Hakutulokset

  1. T

    Se Kuorosodan Ilkka on ihan selvä tunne vammainen narsisti.

    Juuh ja juontaja on sit lesbo, kun suuteli naista yhes palkintogaalas. Ja eikös tuolla BB-talossakin pojat suuteli poikii ja tytöt tyttöi, joten hekin ovat homoja ja lesboja kanssa. Ja miten sä narsistin näät siinä Ilkassa?? En ainakaan mie ole huomannut sellasia oireita mitä narsistisella...
  2. T

    Kiitos vaan teille ylipainoisten lasten vanhemmille

    Onkohan ap miettinyt sellasta asiaa, että lapsen pyöreyteen voi vaikutaa aineenvaihdunnaiset/perinnölliset asiat. Jotkut pyöreähköt syö kuitenkin terveellisesti ja liikkuvat, mutta paino ei siitä huolimatta saata pudota mihinkään. En millään tavalla puolusta maidon vaihtamista kouluissa tai...
  3. T

    Vähänkö ärsyttävä kaveri, kutsuu itsensä kylään ja kun nätisti sanoo, että tulisitko mieluummin vaikka huomenna niin suuttuu

    Meil lasten kamu suuttuu, jos ei jouda hänen kanssaan olemaan. Paras yks perjantai oltiin sovittu mun kamun kaa, ett mennään rantsulle lasten kera, niin lasten kamun mielestä mein ois pitäny muuttaa suunnitelmat. Ja jos meil lapset menee harrastukseen, niin siitäkin suututaan.
  4. T

    Höh,oltais menty mummolaan vauvan kanssa,mummo "kiireinen"..

    Mun anoppi oli 46v, kun mun esikoinen syntyi ja ollut kokoajan kiinnostunut lapsen elämästä. On halunnut ottaa hoitoon, jotta ollaan saatu miehen kanssa hengähdettyä. Itse olen anopin luona käydessä saanut ruokailla, saunoa ym, aina on anoppi itse sanonut olevan lapsen kanssa. Omat isovanhemmat...
  5. T

    syntyihän se vihdoin. sisältää synnytys kertomusta..

    Onnee pienen pojan saamisesta. :flower: On miun pienokaiseen vuosi eroa :p, ja kootkin melki samat :). Aika kultaa muistot.
  6. T

    Hommatkaa hyvät naiset oma tili ja omaa rahaa

    Mulle sanottiin pankissa vuosia sitten, ett kannattaa laittaa mulle miehen tiliin käyttöoikeus(emme olleet silloin naimisissa), jotta saan käyttää tiliä, jos mies vaikka kuolisi. Meillä siis on miehen kanssa yhteinen tili. Ja kyllä sitä yhteistä tiliä saa käyttää laskujen maksuun vaikka toinen...
  7. T

    DNA:n surkea liittymä ja asiakaspalvelu.

    Olen kuullut paljon samanlaista kommettia DNA:sta kuin ketjunaloittajallakin on. Itse en ole ikinä edes ajatellut ottaa DNA:n liittymään, olen saanut parempaa palvelua muun liikkeen kautta. Muutamassa DNA:n liikkeessä oikein tyrkyttävät liittymiä vaikka ei ole itse asiakkaana. :kieh: Mutta...
  8. T

    Jess!Mä voitin taistelun (dna kimppasopimuksen purku )

    Kyllä mulla on ollut soneran sopparit just sen mikä papereihin on kirjoitettu sopimusta tehdessä. Ja olen kuullut tosta DNA:sta monelta immeiseltä aika paljon negatiivistä palautetta. =)
  9. T

    PKO:n ylijäämäpalautuksesta

    Pohjois-Karjalan osuuskauppa = PKO
  10. T

    onkohan joensuussa semmosta piirtäjää joka piirtää valokuvasta?

    Kanttaa kysyy vaikka Ammattikorkeakoulun sivuilta, jos sieltä löytyy se kuvataidepuoli. Sieltä voi löytyy henkilö, joka piirtäis valokuvasta kuvan. Mulla itsellä on pari kuvaa tehty valokuvasta, mutta piirtäjä ei varmaan enää asu Joensuussa.
  11. T

    Miksi te hysteeriset mammat ruuhkautatte neuvolat ja terveysasemat nuhaisilla taaperoillanne??

    Onko se sitten oikein hoitajan sanoo äidille, joka on tuomassa lastansa lääkäriin pitkään jatkuneen kuumeen takia, että elä mittaa kuumetta niin sitä ei ole. Lääkäriin ei päässyt kolmen viikon aikana julkisella puolella, yksityiselle meno ja siellä lapsella todettiin keuhkoputkentulehdus...
  12. T

    Äidin syy !!!

    Lapsen vanhemmat eivät asu yhdessä. Kerrotaan iltalehden sivuilla, niin ei mene mun jakeluun miksi syy olisi lapsen äidin. Kyllä nyt miehen pitäisi osata olla ottamatta, kun on pieni lapsi hoidossa. :kieh:
  13. T

    Koulusta tuli viestiä että manataina on luistelua.

    Meillekin tuli ilmoitus tänään, että maanantaina on luistelua ja sama tilanne eli luistimet käyttäjälle pienet. Tänään sit mentiin ostamaan käytetyt luistimet kirpputorilta eikä ne maksanu kuin 3 euroo ja se on minusta pieni hinta siihen mitä niitä kuitenkin talven aikana käytetään. Ja ruokaan...
  14. T

    Melkein sukua julkkikselle?

    Onhan noita julkisuuden immeisiä tullut nähtyä ja juteltuakin heidän kanssa sekä on otettu myös "virvotusjuomia". Ihan samanlaisia tientallaajia ovat meidän muiden kanssa =) .
  15. T

    Nordean tilin omistavat!!!

    Kyllä mulla tossa vajaa puol tuntii sit toimi moitteetomasti.
  16. T

    Palohaava vauvalle...

    Ikinä ei palovamma-aluetta laiteta jääkylmän veden alle :kieh: , seurauksena voi tulla paleltumavamma. Palohaavan ensihoitona on palokohdan pitäminen haalena veden alla ja sitten katsoa jatkotoimenpiteet.
  17. T

    jos pojallani todetaan adhd

    Joissakin kaupungeissa pelkkä diagnoosi riittää tuen saamiseen. Kaikissa se ei onnistu ellei ole mukana myös terapioita ja ei välttämättä silti saa. Tuen saamiseen pitäisi valtakunnallisesti olla samat perusteet, mutta niitä muutetaan oman mielen mukaisesti paikkakunnan kelassa. Tiedän tämän...
  18. T

    Jess CHERYLL ulos

    Onneks on muitakin kuin mä, joka "pomppii" innostuksesta. :laugh:
  19. T

    Kuinkas moni täällä pelailee Aapelissa?

    Mie voin sanoo pelailevani siellä. Kamuja saa aika kivasti ja hauskaakin pystyy pitämään. =)
  20. T

    Tökkiikö tää palsta muilla?

    Tökkii ja kovasti kyllä :headwall:

Yhteistyössä