elatuksia rästissä ja alkuvuoden osittainen lomautus sotkee pakkaa vieläkin :( sutulii...
  12. H

    Haluatko kuitin ostoksistasi?

    yleensä itse kassan takana työnnän kuitin asiakkaalle kyselemättä, joskus tulee kysyttyä jos vaikka asiakas on maksanut tasarahalla ja jo lähdössä pois. Jotkut ihmiset tuntuvat melkein suuttuvan kun saavat kuitin (yleensä pienestä ostoksesta) ja sitten on tosiaan näitä verotusvitsailijoita...
  13. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heissan! mulla tullu kotivaa'an mukaan jotain 5 kiloa... Täytynee kokeilla tota pyöräilyä taas kunhan sateet loppuu ja saan aikaseks pumpata ilmaa renkaisiin ;) näillä ihottumakoppurakäsillä aika toivotonta välillä. Olipa kunnon supistelut ja alamahakivut tossa perjantaina, ku olis puukolla...
  14. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maaria :hug: eipä tässä enempiä tänään :(
  15. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heissan! oli kuun alussa 10 päivän nettipimento ja nyt eio jaksanu kirjotella kun mehut menny pihahommiin ja töihin pääasiassa. Onnea immeisille ultrauutisista!! oma vasta 7.6. muistaakseni. Tänne ei mitään ihmeellistä, liikkeitä ei oikeastaan ole tuntunu, istukka ainakin on etuseinämässä...
  16. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heipparallaa! Toinen neuvolakin jo takana *wohoo* ja juututtiin hoitajan kaa sitten höpisemään henkeviä puoleks tunniks, molemminpuolinen terapiaistunto XD. Taitaa vaan niitten vaaka olla aivan eri aaltopituudella mun oman kanssa kun niin kummia lukuja näytti :snotty: . syke kuului hyvin kera...
  17. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Islannin reipas tulivuori se järkkäs mulle huomiselle ylimääräsen työvuoron :) pomot on siellä lomalla ja jostain syystä jumissa nyt sitten :whistle: Noo, ei siinä mittään vaikka olisin voinu siivoilla täällä kotona ja koittaa saada jotain aikaan. Oltiin koko sakki pihahommissa tossa sen...
  18. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    voi ristus. Ensin töissä jotkut teinit kyselee kovasti että myydäänkö meillä kannabista tai sen siemeniä... joopa joo. Muutaman tunnin kuluttua sattumalta otan puhelimen essun taskusta ja tuntematon numero soittaa. Poliisista päivää... 10v sällini on jääny kiinni näpistyksestä. JIPPII...
  19. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    meillä oli kurja päivä eilen kun jouduttiin lähettää kaksi koiraamme karvakorvien taivaaseen :'( No, eiköhän tämä ajan kanssa taas helpota... nyt olisi jo hiukan energiaa mennä pihahommiin jne, mutta neiti on mahataudissa jo neljättä päivää. blääh. Voisiko nää sairaastelut jo olla ohi...

Yhteistyössä