Hakutulokset

  1. V

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Heippa vaan kaikille! Kukaan ei varmaankaan muista mua, kun oon kirjotellu täällä vaan pari kertaa ja lopun aikaa taustaillut. Mulla kun ei aika riitä näin aktiiviseen jutusteluun, mitä täällä harrastetaan ;) Mutta ajattelin nyt kuitenkin tulla ilmottautumaan tänne, kun kerta nimi vielä...
  2. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Noniin... Täällä on taas tapahtunut vaikka mitä sitten viime käynnin. Ei jaksa todellakaan lukea ihan jokaista kommenttia viimeseltä 15 sivulta. Pitäis yrittää ehtiä käydä täällä useammin, mutta ei näytä onnistuvan. Työt haittaa vapaa-aikaa :D Lämpimät onnittelut kuitenkin kaikille plussan...
  3. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    teddybear82, mä en ainakaan aatellu käydä erikseen lääkärissä. Mä tosin jouduin lääkitykseni takia käymään mua hoitavalla lääkärillä juttelemassa asioista muutenkin, että ehkä se hoitu siinä samassa. Hän ei kyllä mitenkään tutkinu mua tms, ihan vaan juteltiin ja lähinnä siis mun käyttämästä...
  4. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Täältä iltavuoron tiimellyksestä piipahdan ONNITTELEMAAN Jouskaria!:flower: Onnea siis plussasta ja pikkuiselle terkkuja, että pitää tiukasti kiinni seuraavat 9kk :)
  5. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Voihan ähmelö! On vähän sellasta oiretta, että virtsatieinfektio saattais olla tuolla oven takana kolkuttelemassa :( Pitää yrittää juoda oikeen paljon, jos sais vaikka kotikonstein karkotettua ton orastavan vaivan. Ei olis kovin kukkeeta "nauttia" tädin vierailusta ja pissitulehduksesta...
  6. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Iltaa! Eilen en ehtinyt koneelle kaverin häiden takia ja tänään nettiyhtyeys on jumittanut pahan kerran... Sinä aikana te olitte jo saaneet tänne kymmenisen sivua tekstiä! Jostain kumman syystä en jaksanu ihan kaikkea lukea, enkä kyllä tähän hätään muista, pitkö kommentoida jotain vai ei...
  7. V

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Tervehdys kaikille! En tiedä, muistaako kukaan mua, mutta joskus huhtikuun alkupuolella kirjottelin täällä muutaman viestin. Omaan silmään osuu heti jokunen tuttukin nimi, mutta paljon näyttää olevan myös ihan uutta porukkaa (yllättäen...). Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä yritykseen...
  8. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Siniviuhka, ei mua huono huumori haittaa pätkääkään! Sellasta mulla on itsellänikin taipumus viljellä... :p Ja tokihan meillä harjotellaan! Sängyn jouset vaan natisee B) JJ-t, kiitos tsempityksistä :) Kyllä mäkin uskon, että oma olo tulee tässä ajan kuluessa varmemmaksi! Kuten mä tuolla...
  9. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    No johan on ihmiset intoutuneet kirjottelemaan! Mulla ei taida olla missäänpäin nettiä omia kuvia, joten turha toivo, että pääsisitte näkemään mun lärvin :D Monta kertaa tän päivän aikana on pyörinyt tää vauva-aihe päässä. Pieni epävarmuus tuolta pääkopan takaosista ei kyllä ole kadonnut...
  10. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Päiviä vaan kaikille! Flunssa alkaa vähitellen talttua, ei enää ole niin :snotty: -olo! Täällä onkin ollu kovasti keskustelua eilen illalla ja tänäänkin. Meni ihan riittävästi aikaa, kun päivitin tilanteen ja luin kaikki viestit :) Jännää kyllä, kun on niin vahvoja raskausoireiluja...
  11. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Onnea Pantalaimon! Kiva, että oli hyviä uutisia kerrottavana :) Mä jännäilin sun puolesta, onneksi ei mennyt jännitykset hukkaan. Mitenköhän sekin muka olis mahdollista? :laugh: Mä oon täällä lorvaillu koko päivän kotona. Ei tullu töihinlähtemisestä mitään, niin karmee tää flunssa...
  12. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Voi kökkö tätä rään määrää... Flunssaa pukannu koko alkuviikon, alkuun keuhkoja repivä yskä ja nyt nokka vuotaa solkenaan. Piti lähteä töistä kotiin kesken päivän, kun ei niistämisiltään ehtinyt töitä tehdä :| Loppupäivä ja huominen olis nyt tarkotus ottaa levon kannalta, jos vaikka vahingossa...
  13. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Kotona vihdoin... Oli jokseenkin rankka työpäivä |O Kertaalleen ehdin päivällä käydä lukemassa tätä keskustelua, mutta ei toivoakaan, että olis ehtiny itse kirjottamaan mitään. Ilmottaudun kanssa koiraihmiseksi, melkeinpä voisi sanoa, että henkeen ja vereen sellainen :) Meillä asuu kaksi...
  14. V

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    Tervehdys kaikille! Päätin tunkea itseni tähän porukkaan mukaan, toivottavasti mahdun! =) Monen vuoden "en halua omaa lasta" -kauden jälkeen oon nyt jokusen kuukauden potenut orastavaa vauvakuumetta. Ensin aloin pyörimään netissä vauva-aiheisilla sivustoilla ja foorumeilla ja tänään sitten...

Yhteistyössä