Hakutulokset

  1. parasta aikaa

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Yöterveisiä... :) :wave: Levoton Strutsi, kiitos salasanasta :hug: Kävin jättämässä hakemuksen kerhoon :) Me ollaan vielä viettämässä hiihtolomaa täällä Ylläksellä, mutta huomenna olen jo langoilla illasta :D Lähdetään tässä aamuyöstä ajamaan kohti kotia. emuliinu, jeps jeps...
  2. parasta aikaa

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Heippa kaikille :wave: Ihana pino teillä täällä :) Minä en varsinaisesti kuumeile nyt uutta vauvaa, mutta olen päättänyt nyt jättää sen hirmuisen vannomisen, ettei meille tule enää yhtään vauvaa :D Pojasta lähtien olen nimittäin aina vannottanut oikein isoon ääneen, että tämä on...
  3. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Bruschetta, laitoin hakemusta tulemaan :) Mulla on siis se salasana, mutta jos hyväksyt mut vielä sinne, niin pääsen kirjoittamaankin ;) Ihana kuva muuten oli siellä Helinästä ja miehestä, olettepa kaunis pari :hug: Hanna, nähdään kerhon puolella :wave:
  4. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Bruschetta, joo :D Kun ei malttais mennä, kun ootte nyt "siinä", reaaliajassa :laugh:
  5. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Mun täytyy mennä vaihtaan Maijan vaippa, mutta palaan myöhemmin :D Siis sinne kerhoon :laugh: Hei, miten siihen kerhosivulle muuten pääsee suoraan... :ashamed: Nyt menen aina tuon haun kautta, sivut on vielä vähän oudot uudistuksen jäljiltä :whistle:
  6. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Eiköhän meidän porukka ole jo aika hitsautunut yhteen, joten salattu kerho voi olla meille parempi, niin saadaan tosiaan juteltua vähän avoimemmin :) Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, ollaanhan me nytkin puhuttu avoimesti, mutta kuitenkin ;) Toivottavasti mahdollisimman moni päättäisi siirtyä...
  7. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Minnihiiri :) :hug: :wave: Ihanaa kuulla sinusta, pian "nähdään" uudessa kerhossa :D :wave:
  8. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Bruschetta tänk juu :hug: :flower:
  9. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Helinä-83, moi :wave: :hug: Olen samaa mieltä, että voisin laittaa enemmän kuvia "meidän omalle kerhosivulle", tänne en isommista viitsi laittaa... Bruschetta jos saat sen salaiseksi, niin minä kannatan sitä! vilmis galluppi on hyvä ajatus, kuunneellaan, mitä mieltä ihmiset on...
  10. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Minä mietin tätä samaa juttua, että jos kaikki voi kuitenkin sitä lukea, niin olisiko parempi pysyä sitten näillä yleisillä sivuilla? Pitäsikö odotella vähän pidempään, että muutkin saisi sanoa mielipiteensä siitä salatusta kerhosta? Niin, mähän en osaa myöskään asialle mitään tehdä, joten eipä...
  11. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Mä kävin äsken sitä katsomassa ja Bruschetta olikin sinne kirjoitellut ja ihania kuvia siellä oli :) Mutta ymmärsinkö mä nyt väärin, että se olisi jotenkin "näkymätön" kerho, siis, että taustailijat ei voisi sitä lukea? Kun pääsin lukemaan kaikki jutut ja katsomaan kuvat... Eikös siihen pitäisi...
  12. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Heippa vilmis :wave: :hug: Ollaankin samaan aikaan koneella :) Mä kyllä kannattaisin sitä kerhoa, saikohan se muilta kuinka paljon kannatusta? Kirjoitin siitä juuri tolle 7 sivulle... Haluaisikohan joku olla vapaaehtoinen sitä perustamaan, vai mennäänkö me siihen, joka on jo olemassa?
  13. parasta aikaa

    Hei toukovauvat 07

    Huomenta Bruschetta :hug: Sama ongelma ollut minulla jo lauantaista lähtien! Kävin kirjoittamassa muistaakseni juuri silloin lauantaina, enkä päässyt silloin viimeiselle sivulle, mutta päätin kuitenkin kirjoittaa pinoon. Näinkin etusivulta sitten, että viestini ilmeisesti meni perille, mutta...
  14. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heipparallaa :wave: Mä en nyt jostain syystä pääse tohon viimeiselle sivulle, mutta koitan, jos tämä kirjoitus kuitenkin onnistuisi ja pääsisin sitten sinne :D Kojo :flower: Onnea Nooralle ensiaskeleista :flower: :hug: Kyllä tuntuu haikealtakin, kun meidän vauvelit kasvaa niin...
  15. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heipparallaa :wave: :flower: Oikein hyvää Ystävänpäivää :flower: :hug: Pikaisesti luin sivut läpi... Tulin juuri kynttiläkutsuilta ja mies on lähtenyt jo aamuyöllä töihin Helsinkiin, saapuu maanantaina.... Eli vähän tässä iltatouhut puskee päälle :D Kovasti tuli tilattua taas...
  16. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    vilmis, ihanaa matkaa :wave: :) Minullakaan ei ole sen ihmeellisempiä neuvoja, muuta kuin, että nauttikaa ja ottakaa rauhallisesti :) :hug: Tulee varmasti ihana reissu! Helinä-83, mun pitäisi kanssa ottaa itseäni niskasta kiinni ja jättää "turhat" menot pois... mutta jotenkin mä saan...
  17. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heipsun :wave: Vaniljatäti , voima :hug: täältä teille! Olipa ihanaa, että pääsitte noin hienosti päivystykseen! En kyllä voi meidänkään tk:ta hirmuisesti moittia, olemme sieltä aina avun saaneet, kun sitä on tarvittu :) Tsemppiä opintoihin! lumikko, meillä mies tekee joskus...
  18. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heippa :wave: Täällä on päivä ollut paaaaaljon parempi kuin eilen, tai siis perjantaina :D Kippana, kuulostipa hurjalta teidän kirjanluku, mitä oikein tapahtui? Onneksi ei ilmeisesti kuitenkaan kovin pahasti mitään? :hug: Minnihiiri, meillä on Maija kanssa tosi erilainen silloin...
  19. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heippa :wave: Minäkin tulin kurkistamaan mitä kuuluu :) Meillä on ollut nyt vähän täpinää parin päivän ajan ja olo on ollut vähän jyrän alle jäänyt.... Lapset on riidelleet ihan älyttömästi, oikein haastamalla haastavat riitaa ja kiukuttelevat ja äksyilevät :( En tiedä onko nyt taas...
  20. parasta aikaa

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heipparallaa! Tulin vielä pyörähtämään palstalla ja olittepa ihanan paljon kirjoitelleet :hug: Hanna-77, oih! telkkarimainokseen!!! Tottakai menet, eikös niin =) Se olisi varmasti tosi ihana kokemus! Ja kestäisi siis kolme päivää, eihän se olisi paha... ;) Minä kannustan sinua siihen...

Yhteistyössä