Hakutulokset

  1. I

    Miten erotan onko kyse sika- vai kausi-influenssasta vai

    Minähän se olen aapee :D Koululaiset pääsi tänään kouluun,koko viime viikon olivat pois. Yskä on vielä,muuten ihan ookoo. Kerholaiset kans pääsee huomenna jo ihmisten ilmoille. Mutta pienimmäinen sairastaa nyt,kun muut parantunut. Kovin kuumeinen on,mutta niin reipas. Ehkä liiankin,kun ei...
  2. I

    Ompelijat

    Tyhmä kysymys,mutta jos ompelee semmosta trikoo- tai muuta joustavaa kangasta,millasella ompeleella se tehdään? Vai ihan tavallisella vain? Ja käykö sama lanka? :ashamed:
  3. I

    Kaviastiasto

    Mä tykkään Kokoista,meillä on mukeja,kulhoja ja ruokalautasia. Mutta siinä ei ole kahvikuppeja olemassakaan. Tai en mä tiedä,onko se yksi koko tarkoitettu kahvikupiksi,mutta se on valtava.
  4. I

    Kaviastiasto

    Valaja: se on ihana! Mä tykkään nuista monestakin,Taika,Paratiisi ym. kirjavaiset :D Mutta mutta,Mun tarviis saada sellainen astiasto,joka käy juhlaan ja myös arkeen. Siksi yksinkertainen,että meillä on seinissä väriä ja kuvioita ja tykkään kuitenkin lautasliinoissakin väreistä,niin voipi...
  5. I

    Kaviastiasto

    Runo on ihana. Mutta mulla on seinissä jo niin paljon kuviota ja väriä,että ehkä astioiden pitää olla hillitympiä. Kärsii sitten käyttää vilä kahviliinoja :)
  6. I

    Kaviastiasto

    Aiemmin jo kyselin tätä.. eli ehdottakaa naiset sellaista kahviastiastoa,joka hyvin sopii käytettäväksi myös KoKo-astioiden kanssa. Teemahan on yksi,mutta onko muita. Yksinkertaista tyyliä yksinkertaiselle! Tuossa Kokossa ei nimittäin ole sellaista kahvikuppia jota vois ajatella keräävänsä.
  7. I

    yökukkujia tänään?

    :wave: Minä kukun aina vain!
  8. I

    Tilaatteko netistä paljon joululahjoja?

    Mistä tilaatte? Mitä tilaatte? Vinkkejä minulle,jolla on aikaa rajallisesti kulkea kaupungilla jouluostoksilla.
  9. I

    Neuvokaa minua

    Okei!
  10. I

    Neuvokaa minua

    Kiitos kaunis! :laugh: Miten mä poistan tuon kuvan aijaasta? Sinne ei muuten näköjään tarvinukkaa kirjautua.
  11. I

    Neuvokaa minua

    http://www.iltasanomat.fi/
  12. I

    Neuvokaa minua

  13. I

    Neuvokaa minua

    onnistuuko
  14. I

    Neuvokaa minua

    miten laitetaan esim. kuvia tai linkitetään jotain tänne. Anteeksi nyt vaan ku mä kokoajan pyydän jotakin opettamaan,mutta mä kait ajattelin nyt ruveta palstamammaksi oikeasti :laugh:
  15. I

    Ystävien kesken auttamisen palkkiot?

    No ei kyllä tulisi mieleen pyytää,eikä kyllä antaakkaan ylimääräistä. Oli sitten ystävä tai tuttava tai ihan outokin.
  16. I

    Kissasta

    Tarttuuko tää korvapunkki ihmiseen?
  17. I

    apua kirjautumiseen

    Muistinpa :)
  18. I

    kaipa tää on vaan alotettava, nutriletit ym ostettu...Kokemuksia?

    Miten nuo menee nuo painoindeksi-jutut? siis mikä on normaalipaino jne.?

Yhteistyössä