Hakutulokset

  1. Ansku84

    09 alueelta tai myös muualta uusia kavereita/ystäviä?

    Täällä olis 84 syntynyt ja kolme vuotiaan pojan äiti keravalta...
  2. Ansku84

    Kettuuntuneena kyselen: nuorena äidiksi tulleet: moniko teistä on ilman koulutusta ja työpaikkaa ja elätte sossun rahoilla?

    vai et sellasta.. on ne sit niin huonoja ihmisiä jotka sossusta rahaa hakevat..?? No, mun mielestä ei. riippuu tietenki ihan tapauksesta. itsekkin sitä jonkin aikaa jouduin tehdä. nyt onneksi työ ja poika kolme vuotias.
  3. Ansku84

    Sampo pankin kanssa ongelmia??

    Kun ei tätä odottelua jaksa.. ja epätietoisuutta..
  4. Ansku84

    Ystävä inhottaa!!Auttakaa!

    Just niin! eihän sun ole pakko tollasta siltä kestää koko ajan. Tsemppiä!! Mullakin yksi eronnut kaveri ja muutti tänne samalle paikka kunnalle.. ja mä jouduin sit muuttamaan et se sai asunnon.. pitkä juttu mut kyllä se kurjalta tuntuu.. Voimia sullle paljon! :)
  5. Ansku84

    3-v. uhma?!?

    Hei! Täälläkin yksi äiti jolla kolme vuotias poika ja uhmaa on todellakin.. :( Ei sitä aina tiedäkkään et miten pitäisi suhtautua tai mitä tehdä et saisi edes jotain tottelemaan. Meillä kans ulkoilu välillä vaikeaa. poika saattaa tehdä stopin kun ei vaan huvita kävellä tai meinaa ja on...
  6. Ansku84

    Ylivilkkaita lapsia?

    Niinhän se on. :D
  7. Ansku84

    Ylivilkkaita lapsia?

    Mulla kolme vuotias poika ja on kyllä aikas villi ja ei todellakaan meinaa totella välillä yhtään mitään.. kyllä välillä on on yli vilkaskin!! Ei sitä ehkä aina jaksakkaan.. en tiedä oikein mitään selviytymis kainoja.. heh. on vielä itselläkin hakusessa. Mut pakko vaan yrittää pitää jotkut rajat...

Yhteistyössä