Hakutulokset

  1. N

    Aamulla herätessä..

    ..Mulla on kipeät nivelet sormissa ja tuntuu että ei pysty kunnolla laittamaan kättä nyrkkiin..jotenkin "tiukat" sormet vai miten sen sanois. Ja turvonneet ovat.Mutta onko tää niveljuttu nyt ihan normaalia? :/
  2. N

    hejpsan kaikki hassut

    hellow! min oon 20v. lapsenmielinen tyttö joka tykkää taiteista ja tykkää kirjoitella runoja, piirtää mangaa, maalailla kaikkia omanlaisia juttuja, swappailuakin harrastan(ei tarkoita sitten parinvaihtoa, mihin tämä on joskus sekoitettu joissain piireissä)askartelu ja näpertely on siis sydäntä...
  3. N

    muita tulevia yh:ta??

    tuli tässä mieleen etten tätä maininnu olleskaan, et minä nakkasin ukon pihalle kun ei siitä ollutkaan isäksi. ensin oli ja sit ei ollutkaan, olisihan se pitänyt arvata, kait olin niin rakkauden sokaisema mutta kun äijä kävi mun kimppuun muutama kuukausi sitten niin päätin että minullehan hän ei...
  4. N

    raskaus&uniongelmat(ko?)

    mul on tullu täs viime aikoina uniongelmii, sellasii et heräilen ilman syytä ( tai jokuhan täs on syynä ) öisin about 2 tunni välein, eli oon sit tietty aamulla tosi väsyny ja koko päivänki...et onko muilla ollu tämmöstä...?Toinen voi olla se kun oon lopettamassa masennuslääkkeitä, eli niit on...

Yhteistyössä