Hakutulokset

  1. T

    G:kankainen kauppakassi vai muovikassi kaupasta? Miksi?

    Moi! Tätä en tajua, meillä ne ostetut muovikassit menee roskapusseiksi. Mitä eroa on sillä ostanko erikseen rullan roskapusseja vai käytän noita? En tarkoita pahalla, mutta en vaan o koskaan tajunnut tätä juttua... Jos jätteet lajittelee hyvin ei roskiksessa tarvi pussia. Meillä komposti ja...
  2. T

    G:kankainen kauppakassi vai muovikassi kaupasta? Miksi?

    Itsellä on aina kauppareissuilla kankaisia kasseja ja kori mukana. Haluan omalta osaltani vähentää muovikassien käyttöä.
  3. T

    kertokaas pitkän suhteen salaisuus?

    - täytyy antaa toiselle omaa tilaa eikä koittaa muuttaa oman mielenmukaiseksi - kun toinen oikein ottaa kupoliin, on parempi muistaa ettei itsekään ole täydellinen - parempi vetää joskus henkeä ennen kuin alkaa tappelemaan ja miettiä kannattaako asiasta nostaa meteli - arvostaa toisen hyviä...
  4. T

    Mites siinä nyt näin kävi?

    Olen huhkinut ja siivoillut, kun kerrankin saan yksin rauhassa touhuta. Nyt kuitenkin pesin lattiat niin, että jäin jumiin tähän koneelle! :snotty: Täytyy varmaan katsastaa päivän puheenaiheet lattian kuivuessa... :whistle:
  5. T

    Saatiin tarjous

    ulkorakennusten kattojen maalauksesta: 10 120?. :$ Taitaa tuo suti heilua omassa kädessä aika tiuhaan kesälomalla. :D
  6. T

    gallup: kuinka usein miehesi nuolee sinulle orgasmin?

    Loppuun asti harvemmin, ehkä pari kertaa kuussa. Mutta tykätään molemmat olla päittäin eli mä alla, mies päällä, mä otan suihin ja mies nuolee. :p

Yhteistyössä