Hakutulokset

  1. P

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    26 v. ja lapsi 4 kk, mies 39 v.
  2. P

    Kuinka koit ensimmäisen synnytyskokemuksesi?

    Pidin itse sitä kovin myönteisenä, mutta olen lukenut paljonkin, että sitä kuvattiin rankaksi kokemukseksi. Mitä olit siis odottanut synnytykseltä? Kerro oliko kokemus siihen verrattuna myönteinen vai rankka?
  3. P

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    Heheh, mäkin kyselin hoitajilta, että koskahan se supistus tulee, että saa ponnistaa? En tuntenut niitä lainkaan ponnistusvaiheen aikana, joka kesti ehkä sen 7-10 min. Oli kuin olisi ollut valtaisalla kakkahädällä, että olisi tehnyt heti mieli punnertaa mukula maailmaan, kun iski se "hädän"...
  4. P

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    Ehkä n. 7 min. Olisi tullut varmaan nopeamminkin, jos olisin jaksanut vielä tehokkaammin punnertaa itse. Itse supistusaalloista minulla ei ollut hajuakaan koko ponnistusvaiheen aikana. Minusta tuntuu, että punnersin silloin ja niin usein, kun vain sain kerättyä voimaa lisää uuteen ponnistukseen...
  5. P

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    1. syntyi kesken 3 kk:n iässä 2. syntyi 6 päivää ennen laskettua aikaa, synnytyksen kesto yht. 12 h, ponnistusvaihe alle 10 min, ekoista supistuksista lähti käyntiin synnytys, kunnon supisteluja ei tullut aiemmin, sairaalassa kohdun suu oli jo auki 6 cm, eli synnytyssaliin vaan ja...
  6. P

    minkä pituisia muiden 3kk tytöt?

    Meillä typylimme oli syntyessään 50 cm pitkä ja painoi 3695 g. 3 kk iässä hän oli 7170 g ja 63 cm pitkä. Minusta tuntuu, että hän kasvaa ihan silmissä! Ihmiset kyselee, että mitä hän syö, eikä moni edes usko hänen ikäänsä. Hän näyttää paljon isommalta ja vanhemmalta. =)
  7. P

    olenkohan raskaana

    :hug: Kuvaamasi oireet olivat minulle kylläkin eka raskaus. Eivät riitä minulle pms-oireiksi. Mutta nämähän jutut ovat NIIN yksilöllisiä, että kenpä tietää. Taikka raskaustesti kyllä lopulta tietää! Mäkin juuri tilasin postitse raskaustestin ja odottelen sitä saapuvaksi.. Laskujeni mukaan...

Yhteistyössä