Hakutulokset

  1. P

    Lapsen jatkuva uhmakkuus

    Hei, Kysyisin neuvoa pian 4v 5kk vanhan poikamme jatkuvaan uhmakkaaseen käytökseen. Pojan on vaikea noudattaa sääntöjä ja suoriutua ihan arkisista toimista ilman itkua, kiukkua ja ärhentelyä. Varsinkin siirtymätilanteet pitäisi mennä sisälle, pestä hampaat, syödä, mennä nukkumaan on pojalle...
  2. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Mä niin toivon plussia teille kaikille :heart: Mun on pakko kertoa mitä eilen tapahtui, mun pomo luuli että oon raskaana vaikka en ole! Meillä on työpaikalla vähän epäselvää mitkä tutkimukset voi työterveydessä tehdä työajalla ja mitkä menee omaan piikkiin. Kävin pari päivää sitten lääkärillä...
  3. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Pääsisinkö listalle tonne mukana menossa alle? :) Damysille ja Belllille tsemppiä jännäilyyn! Mun on pakko kertoa mitä eilen tapahtui, mun pomo luuli että oon raskaana vaikka en ole! Meillä on työpaikalla vähän epäselvää mitkä tutkimukset voi työterveydessä tehdä työajalla ja mitkä menee...
  4. P

    Yrityksen odottajat

    Kiitos listalle pääsystä :) Mun on pakko kertoa mitä eilen tapahtui, mun pomo luuli että oon raskaana vaikka en ole! Meillä on työpaikalla vähän epäselvää mitkä tutkimukset voi työterveydessä tehdä työajalla ja mitkä menee omaan piikkiin. Kävin pari päivää sitten lääkärillä vaikeiden...
  5. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kiitos helpottavista sanoista Caro :) mulla paino keikkuu normaalin ylärajalla, kolme kiloa olis pudotettavaa. Parikymppiseks astinolin hoikka ja sitten alko hiljalleen tulla. Sepäs juuri harmittaa ettei julkisella puolella oteta vakavasti. Mä en aavistellut yhtään mitään ennen kuin...
  6. P

    Yrityksen odottajat

    No niin nyt se mun ketju löytyi viimein! Olen varmaan 5 vuotta taustaillut toisessa ketjussa ja onpa ollu jopa niin ettei ole ollut miestä tai sitten ei halukas lastentekoon. Olen siis 24-vuotias, mies 26 ja meidän elämäntilanne vielä muuttuva, asutaan erikseen ja miehen pienestä pojasta on...
  7. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Moikka, täällä 24-vuotias kuumeilija ja nelivuotiaan äitipuoli :) meillä ei ole ihan vielä toisen lapsen aika vaikka siitä koko ajan puhutaan, mutta tää mun kuumeilu vaan on no, tiiätte kyllä ehkä miten loputonta? :D Oliko täällä kellään pcota, mulla on nimittäin epäily siitä, miten olette...
  8. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Onnittelut kaikille plussanneille <3 jos on hormonikierukka niin näkyykö ovistestissä plussaa? Ja miten kannattaisi tikutella kun omasta kierrosta ei hajuakaan? Pco-epäily, terkkari ei tutki, työterveys ehkä myöhemmin.
  9. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    PUUH, miten mä JAKSAN odottaa vielä pari vuotta ellei enemmän?!?! Ollaan oltu vasta puoli vuotta yhdessä ja mielessä pyörii vauvajutut vaikka 3,5-vuotiaan mahtavat raivarit niitä välillä helpottaakin... Kyllä se on kumma.. ja kierukka menis vaihtoon vasta 3/2015... :D
  10. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oi ihanaa Minde87, onnea paljon pienistä tytöistä ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Saanko kysyä tärppäsikö luomuna vai oliko lääkkeitä apuna? Mä itse kun olen kaksonen niin mietin että kai sitä on hieman suurempi mahdollisuus saada tuplaonni myös, en tiedä :) ja kai rakkulaisuuskin jotenkin...
  11. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa naikkoset! Nyt on pakko huudahtaa taustalta vähäsen.. Annatto, paljon voimia sinulle! En nyt lukenut riittävästi ketjua ylöspäin koska olo on vähän hämmentynyt ja ehkä pelokaskin. Onko täällä PCOS-naisia? Epäilen vahvasti mulla saattais olla se. Maaliskuun alussa mennessäni kierukkaa...
  12. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa kaikki! Tulimpa pitkästä aikaa katsomaan tänne mitä teille kuuluu. Hurjasti onnea plussanneille ja plussatuulia yrittäjille :) olen siis aikaisemmin taustaillut ja näköjään roikuin vielä listalla, on tullut vähän muutoksia omaan tilanteeseen, onnellisia sellaisia :) vielä ei kuitenkaan...
  13. P

    Mitä pitäis tehdä kun tuntuu ettei tässä avoliitossa

    Tarkennatko mikä siinä tarkalleen tai eniten mättää? Onnettomassa suhteessa ei kannata olla, itsellä tipahti kivikuorma selästä kun pääsin irti ja omille jaloilleni. Yksin nyt mut ihan tyytyväinen
  14. P

    Mirena!

    Mä luulen että pointti siinä pillerit vai Mirena on mirenan pitkäaikaisuus ja se että hormoni erittyy 24/7 matalammalla pitoisuudella kuin pillereissä. Mä olin kokeillut pillerit, renkaan ja kapselin ennen tätä ja oon ollu tyytyväinen. Uskon siis että Mirenaa voisit sietää paremmin, mutta siinä...
  15. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Kiitos tsempeistä, Pyrin ajattelemaan että tämä nyt oli tällainen lämmittelysuhde ja seuraava sitten joskus toivottavasti kolahtaa kunnolla. Plussaonnea tähän kiertoon kaikille! :)
  16. P

    apua

    Ota rauhassa, koeta rauhottua, istu alas. Avaa ikkunat tai pese kasvot kylmällä vedellä. Vaikuttaa jonkunlaiselta paniikkikohtaukselta mitkä on tosi epämiellyttäviä mutta menevät ohi..
  17. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Moikka kaikki! Onnea plussanneille ja tsemppiä yritykseen! Mä oon ollu hiljaisena jonkun aikaa, kun kävi nyt sit niin että sain tarpeekseni ja me erottiin :( Ei tässä muuten mitään hätää mutta onhan se rankkaa näin pitkän suhteen päättyminen. Mutta mä tiedän mitä haluan ja ansaitsenkin sen...
  18. P

    Mirena!

    Moi! Mulla on ollut hormonikierukka viitisen kuukautta ja yhdet menkat ollut koko aikana, jotka kyllä kesti melkeen kuukauden. Sen jälkeen ei oo ollu vuotoa kun satunnaisesti pari tippaa. Tää vuodottomuushan ei mua haittaa, (paitsi että ei oo hajuakaan koko kierrosta) mutta aiempiin...
  19. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mi&Ma:lle muuten, mun miehen veljen vaimo raskautu ekasta kierrosta häiden jälkeen, että on mahdollista. En tosin tiedä olivatko jo alottaneet yrityksen ennen häitä, mutta anopilta sain tämmöisen käsityksen että ekasta tärppäsi (hän taas odotti esikoisen alkuun saamista 11kk jälkeen häiden)...
  20. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Moi! Vastailen kun joku kysyi hormonaalisen ehkäisyn poisjättämisestä, mulla ei ole lapsia mutta kun pidin taukoa ja mentiin kumilla niin olin paljon rauhallisempi ja ehkä iloisempikin. Nuvaringin kanssa aika kärttynen muistaakseni välillä mutta toisaalta oon persoonaltani myös nopeesti...

Yhteistyössä