Hakutulokset

  1. J

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Ääääh, ahdistaa ja surettaa ja suomeksi sanottuna vituttaa. :( :kieh: Illalla on punnitus ja mennyt jotenkin niin persiilleen melkein koko viikko. Miten ihminen voi olla niin heikko että lopettaa pisteitten laskemisen ja mässää kaikken skeidaa?!!?!?!?! Veljenpojan ristiäiset sunnuntaina meni...
  2. J

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Heikkoa tuntuu täälläkin olevan. Viime viikonloppu meni täysin syöpöttelyksi kun oli pojan 7-v juhlat (onnea myös herkkupepun pojalle! :) ), onneksi ne pirskeet on ohi. Tosi "kypsästi" sitten melkein paastosin alkuviikon, siis ma-ke, kun keskiviikkona on punnitus. Jotain oli tietty syötävä jo...
  3. J

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    No ni, puntarilla käyty eilen illalla. Pudotusta -1.3 kg! =) =) =) Yhteensä siis kaksi viikkoa ja -3.1 kg. Eka tähtikin pärähti korttiin! Nyt on hyvä mieli vaikka viikonlopun juhlat pelottavatkin. Eilen oli herkkuilta kun painareista ja jumpasta kotiuduin. Vedin noita painareiden omia...
  4. J

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Niin, nyt on kyllä monta vaikeeta päivää tulossa.. Huomenna on tulossa kaveri (normaalipainoinen :whistle: ) kylään ja kun on hänen synttäripäivänsä, pitäshän jotain herkkua tarjota.. Keksin just että ostan HÄNELLE ja lapsille leivokset leipomosta, niin ei ainakaan mulle jää murentakaan...
  5. J

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Heippa! Mahtuisko mukaan pisteitä laskemaan? Aloitin painareissa (jälleen :ashamed: ) kaksi viikkoa sitten ja kyllä tämä nyt jotenkin tuntuu sujuvan. Ekalla viikolla -1.8 kg ja huomenna taas siihen tuomiovaakaan pitäis astua. Tosiaan kaksi kertaa aiemminkin olen painonvartojoissa...
  6. J

    Kunhan puran ajatuksiani

    Tää ottais mielellään myös salasanan, kiitos!
  7. J

    Me&i

    Laitoin tonne vaihdetaan-puolelle ilmoituksen, käykääs lukemassa te salaiset paketit saaneet! :D Ja voin myydäkin jos ei ole sopivaa kamaa vaihtaa.
  8. J

    Katinkultaan

    Ollaan huomenna lähdössä viikoksi lomalle (jee, melkein 600 km autolla.. :xmas: ), olisko ideoita mitä tehdä jos nämä **kelit jatkuvat? Kylpylä, keilaus joo, mutta löytyykö esim. Kajaanista jotain mukavaa lapsiperheelle? Ipanat on 5, 2 ja 6kk. Kiitos jos joku viitsii vaivautua.. :flower:
  9. J

    Vauvan nukuttaminen vie hermot!

    No mä nukutin esikoista ekana vuonnaan tuntikausia ja niiden MILJOONIEN B) sängyssä vietettyjen tuntien jälkeen päätin että ei enää ikinä! Niinpä kakkonen vauvana ja kolmonen edelleen (nyt 6kk) saavat kukkua (tai torkkua) olkkarissa mun kanssa siihen asti kun menen nukkumaan. Mun hermo ei...
  10. J

    mun me&i kutsut

    Ja näin tuli sama kahteen kertaan selitettynä! Oskunäiti vaan selitti paremmin :D
  11. J

    mun me&i kutsut

    Ei kun tuotteet tulee emännälle, mutta vaatteiden mukana saa laskun. Maksuaikaa 20 päivää muistaakseni. Ei tarvi maksaa etukäteen mitään.
  12. J

    Juhuuuu! (Eikö löydy mammoja Hämeestä?)

    Täällä olis myös yksi "kerholainen" lisää mutta kun olen niin käsi näissä tietokonejutuissa.. :( Auttakee joku, kun en näköjään osaa edes yv:tä laittaa. (Nippanappa löysin oikean kerhon!)

Yhteistyössä