Hakutulokset

  1. V

    Haalarin koko

    Mun poika täyttää kaksi kuukauden päästä ja on 90cm pitkä. Ostettiin reimatecin haalari kokoa 92cm mutta myyjän neuvojen mukaan haalari taitaa käydä pieneksi. Onkohan 98cm kuitenkin sitten liian iso?
  2. V

    Miten tutista eroon?

    Poikani on nyt 1,8 vuotta ja tuti on yhä vaan rakkaampi. Käytössä enää yksi kun muut on oikeasti vaan kadonneet. Ulkona ei olle tutia syöty reiluun puoleen vuoteen mutta sisällä koko ajan. Tiedän tutin haitat varsin hyvin mutta en vaan kestä kuunnella jatkuvaa tutti kiukkua.
  3. V

    Neuvoja nukkumaanmenoon....

    1½v poika huutaa paniikissa kun vien nukkumaan. Ei edes enää suostu menemään itse makkariin jonne aikasemmin kipitti kun kysyin, että mennäänkö nukkumaan. Mitään ei ole sattunut eikä tapahtunut. Kaikki paikat on ennallaan elikkä mistään muutos shokista ei ole kyse.
  4. V

    LOKAMAMMAT 2005 VK 28

    No mites on, aletaanko suunnittelemaan uutta tapaamista syksylle hämeenlinnaan?
  5. V

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta! Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa! Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista...
  6. V

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta! Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa! Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista...
  7. V

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 16

    Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta! Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa! Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista...
  8. V

    HUONO UNISET

    Rv 28 ja nukkuminen käy yhä hankalammaksi. Ongelmana ei ole minkään sortin olot vaan mieletön kuumuus jolta ei pääse karkuun! Kertokaa kokemuksista ja kuinka pitkällä olette.
  9. V

    ISYYSPAKKAUS

    Tungen tämän kysymyksen nyt tänne isienkin puolelle! Onko teillä isit kokemusta isyyspakkauksesta jonka olisitte saaneet vaimoltanne/tyttöystävältä? Mitä ne ovat siihen ostaneet ja mitä itse olisitte halunneet?
  10. V

    ISYYSPAKKAUS?

    Oletteko odottavt äidit päättäneet antaa miehellenne jonkunlaisen "isyyspakkauksen"? Mitä kivaa siihen voisi laittaa, onko kokemusta? Haluan antaa miehelleni sellaisen mutten tiedä mitä isälle hyödyllistä ostaisin :x AUTTAKEE
  11. V

    Selluliitti

    Minulla on raskausviikkoja 27+2 ja olen huomannut, että reisiini on kertynyt mahdottomat määrät selluliittiä! Syön normaalisti ja liikun sen mitä voin niin kuinka tämä on mahdollista? Onko muut huomanneet samaa? :/

Yhteistyössä