Hakutulokset

  1. M

    Ystäviä Nummelasta ja lähiseuduilta

    ensi viikolla muutetaan nummelaan! mulle voi laittaa kans viestiä tulemaan. meillä on tyttö 05/07 ja toisen la on marraskuussa. uudet tuttavuudet enemmän kuin tervetulleita sekä äidille että etenkin tyttärelle =)
  2. M

    pääkaupunkiseudulta äitikavereita!

    Heipsis! Mullekin voi laittaa viestiä. Tyttö täyttää kohta 2-vuotta ja marraskuussa syntyy pieni kakkonen. Asustellaan Vantaalla, mutta ihan mukavastihan bussi ja juna kuljettaa :D
  3. M

    Itä/Pohjois-Vantaalaisia äitejä?

    Miekin voisin tähän ketjuun tulla, jos vain passaa? Puistoiluseura kelpaa aina. Me lähetään ulos yleensä 8.30 jälk. Täällä siis äippä 25v ja tyttö 1v2kk. Mulle voi kans laittaa yv:tä =)
  4. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    harmitus. me ei päästä nyt perjantaina, mutta ollaan kyllä jatkossa kuulolla ja tullaan ilomielin tapaamisiin. mullle voi myös yv:tä laittaa =) tiksin lähellä asutaan ja tyttö on nyt vuos ja kaks kk.
  5. M

    Itä/Pohjois-Vantaalaisia äitejä?

    Meillekin enemmän kuin tervetullutta seura. Meillä on tyttö kohta vuoden. Vuoden verran ollaan Vantaalla asuttu. Aika lähellä teitä ollaan. Voi laittaa vaikka yv:tä :)
  6. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Jeps. Me ollaan ainakin mielellään tulossa. Tää flunssa vaan iski päälle :( Katotaan ehditäänkö tällä viikolla (pe lähetään reissuun). M-i-a: Mulle voit laittaa ihan viestiikin =)
  7. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Ollaan flunssassa, joten ei päästä tuleen huomenna.
  8. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Mä en vielä maanantaista osaa sanoa. Tytöllä hieman nenä vuotaa, mutta muuten terve. Pitää kattoo mihin suuntaan menee. Meille sopisi 9.00 ->
  9. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Me ollaan tytön kanssa Ukko-Pekassa käyty. Joten seura kelpais meillekin =) Voi laittaa vaik yv:tä :)
  10. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Hej! Ajattelin nostella tätä ketjua. Ystäviä kaipailee äiti ja tyttö 10 kk =)

Yhteistyössä