Hakutulokset

  1. L

    Lähihoitsut vinkkejä kehiin

    Mistä sais ostettua käytettyjä oppikirjoja opiskeluun?
  2. L

    kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

    Ei taida rakeilla olla kanttia?
  3. L

    Montako tuntia katsot töllötintä viikossa?

    Ja bb´n katsojat ei saa vastata tähän :snotty: Mä katson keskimäärin 2-5 tuntia. Riippuen siitä tuleeko mitään hyvää leffaa.
  4. L

    Vinkkejä kehiin, jymähti selkä

    :o |O Pitäiskö mun sitä hautoa kuumalla vai kylmällä? Venytellä vai levätä?
  5. L

    Hotel babylon

    Millonkas se 3. tuotantokausi alkaa pyöriä subilla, kuka muistaa? :saint:
  6. L

    Kenen lapsilla täysin suomenkieliset nimet?

    Vastavetona tohon kenen lapsilla tavalliset suomalaiset nimet :snotty: Muoks. Huom ketjussa toistuu kysymys; mikä on täysin suomalainen nimi? Lue ketju, ennen kun kysyt sen uudestaan ;)
  7. L

    Kuka huolis noi muksut hoitoon!

    |O Viimeiset 2 kk ollaan enimmäkseen oltu keskenämme. Lapset on harvoin päässeet leikkikentälle tai nähneet kavereita. Ja aamusta iltaan ne tappelee keskenään. Uhmaavat vanhempiaan jne. Kelpaisko ?
  8. L

    Käyköhän täällä paljonkin pedofiilejä...

    Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas: Onko sillä mitään merkitystä kutsutaanko sitä Liisaksi vaiko Minnaksi? Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä...
  9. L

    Kuka haluis tulla tekeen meille muuttosiivouksen?

    Mä en taida jaksaa :ashamed:
  10. L

    Jos henkilö haluaa muuttaa kutsumanimeään

    niin riittääkö että alleviivaa vaan virallisista papereista sen kutsumanimen? Vai joutuuko maistraattiin ilmoittaa että entinen Pirjo Riitta, kutsumanimeltään Pirjo, haluaakin olla nykyään kutsumanimeltään Riitta?
  11. L

    Juuri sinä, pääsit uuteen profiiliini

    :snotty:
  12. L

    Hoidatko puutarhaasi?

    Nyt paljastan tyhmyyteni. Mikä on se raparperin näköinen koristekasvi jota näkee puutarhoissa toisinaan?
  13. L

    Mä voin kertoa millainen nainen on mun makuuni

    Viitaten tuohon toiseen nukkenaisen sisältäneeseen alotukseen. :p
  14. L

    Onkohan meidän muksut jotenkin outoja

    Kun ne leikkii jatkuvasti autokolaria :whistle: Tietyn niminen nainen ajaa potkuautolla toisen päälle ja sitten toiselta menee jalka poikki ja otta rikki ja mennään sairaalaan :snotty: Varsinkin tuo poika kaahaa autolla ja huutaa "täältä tulee PIIP ja ajaa sun päälle". Niin ne leikkii...
  15. L

    Tampere huomio

    Onko kukaan bongannut jostain kaupasta pääkallosuihkuverhoa B)
  16. L

    Ei kannata omistaa fetissi lehtiä jos on äiti

    :xmas: 4 vuotias meinaan tuli näyttämään mulle lehdestä irronnutta sivua missä näky naisen värkki missä oli lävistysrengas. Ja tyttö kysyi että mikä tolla äiti roikkuu tuolla :whistle: Ja ennen kun joku taas hyökkää rääkymään että tollaiset lehdet on pidettävä piilossa, niin rauhoittukaa...
  17. L

    Mitä mieltä lyhyistä hiuksista pikkutytöillä?

    Mun mielestä kannattais hankkia hiuspidennykset jos tukka ei muuten kasva. Tytöllä kuuluu olla pitkä tukka.
  18. L

    Parvorokon sairastaneiden vanhemmat

    Missä vaiheessa olette parvon siarastaneet lapsenne päiväkotiin, leikkikentälle tai kauppaa? Siinä vaiheessa kun rokon viimeisetkin rippeet on kadonneet iholta? Ja miten olette "eristäneet" muut lapsenne? He kun mahdolliseati kantavat virusta.
  19. L

    Kuka muistaa vielä sen kultaisen ajan ennen tosi-tvtä?

    Ennen salarakkaita? Ennen pääministerin nettirakkaita? Ennen idollsseja? Talentteja? Sitä aikaa kun tv-luvalle sai vastinentta. Ja telkkarin uskals avata ilman paskan vyörymistä vastaan. Lehtiä pystyi lukemaan, eikä ne täyttyneet salarakkailla ja julkkistyrkyillä. Voi sitä aikaa *huokaus*
  20. L

    Tietäiskö kukaan...DIVAREISTA

    Ostaakohan divarit 70-luvun tietosanakirjasarjoja?

Yhteistyössä