Hakutulokset

  1. L

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Kiitos hyvistä vertailuista ja kommenteista. Me aiotaan nyt kuitenkin testata tuota HTS besafe izi kombia ja jos se sopii autoon niin päädytään siihen. Tätä vertailua voisi jatkaa loputtomiin ja kaikissa joita ollaan harkittu on puolensa - niin hyvät kuin huonotkin. Enpä olisi uskonut että...
  2. L

    7kk eikä suostu syömään korviketta

    Hei, Sanokaapa mitä pitäisi tehdä kun 7 kk ikäinen ei suostu syömään korviketta pullosta. On saaanut tissiä vielä nyt kiinteidenkin ohella, mutta nyt ollaan muutaman kerran koitettu niin, että kun isä nukuttaa niin antaa pullosta korviketta puuron jälkeen. Tähän mennessä on sujunut hyvin, kun...
  3. L

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Kiitos hyvistä kommenteistanne! Livenä en ole istuimia vielä vertaillut, joten ratkaisevaa tietysti on mikä mahtuu hyvin autoon ja missä lapsi vaikuttaisi viihtyvän. Itse taidan pitää listallani alkuperäiset HTS combin ja Multitechin, mutta myös Hi-Way ja Secura katsotaan liikkeessä. Oma...
  4. L

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Meilläkin on sama tilanne eli turvaistuin pitäisi hankkia ja vaatimuksena selkä menosuuntaan, mutta käännettävissä myöhemmin ja tietysti turvallinen. Nettisurffailun tuloksena olen päätynyt (tällä hetkellä) kahteen vaihtoehtoon HTS besafe izi combi (minä myös) ja Britaxin Multitech. Kummastakaan...
  5. L

    Pinnasängyn patja

    Myydäänkö pinnasänkyihin valmiita patjoja vai oletteko ostaneet vaahtomuovista sopivan palan? Meidän pinnis on 70-luvun alusta enkä ole varma ovatko mitat olleet silloin samat kuin nykyisissä sängyissä, joten löytyyköhän valmiita patjoja?
  6. L

    Vauvan ruokahaluttomuus!!

    Meillä ikää vähän päälle 3kk ja alkanut olla myös tissiraivareita silloin tällöin. Meillä toimii yleensä sellainen kikka, että kun alkaa huutamaan nostettaessa imemisasentoon annakin tutin suuhun jolla rauhoittuu. Kun on aikansa lutkuttanut tuttia niin vaihdan vaivihkaa tutin tissiin. Yleensä...

Yhteistyössä