Hakutulokset

  1. N

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Tietääkö kukaan mistä saisi valkoisia isoja puukirjaimia?neidin nimi olisi tarkotus riipustaa huoneeseensa. Neiti aloittaa päiväkodin 1½-vuotiaana vaikka ei vielä tohtiskaan laittaa mutta taloudellinen tilanne pakottaa. Hirvee uhma päällä ei saisi ollenkaan komentaa ja sitten tavarat lentelee...
  2. N

    Britax Multi-Tech istuin. Kokemuksia?

    onko tällä hetkellä tarjouksessa jossain pk-seudulla?
  3. N

    onks poreamme mielestäsi luksusta okt:ssa ?

    Minkälainen on hyvä poreamme?me ollaan ostamassa ja aikamoinen viidakko se on :) mitkä on laadukkaita eikä mitään pilipali?
  4. N

    ¤¤ELOMASSUT 2008¤¤ heinäkuussa

    Keitättekö enää vettä?minkälaiset nuo kakkukuvat on?kun en ificolorin sivuilta löytänyt mitään, jos joku viitsisi valistaa :laugh: Meillä pottaillaan ja koitetaan päästä tuttipullosta pois, ei meinaa millää juoda nokkamukista vielä. On pitkiä aikoja seisoma-asennossa, mutta ensiaskeleita ei...
  5. N

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Joku jo kirjottelikin, että maitotuotteet laittaa vatsan löysäksi niin meillä sama juttu. Eikä ole kun 3 lusikallista maistanu jogurttia niin hetken päästä tulee ripuli :o
  6. N

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Meillä kanssa syöminen päättyy lähes aina oksentamiseen :( heit kun on kökkäreistä ni kakoo ja nyt ollaan jo vajaa 3kk syötetty kökköreisempää ruokaa. Nukkuunmeno on hankalaa, menee joku 1h ennen kun nukahtaa ja neitiä pitää pitää se aika ettei nouse sängystä. Sitten on itsellä selkä kipeenä...
  7. N

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Meillä kanssa neiti venkuloi kun vaihtaa vaippaa ja potkii grr. Illalla nukkumaanmeno on yhtä tappelemista. Nukahtaa silitykseen ja tassuhoitoon ja ränään meni 1h10min ja oma selkä kipeenä pinniksessä roikkumisessa.
  8. N

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Mä kanssa pähkäilen tässä että ilmottauduinko työnhakijaksi ja toivon ettei heti löytyis töitä..mutta uskon että lähihoitajalle aina löytyy töitä. Siis onko tuo kotihoidontuki jotain 300-400? ja siihen 100? lapsilisä ja ei sitten muuta?
  9. N

    <3 <3 <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 <3 huhtikuussa

    Miten olette alkaneet opettelee tuon karkean syömistä?meillä ollaan syötetty pari päivää ja olen vielä muussannut, mutta selkeesti klönttejä jää. Ruokailu loppuu aina oksentamiseen saa ehkä syötyä 3-4lusikkalista kakoen ja sit ne lentääkin jo kaaressa :/
  10. N

    <3 <3 <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 <3 huhtikuussa

    Mulle puhuttiin että pitäisi pitää 4 tunnin välit syömisessä ettei vatsa ole koko ajan käymistilassa :/
  11. N

    <3 <3 <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 <3 huhtikuussa

    Annatteko ihan normaalia 4-viljan puuroja jo?olen syöttänyt ensipuuroja, tähän asti. Monta lämmintä ruokaa annatte päivässä? meillä seuraavanlainen rytmi aamulla puuro (9-10) ruoka (13-14)hedelmäsose (17) iltapuuro (19-20) ja maitoa mitä nyt välillä juo. Meidän neiti on ihan isokokoinen, mutta...
  12. N

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Onko kenelläkään Brion pinnistä?meillä on ollut tuo itsetehty sänky, mutta alkaa käymään ahtaaksi, olisi nyt etsinnässä pinnistä. Olen pähkäilly pinniksien kanssa ja en ole löytänyt sellasta et tää on pakko saada =) niin nyt luultavammin ostan tuon Brion one tai twon. Eroahan niillä on se...
  13. N

    Britax Secura vs. Multi-tech

    Kumpaa suosittelette?istuin tulisi lähes joka päiväiseen käyttöön, joten tulisi olla toimiva :)
  14. N

    Britax Multi-Tech ja Maxi Cosi -turvaistuimet

    Minäkin olen miettinyt tuota multitechiä, sopiiko 5kk, kun neiti painaa 9kg niin talvitamineissa ei mahdu kaukaloon.
  15. N

    Dorjan Novell Sport

    Nitiseekö muiden Dorjanit?meillä ainakin :headwall:
  16. N

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Millonkohan sitä oppis tekemään jouluvalmistelut ajoissa, ei kai koskaan :headwall: Tänään vielä olen pyörinyt lahjoja ostelemassa ja huomenna haen vielä joulukukat huh. Kantapään kautta =) Kummasti aina näyttää muitakin matti myöhäsiä olevan liikenteessä kaupoissa, kun saa/joutuu jonottaa...
  17. N

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Meillä menee neiti nukkumaan 21.30 ja herää kaksi keraa yöllä ja lopulta nousee 10.30. Epäilen, että korvike ei oikein riitä ja vois alkaa antamaan kiinteitä.
  18. N

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Asia selvä!kiitos vastanneille
  19. N

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Pesettekö astianpesukoneessa ihan tuttiosatkin vai ne käsin? Millos ei tarvitse enää röyhtäyttää?
  20. N

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Mihin asti tuttipulloja pitää keitellä?rupee jo nyt olemaan kyllästynyt ainaiseen pullovuoreen :D

Yhteistyössä