Hakutulokset

1. Päpö

savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

HEI! Haluaisitko järjestää hassunhauskat Tinttu.com kotikutsut, alueella Savonlinna-Kerimäki-Punkaharju-Enonkoski-Rantasalmi ? Mallisto täynnä hassun hauskoja hattuja, haalareita, huppareita, sisävaatteita yms. lapsille. Hattuja myös lapsenmielisille. Näillä kutsuilla jäykkyys on kaukana...
  2. Päpö

Kutsut!

HEI! Haluaisitko järjestää hassunhauskat Tinttu.com kotikutsut, alueella Savonlinna-Kerimäki-Punkaharju-Enonkoski-Rantasalmi ? Mallisto täynnä hassun hauskoja hattuja, haalareita, huppareita, sisävaatteita yms. lapsille. Hattuja myös lapsenmielisille. Näillä kutsuilla jäykkyys on kaukana ;)...
  3. Päpö

Nyt Savonlinnan seudun äidit! On aika tarkistaa lastenne talvihattutilanne. Onko edellinen jäänyt pieneksi? Haluatko lapsellesi jotakin hauskaa, lämmintä ja hassua päähän? Olisiko kiva antaa Joululahjaksi vaihteeksi jotain persoonallista? Jos vastasit kyllä, on hyvä ajatus kirmata tuleviin...
  4. Päpö

Nyt Savonlinnan seudun äidit! On aika tarkistaa lastenne syys/talvihattutilanne. Onko edellinen jäänyt pieneksi? Haluatko lapsellesi vaihteeksi jotakin hauskaa, lämmintä ja hassua päähän?Jos vastaat kyllä, on hyvä ajatus tulla linja-autoaseman sisäpihalle myyjäisiin la 13.9 klo.9-13 TAI...
  5. Päpö

TINTTU.COM KOTIKUTSUESITTELIJÄ NYT MYÖS SAVONLINNASSA!

Olen Savonlinnassa asusteleva perhepäivähoitaja, jolla omat lapset ("ei enää niin pieniä" - tyttö-99 ja poika -04). Olen aloittanut ihanien Tinttu. com - tuotteiden kotikutsuesittelijänä Savonlinnan alueella. Jos haluat järjestää hauskat Tinttu-kutsut kotonasi (Savonlinnassa) ja kutsua ystäviäsi...
  6. Päpö

Myös niinukka sinulle laitettu sähköpostia...toivottavasti. Oli osoitteessa "häikkä".
  7. Päpö

Kiitos siitä! Laitoin äsken viestiä sähköpostiisi. :wave:
  8. Päpö

Heippa Helmiina! Minä päivänä viet vaatteita ja mikä pöytä? Pitää käydä katsastamassa, josko löytyis sopivia... Huomasitko muuten sinä aiemman ilmoitukseni tällä sivulla Tinttu.com-tuotteistani? Jos haluat järjestää hauskat Tinttu-kutsut kotonasi ja kutsua ystäviäsi - tulen mielelläni...
  9. Päpö

Juu, Tuokkolassa avoin päiväkoti ma 9-15 ja to 9-15, pe aikaa en muista... Mie kävin ekaa kertaa pojan kanssa viime to. Kertoivat, että porukkaa käy ihan mukavasti. Kivat tilat niillä on! Kahvia, teetä, mehua ja keksiä saa pientä maksua vastaan. Omat eväät voi myös ottaa mukaan. Ite meen taas to.
  10. Päpö

Miun lapset jo kohtuullisen isoja, mutta muistan kun oma tyttöni oli pieni... (On siitä aikaa...ööh, sellaiset 8 v), kuitenkin... Meillä oli sama ongelma, tyttö söi parhaimmillaan jopa n.2 tunnin välein YÖLLÄKIN; vaikka ikää oli... Meinasi tulla väsymys koko tilanteeseen, koska meilläkin se oli...
  11. Päpö

Taisin ilmoitella hatuista liian myöhään, eihän tällä palstalla ole enää ketään... :'( Onneksi edes sinä, niinukka, huomasit ilmoitukseni!!!
  12. Päpö

Heippa kaikki pienten lasten äidit! Olen itäpuolelta kaupunkia oleva perhepäivähoitaja, jolla omat lapset ("ei enää niin pieniä" - tyttö-99 ja poika -04). Olen aloittanut ihanien Tinttu. com - tuotteiden kotikutsuesittelijänä Savonlinnan alueella. Jos haluat järjestää hauskat...

Yhteistyössä