Hakutulokset

  1. viimatar

    millä viikoilla alkanut ja loppunut pahoinvointi?

    Ensimmäisestä alkoi kunnolla rv 8, loppui enimmäkseen rv 14 ja oksensin viimeisiä kertoja rv 17. Tuulimunaraskaudesta voin huonosti alusta loppuun (rv 10+4) asti. Toisesta alkoi rv 5/6 ja pahin lakkasi rv 14, oksensin viimeisiä kertoja rv 16/17. Tästä kolmannesta pahoinvointi alkoi rv 5, oli...
  2. viimatar

    Odottajat Turku hoi!

    Joko löysit kuvattavat? Kannattaa huudella touko-/kesäkuun kuukausiketjuissa ja Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013 - ketjussa, jollei vielä löytynyt.
  3. viimatar

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Huutelin FB:n puolella, josko ryhmän adminit kävisivät täällä mulkoilemassa. :)
  4. viimatar

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mullintien hammashoitolassa oli oikein mukava ja lasta hyvin käsittelevä täti, kun kävimme maaliskuussa siellä.
  5. viimatar

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    No ilmankos en tunnistanut, eihän me nikeillä olla kirjoiteltu iäisyyteen... :D Mitä sää et oo mitään ryhmässä paljastanut?
  6. viimatar

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heippa Siiri! Mun täytyy tosin kysyä muistutusta, mistä mä sut tunnen, kun nick ei herätä mitään muistikuvia juuri nyt. :) Ihanko totta TYKSin pelkopolille on noin hirveä jono? Ilmankos minua ei ole sinne otettu vieläkään, vaikka perusteita todellakin olisi. Jos tällä taustalla ei pääse...
  7. viimatar

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heip! Täällä näkyy olevan aktiivisempaa keskustelua kuin mitä toisella palstalla vastaavassa ketjussa, niin vilkuilen itsekin tähän suuntaan tällä kertaa. Olen 32-vuotias turkulaisäiti, odotan kolmatta lastani. Esikoistytär syntyi 03/08, seuraava lapsi, poika, syntyi kuolleena 06/12 eli...
  8. viimatar

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Charleene, siellä sitten tavataan varmaan! :D Sikäli, kun kroppa kestää. Tarkoitus olisi kai mennä sunnuntain ryhmään, kun arkisin on niin paljon muuta häslinkiä, vaikka joutuisinkin tästä saikulle. Jooga ei varsinaisesti ole kiellettyä varmaan vaikka joutuisinkin, koska seisonta-asennot ja...
  9. viimatar

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Vatsassa räpeltää. Tää on ilta-aktiivinen ja mua nukuttaisi jo kovasti, mutta toi reisivihlonta pitää hereillä. Voi hyvinkin olla piriformista tai sitten raskausiskiasta, samanlainen vihlonta vaivasi esikoisraskaudessa mutta vasta paljon myöhemmin. Tässä raskaudessa oireet ovat olleet jos...
  10. viimatar

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Mää nyt tungen tänne ketjuun vielä jos mahtuu? Olen oikeastaan Helistinmen vakiokirjoittajia, mutta foorumi on ollut nurin pitkän aikaa tietomurron takia, kuukausiketju vielä arkistossa ja haluan nyt edes jonnekin päästä avautumaan liitoskivuista ja närästyksestä. ;) Olen mamma 30 vee...
  11. viimatar

    Miksi menkkojen tuloa sanotaan: "täti tuli"?

    Englanninkielisestä ilmaisusta "Aunt Flo" eli "Täti Vuo" (flow [flou']= vuoto). Lienee samanlaista sievistelyä kuin ilmaisu "restroom" (lepohuone) käymälälle. Toisaalta kuten jo todettiin, rakkaalla lapsella on monta nimeä.
  12. viimatar

    Olenko ainoa, jolle imetys on vaikeaa????

    Pumppaamalla ei tule maitoa välttämättä yhtä paljon kuin vauvan imulla. Olen huomannut itse tämän. Samaten lypsämällä tulee paremmin kuin pumppaamalla, mutta ei yhtä hyvin kuin imulla. Muualle kuin vauvan suuhun päätyvästä maidosta ei välttämättä voi päätellä mitään syödystä määrästä. Parempi...
  13. viimatar

    miksi valitsit pullon etkä täysimetystä?

    Imetys ei lähtenyt kunnolla käyntiin, maito ei noussut kunnolla vielä yhdeksän päivän sairaalassaolon jälkeenkään. Lapsen paino vaan laski eikä jaksanut imeä rinnalta, kellastui kunnolla viikon vanhana ja vasta sitten pääsi valohoitoon. Siinä vaiheessa oli jo epäonnistuttu aloituksessa ja nyt...
  14. viimatar

    -81 syntyneet äidit!!!

    Täällä myös -81 -äiti. Mies -78, tytär 03/08. Turussa asustellaan.

Yhteistyössä