Hakutulokset

  1. D

    40+ so what? (vol. 2)

    Hei kaikki! Tänään oli mun gynekäyntiaikani. Tilanne kohdussa on semmonen, että kierukkaa siellä ei enää ole. Se on poistunut itsekseen, luultavasti jo maaliskuussa. Silloin mulla oli se superrunsas vuoto ja varmaan se on pudonnut pyttyyn jonkun hyytymän mukana. Myooma siellä jäkittää yhä...
  2. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Kävin siis omalääkärillä eilen ja sain maksusitoumuksen "oikealle" gynelle. Luulin, että omalääkäri jo voisi tutkia, mutta ei.. Gyne sitten ultraa kohdun ja nähdään miltä siellä näyttää, onko raskautuminen enää edes mahdollista. Kierukka ehkä saapi lähteä joka tapauksessa, kun vuoto on niin...
  3. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Menkat alkoivat ajallaan eli nyt on jo menossa kp3. Vihdoin sain ajan tilattua gynelle, se on 20.5. Ja ikää mulla siis jo kunnioitettavat 47.... Tämä päivä kuluu siivouksen merkeissä, äitienpäiväksi pitää saada siistiä aikaan :p Aurinkoisia kevätpäiviä kanssasisarille...
  4. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Eli menkat alkoi vihdoin, minkähänlaiset mahtavat olla tällä kertaa. Viikonloppu alkamassa, jee! Aloittelen siivousta, täällä piti vaan ensin piipahtaa. Oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonvaihdetta meille kaikille!
  5. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Täällähän sitä luuraillaan, kiitokset vaan Pyrstikselle huhuilusta! Mukava Kun kaipaillaan :heart: Pientä paniikkia herätti tosiaan tuo sivun 11 mystinen katoaminen joksikin aikaa, mutta nythän tuo tuntuu olevan kunnossa. Pientä "repeilyä" sai kyllä aikaan tuo teidän hätääntynyt...
  6. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Kuiva kausi jatkuu täällä, näinköhän minulta olisi jääneet yhdet menkat kokonaan väliin? Olen kovasti yrittänyt etsiä netistä tietoa yli 45-v. raskautumisesta ja aika vähän löytyy mitään. Esim. kunnon tilastoja ei ole olemassa. Kromosomipoikkeavuusriski tässä iässä on toki jo korkea, 1/10...
  7. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Pikaisen laskun mukaan mulla olis kp 38/26-28, mutta tosiaan kierukka siellä vielä möllöttää paikoillaan (?), ja kierto on ihan sekaisin muutenkin. Odottelen nyt seuraavan vuodon ja menen sen jälkeen gynen syynättäväksi, katsokoon mikä on tilanne kohdussa. Myoomakin siellä on (ollut jo varmaan...
  8. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Minä kuulun myös tähän "nuorena äitinsä menettäneiden kerhoon", äitini oli kuollessaan vasta 44-vuotias. Isäni on vielä elossa, hän on 75-vuotias. Mitenköhän sitä vielä raskautuminen onnistuisi? Kuopuksen alulle saattamisessa meni yli 1,5 vuotta aktiivista yritystä. Pitää nyt odottaa...
  9. D

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Hei kaikki! Uskaltaudun mukaan... olen 47-vuotta täyttänyt kuten Pyrstötähtikin B) Lapsia on entuudestaan 5, osa jo aikuisia, nuorin vasta alle 2-vuotias. Lopetin vastikään imetyksen ja hetihän se alkoi vauvakuume ahdistaa :laugh: En ole vielä päättänyt, alanko enää vauvan yritykseen...

Yhteistyössä