Hakutulokset

  1. K

    Mitä karppailijat täällä tänään syö?

    Vinkkejä, ideoita? :) Ja heippa vaan kaikille, olen uusi täällä!!
  2. K

    Vatsa pois ja nopeesti

    ÄH!! Ostin kivat valkoset caprit, mutta vasta kotona tajusin, että niihin tulee aika mojova makkara... :ashamed: Ja nyt en voi käyttää niitä ollenkaan. HÖH! Miten sen makkaran sais pois ja nopeesti? Onko parasta tehä vaan perusvatsalihaksia joka päivä?Tosin jaksan niitä vain 30, mutta...
  3. K

    Mun kalorimäärä

    Mä en oikein tie, ku liityin keventäjiin ja siellä annettiin kalorimääräks 1990. Tavote kilo viikossa ja yht.20kiloa. Paino on nyt 93-94 ja pituus 162 :ashamed: Mutta toi kuulostaa tosi suurelta määrältä, varsinkin ku tohon päälle tulee sitten ne liikuntakalorit.. :/
  4. K

    Anttilan gym tech..

    Tossa ohjeessa sitä kutsutaan crosstraineriksi. Mutta onko jollakulla muulla tollasta? Tänään emmerdalen aikaan kokeilen ekaa kertaa.... :D
  5. K

    Makaronilaatikko

    Antakaa hyvä, kevyt ohje.. En oo ikinä ennen tehny, joten ohjeen pitää olla perusteellinen. :ashamed: :ashamed:
  6. K

    Valkoiset pavut tomaattimurskassa

    Kertokaas mitä näistä vois tehä? Ovat meinaan halpoja ja kevyitä..
  7. K

    Tuet/raha

    Siis miten ihmeessä opiskelijat perheelliset pärjää? Aatellaa et mä olisin opiskelija, opintotuki olis yht.400e kuussa, mies kävis töissä ja opiskelis ja sen tulot olis noin 1000e. Mitä tukia mä saisin jos saatais lapsi?Siis minkä suurunen äitiystuki mulle tulis?Mitä muita tukia olis mahollista...
  8. K

    Onnistuuko ikinä?

    Mies on tällä hetkellä töissä ja päätti hakea nyt keväällä yliopistoon, mutta aikoo jatkaa kuitenkin töissä vaikka pääsiskin ja mä haen myös yliopistoon. Haluaisin/haluttaisiin kuitenkin lapsi nuorena eli ei vasta sitten kun ollaan valmistuttu..Miehen mielestä onnistuisi kyllä että hän...
  9. K

    Perjantai-punnitus

    Alotin maanantaina ja tänään kun käin vaa'alla ni oli lähtenyt -1,4kg. Jee jee.. Tästä se lähtee!! :D Onko muilla tänää punnituspäivä?
  10. K

    Jumppapallo

    Sellanen ois tuolla pölyttymässä, mutta mistä saisin niitä ohjeita ja liikkeitä? Kertokaa miten te treenaatte ja kuinka usein?
  11. K

    Enää ei sit syödä mitään..

    Alotin tänää...Ja käin tuolla kalorilaskuri.fi sivuilla laskees päivän saavutukset ja meni jo sata kaloria yli vaikka luulin etten oo paljoa syöny..Huh..
  12. K

    Vinkkejä laihduttajalle?

    jotai hyviä kevyitä ruokia..
  13. K

    Keventäjät?

    Onks kukaan siellä? Kertokaa kaikki mahollinen miten toimii, toimiiko eli kannattaako liittyä? Saako rahoilleen vastinetta? Mulla olis pudotettavaa semmonen 20-30kg.
  14. K

    Millaset vaunut

    teillä on? Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
  15. K

    Kuinka monella oma asunto?

    Me alettiin eilen pohtimaan jos ostettais rivitaloasunto ens syksynä..Tosin silloin olen opiskelija(toivottavasti) ja mies työssäkäyvä... Syksyllä vois se lapsikin ilmoittaa itsestään jos haluaisi...Näin ollaan suunniteltu alustavasti.. Olis kiva kuitenkin kuulla miten suuren lainanotto onnistui...
  16. K

    Kuinka monet asuu omassa asunnossa?

    Kertokaa kuinka paljon neliöitä, ketä sen maksaa ja kuinka paljon kuussa vähennätte lainaa? Meillä olis kai asunnon osto ens syksynä edessä ja samoin vois se vauva sit tulla syksyn jälkee jos haluaa.. :D Olis vaa kiva kuulla teijän ajatuksia siitä että asunto on oma ja laina olis aika suuri...
  17. K

    Ei tästä tuu mitään.

    Siis mä en saa oltua syömättä!! Mä en kestä. Mä en laihdu ollenkaan..Mua ärsyttää ihan sairaasti... :'( :'( Mitkää vaatteet ei mahu päälle eikä näytä hyville.
  18. K

    Laihduttajat/laihduttaneet, helppiä.

    Laitan tän nyt tänne ja sit tonne lMitäs nyt-puolelle... Eli ku mulla tarkotus laihduttaa 15-20kg, mutta ei tunnu onnistuvan. Eli laittakaa mulla viikon siis koko ens viikon ruokalista, eli jokaselle päivälle, mitä, kuinka paljon, ja milloin mun pitää syödä.Eli aamupala, lounas ja näin..Mä...
  19. K

    Harrastatteko jotain?

    Mä ite bodypumpia kaks kertaa viikossa ja aina perjantaisin boxingia, ja välillä teen kävelylenkkejä, esim.nyt kohta olen lenkille lähössä..
  20. K

    Core?

    Kertokaa millasta se on?Ku tän illan pumpin jälkee ois heti perään core ja olis kiinnostavaa tietää millasta se on?

Yhteistyössä