Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heippa! Minäki voisin listoille tulla :) Alusta asti oon käyny tein juttuja lukemassa mut laiska oon kirjautumaan/kirjoittamaan. Voisin siihen facebook-ryhmään liittyä jos joku vielä kertais kuinka se käy? Siellä kun tulee muutenki notkuttua paljon niin helpompi osallistua :) La on 3.6...
  2. T

    Luulisi että melkein 5v olisi järkeä päässä..

    Saiskohan sen pyyhekumin avulla raaputettua pois, jos on kerran muovailuvahaa?
  3. T

    Luulisi että melkein 5v olisi järkeä päässä..

    Luovaa taidetta tosiaan :) Meilläki poika oli vasta tehny majan ja piirrelly seinään epämääräisiä neliöitä. Kun sitten asian huomasin ja kyselin et mikähän homman nimi nyt mahtaa olla nii vastaus oli et et "pitäähän talossa olla ikkunoita".. Se väri kyllä onneksi lähti ihan saippualla ja...
  4. T

    4,5v laittaa kaiken suuhun!!

    Mein poika kans aina imeskelee joko paidan hihaa tai unirättiä, ku esim. katsoo telkkaria.. Joskus saattaa joku leluki sinne suuhun eksyä.. Mut en oo ajatellu, et siitä pitäis huolestua, ennemminki se on vaan tapa ja menee varmasti ohi ajan myötä? Nii nja poitsu täyttää syksyllä 5v.
  5. T

    ***HELMET 2008*** Huhtikuu

    Nyt, kun muitakin "maija myöhäisiä" on ilmoittautunut niin uskaltauduin minäkin vihdoin rekisteröitymään ja, jos mukaan mahtuu niin mielellänne liittyisin seuraanne. =) Odotusajan alusta asti oon teidän juttuja lueskellu, mut en oo saanu aikaiseksi itse osallistua. Elikkäs.. Meille...

Yhteistyössä