Hakutulokset

  1. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    pääpilvissä Olipa hyvä, et vielä tulin käymään täällä. En edes itte tajua, mitä oikein olen mokannut kirjottaessa, kun siinä piti olla pienen tytön ja pojan äiti. Olin silloin viel 36, nyt 37. Tulipa tuokin nyt korjattua. Sit mokasin taas, kun yritin postaa koko nikkiä, mutta en mä osaa, enkä...
  2. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Oloni oli täällä hyvin lyhytaikaista. Minun vauvahaaveeni ovat ohitse tällä erää Kaksosten synttäreitä valmistelen mieli maassa, sillä mies muuttaa pois maanantaina. Aavistukseni eivät olleet kuvitelmaa, vaan totta. He, sen sijaan ovat plussanneet jo marraskuulla, että en tiedä enää edes mitä...
  3. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Oloni oli täällä hyvin lyhytaikaista. Minun vauvahaaveeni ovat ohitse tällä erää :'( :ashamed: Kaksosten synttäreitä valmistelen mieli maassa, sillä mies muuttaa pois maanantaina. Aavistukseni eivät olleet kuvitelmaa, vaan totta. He, sen sijaan ovat plussanneet jo marraskuulla, että en tiedä...
  4. H

    Mitäs sitten kun kaikki unelmat toteutunu ?

    No sähän onnellinen oot :laugh: Tai sit sun unelmat ei ole olleet kovin korkealentoisia. Mitäs ne sun unelmat ovat olleet, heräsi vain mielenkinto, kun mun unelmista ei ole täyttynyt kuin murto-osa.
  5. H

    miksi et ole kokeillut lapsillasi kestovaippoja ?

    Meillä näin. Kaksoset syntyivät ennen aikaisesti ja kestot oli hanittoman kokoisia pienen päälle. Kotiin päästyäkin kaksoset olivat vielä hentoisia ja kestovaippaan olisi ollut tukala laittaa vauva, joka "hukkui" siihen lähes kokonaan. Ihan pikkiriikkisiä en ole edes nähnyt, enkä osaa tehdä...
  6. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Synttärionnea sankareille :flower: :wave: Voin kai ilmoittautua myös huhtikuiseksi ja mulla on tänään 37v syntymäpäivä. Sitä ei sen kummemmin juhlisteta. Kaksoset täyttävät ens lauantaina 4v, joten silloin juhlitaan :heart: :heart: Oirerintamalla ei mitään erikoista. Päätä vain...
  7. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    miracle, kaunista katseltavaa tuo sun listasi, kiitos siitä. Sit vois muoksia tuota mun km riviä ja laittaa siihen keskimmäiseenkin nollan perään 7, eli 6/07. tainnut jo edellisellä jäädä välistä :hug: Sit miraclen galluppiin, eka keskeytynyt km ja lääkkeellinen tyhjennys, toinen samaa...
  8. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Ninni. ihana tyttö, onnea paljon :heart: :hug: :hug: Kaikille sitä tarvitseville :hug: :hug: Kärppä Mulla on ollut jokaisen om jälkeen aivan ihmeellisiä vuotoja. Eka ollut muutama päivä ruskeaa tuhrua, sit vuotoa jotain kaks tai kolme viikkoa. Sen jälkeen tuhrua. Muutaman päivän...
  9. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Voih, täällä saa lukea tanssimaan lähdöstä. hiihtelystä ja vaikka mistä kivasta. Meikä se puurtaa töissä. Toisaalta, täällä menee aika tosi nopeeta, kun on jotain tohinaa, mutta nyt on ihan hirvittävän hiljaista. Puoliksi salaa tulin koneelle, kun teki niin mieli käydä katsomassa mitä teille...
  10. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Pikaisesti vain ennen töihin lähtöä tänne tulin. Ovis pongattu sittenkin vasta nyt. Kummallista, sillä kaikki oireet oli tuossa muutama päivä sitten. No ei ole kyllä eka kerta, kun kaikkki luonnon merkit tulee muutama päivä ennen ovisplussaa. Tästä taitaa tulla pitkä kierto, kun ovis vassta nyt...
  11. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Pahoittelut tädistä mantana :hug: Pikaisesti vain ennen töihin lähtöä tänne tulin. Ovis pongattu sittenkin vasta nyt. Kummallista, sillä kaikki oireet oli tuossa muutama päivä sitten. No ei ole kyllä eka kerta, kun kaikkki luonnon merkit tulee muutama päivä ennen ovisplussaa. Ihmettelen...
  12. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Paljon onnea äittä-67 :heart:
  13. H

    Ai että tuo uhmaikä on sit niin heleppoo! Kohtalotovereita??

    Meillä 3v kaksoset, tyttö ja poika. Ne on alituiseen toistensa vaatteissa kiinni tai jotain muuta kränää. Mikään leikki ei tunnu enää onnistuvan yksiin ja huoneessa vallitsee viidakon lait. En harrasta vapaata kasvatusta, vaan rajat ja rakkautta periaatetta, mutta nämä kaksi on nyt aivan...
  14. H

    lapsi 4v väsynyt,ei ruoka maistu jne mut lämpöö 37.44 onkse ihan normaali lämpö lapsella?

    Ei mun mielestä ihan normi lömpö. Kyllä 4 vuotiaalla on yleensä alle 37. Varsinkin, kun ruoka ei maistu jne, on merkki siitä, että lapsi on kipeänä. Jos mitään muuta oiretta ei olisi, kuin hieman kohonnut lämpö, en pitäisi sitä juuri minään, mutta kaikki muut oireet tuon lämmön rinnalla pitää...
  15. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Mymmyryy, onnea plussasta :flower: :heart: Epskeps Tainnut vahingossa tulla yks mun km väärälle vuodelle.:attnn: Se 10/07 pitäis olla 10/06. :attn: Muuten rivi ok :) miracle :hugh: Minunkin neuvolatäti on aika tyly ja vetoaa joka asiassa, että aikaa ei ole. Viimeisen raskauden jälkeen...
  16. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :hug: mantana kyselit, onko suvussamme kaksosia. No onhan meitä. Itsekkin olen kaksonen, siskollani on tuplat, tätini ja setäni ovat kaksoset ja heistä tädilläni on myös tuplat. Serkkuni odottaa kaksosia, joten onhan meitä :D mimuli km jälkeistä...
  17. H

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Voisinkohan tähän pinoon liittyä mukaan. Ikää minulla 36 vuotta, kotona kolmevuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. Pian hekin täyttävät jo neljä vuotta. Viimeisin km oli 12/07. Sitä edelliset 6/07 ja 10/06. Kaikki viikoilla 10-16. Mitään järkevää selitystä ei ole tutkimuksista huolimatta löytynyt...
  18. H

    millä tavalla vauvakuumeenne näkyy?

    Hiplaan vauvanvaatteita kaupoissa, jään tuijottamaan kaikkia ihania pikkuisia. Ostelen vauvalehtiä ja kaks plussia, tikutan ovista. Kuvittelen kaikki oireet raskausoireiksi ja petyn mielettömästi kun menkat alkaa. Kotona silti viieltää kolmevuotiaat tuplat, joten kai tämä on jo pahaa kuumetta...
  19. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Vieläkö mahtuu uusi kuumeilija mukaan? Ikää olis 36 vuotta ja kotona kolme vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. Jonkin aikaa olen täällä käynyt teidän juttuja lueskelemassa ja olisi kiva päästä mukaan. KP olis 15/32. Joskus kierrot vaihtelee, mutta tuo on sellainen keskimääräinen. Hannaleena

Yhteistyössä