Hakutulokset

1. J

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Jos nyt ehtisin hieman kertoilemaan synnytyksestä. Eli paria päivää ennen synnytystä alkoi erittäin epäsäännölliset supistukset jotka lakkasivat aina kun lähdin liikkeelle. Vatsa tyhjeni myös noina kahtena päivänä tehokkaasti. Synnytystä edeltävänä iltana supistukset muuttuivat jo vähän...
  2. J

Heipä hei! Ilmoittelen vain että 12.11. (rv. 39+3) perheeseemme syntyi poika. Painoa oli 4050g ja pituutta 50 cm. Synnytys oli nopea, ehdin olla tunnin sairaalassa ennenkuin poika syntyi. Kaikki voivat hyvin. Palaan kertoilemaan synnytyksestä kunhan saan toisenkin käden käyttöön. En millään...
  3. J

Morjens! Neuvolassa taas käyty ja kaikki ihan ok. Painoa oli tullut taas se 1,5 kg/vko... Ja turvotus on sen mukaista. Pää on kuulemma kiinnittynyt ja se kyllä kieltämättä tuntuukin. Koko alakerran luusto on niin kipeä ja joku tökkii sukkapuikolla tasaiseen tahtiin sinne ihteensä. Pissalla...
  4. J

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

Onko sulla mamina se kova koppakin pienelle? Entäpä minkä väriset rattaat olet hankkinut? Minua kiinnostaisi ne omenanvihreät mutta kuinka vihreät/räikeät ne todellisuudessa ovat? En haluaisi näkyä kirkolta kotiin asti... Meinasin tilata Vaunulan kautta koska siellä ne olivat edullisimmat ja...
  5. J

Paljon onnea Pinkuvinku! :flower: Eilen oli vauvan kokoarvio ja n. 3,5 kiloinen kaveri siellä köllötteli, eli ei onneksi sen suurempi. Sf-mitta (36 cm) oli sen takia suuri kun vauva oleskelee selkä menosuuntaan päin. Kohdunsuu oli auki 2,5 cm ja kaulaa jäljellä n. 2 cm, paikat pehmeät...
  6. J

Kaipa tässä olisi aika minunkin alkaa kirjoittelemaan jotakin jo pikkuhiljaa. Olen kyllä säännöllisesti lueskellut teidän ahkerampien kirjoituksia. Päivät tuntuvat matelevan, varsinkin kun tuo keli on mikä on. Olen ollut jo syyskuun alusta sairaslomilla ja vajaa kaksi vuotias kuopus jäi...
  7. J

*MarrasMassutII elokuun tuulissa*

Taas on käyty neuvolassa: Painoa +700g/vko :whistle: Hemoglobiini 101 Verenpaine 110/66 Kohdunpohjankorkeus 31 cm Sydämensyke 140 Eli rautakuurille jouduin, onhan tuo vähän väsyttänytkin. Vatsan koko hieman mietityttää... Vauvan kokoarvio kuulemma tehdään sitten kun se on ajankohtaista...
  8. J

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta vasta nyt lähdin kirjoittelemaan. Eli laskettu aika on 16.11. ja neljäs lapsonen tulossa. Tänään (20+1) oli rakenneultra ja kaikki ok! Pienen painoarvio oli hurjat 400 grammaa. Sukupuolitoiveita ei ole kun on jo ennestään tyttö ja kaksi poikaa. Hieman...

Yhteistyössä