Hakutulokset

  1. H

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    meille syntyi tyttö 25.7 :) mitat 49cm ja 3175g :)
  2. H

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    tyttö syntyi rv 41+1 25.7 klo 21.29 mitoin 49cm 3175g :)
  3. H

    millä syylä pois

    meillä tytöltä lähti syylä kädestä viikossa ilmastointi teipillä :)
  4. H

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    niin unohdin ihan tuossa viestissäni kirjoittaa että täytän 27 tämän kuun vika päivä :) Mun synnytykset: 1 vajaa 10h, sain epin ja kaasua 40+2 tyttö 49cm 3240g 2 3h spin, ja kaasua 42+0 tyttö 49cm 3160g 3 3h 2 aqva rakuulaa (miten lie kirjoitetaan) ja kaasua kokeilin mistä ei apua...
  5. H

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    täällä viidenen odottaja :) la 17.7.2010
  6. H

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pikaisesti kertomaan :) ultra oli tänään ja vauva voi hyvin :) LA on nyt sit 17.7.2010
  7. H

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    hengissä ollaan... flunssa joka iski vei kaikki voimat :( nyt vasta alan taas uskaltaa syödäkin. kuumetta ei ollut mutta olo muuten aivan kauhea. Ja nää oireet... kauhea närästys, päätä särkee ja väsyttää :( mä mielummin vaikka oksentaisin joka päivä ku kärsisin tästä pään särystä ja...
  8. H

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    huomenta meillä perheessä kaiketi possuflunssa iskemäs... mut jos näin lievänä päästään ni loistavaa!!! mulla kans puuttui listasta tietoja ni näillä näkymin synnytän taas kättärillä ja olen 26v hexu83 ja papu 5+2 (?)
  9. H

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    maamin82 olenhan minä =) mulla siis lapset: tyttö 7/02, tyttö 10/04, poika 10/04 ja poika 6/08 itse olen 26v
  10. H

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    hei liityn varovasti mukaan! Plussasin tiistaina. Kenellekään ei olla kerrottu eikä vielä aikoihin kerrota. Kierrot mulla sekaisin menkat tullu kp 18-33.. la olis n.18.7. Kokemusta on näistä alkuraskauden keskenmenoista joten iloita ei vielä uskalla. Viides ois meille tulossa.
  11. H

    Helsingin mammoja :)

    yksi äiti. 25v lapset 6v,4v,2v ja 7kk
  12. H

    Helsingin Heikinlaakso/lähialueet

    Ystäviä kaipailee 25v 4lapsen äiti. ollaan vuosi nyt asuttu täällä heikinlaaksossa ja uusia ystäviä ei ole vielä löytynyt :( minut tavoittaa: ystavia@gmail.com
  13. H

    kauanko ponnistit minkä kokoinen vauveli =)

    3230g 49cm sairaalassa 7.30 poju syntyi 9.00 ei säännöllisiä supistuksia. 8.54 meni lapsivedet, 8.56 alkoi ponnistus vaihe kesti sen vuoksi noinkin "pitkään" kun vesi oli vihreetä niin piti putsata vauvan nielu ym.
  14. H

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Meidän poju syntyi 2.5.06 49cm ja 3230g rv 40+4 (la 28.4) olisin kiinnostunut myös tuosta toukokuisten kerhosta voisiko joku laittaa mulle salasanaa yv:llä?
  15. H

    Hmmm...Miksi kukaan ei suostunut eilen laita lapsille reikiä/korvakoruja?

    me ollaan laitettu molemmille tytöille n.2v ikäisenä. Kauppakeskus Jumbossa ainakin teki.
  16. H

    Jakomäki ja lähistö...

    lisäsin sut mun messengeriin :) asun itse heikinlaaksossa ja odotan neljättä :)
  17. H

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    täällä olis 24v 3lapsen äiti vailla seuraa Heikinlaakson läheltä. neljättä odottelen :) hkilpelinen@gmail.com
  18. H

    KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

    mä haluisin neljän lapsen äidit tai suurperhe kerhoon... mutta perustaja kadoksis..
  19. H

    1-vuotiaiden paino ja pituus?

    meillä poika 82cm ja 15030g
  20. H

    helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

    mä kans olisin innostunut jos vain pääsen.. olen 24v 3lapsen äiti ja odotan neljättä la 28.4

Yhteistyössä