Hakutulokset

  1. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenna on sitten se meidän suuri päivä =) Aamulla aikaiseen mennään sairaalalle ja sitten siitä parin tunnin sisään tehdään sektio. Vauva niin reilun kokoinen ja varsinkin vyötärön ymp. sen verran reilu että synnytys alakautta ei tule kysymykseen. eilen käytiin ultrassa ja samalla...
  2. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Ihan alkuun, ONNEA KAIKILLE VAUVAN JO SAANEILLE! :flower: En ole aikoihin täällä käynyt kirjoittelemassa, silloin tällöin olen kuulumisianne lukenut, mutta jotenkin oma pää on niin sekaisin että ei ole jaksanut omia kuulumisiaan kertoa. Me kävimme reilu viikko sitten ultrassa, sen...
  3. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Ihan alkuun Onnea paljon rouviintuneille :flower: Nyt joutaakin kirjoitella kun on ulkona niin kauhea keli, vettä on tullut viimeyöstä asti ja ihan kunnolla. ukkostakin oli aamulla mutta se meni nopeasti ohi. Ristiäiset aiotaan meillä pitää vanhempieni luona. Isäntä haluaisi järjestää ne...
  4. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Aurinkoista tiistaipäivää kaikki heinämammoille :flower: ensin hieman omaa napaa :) Tänäään oli taas neuvolapäivä. rv. 33+6 painoa oli tullut 900g/per viikko, yhteensä nyt 15,8 kg :ashamed: turvotusta oli mutta se onkin kuulemma normaalia. hemoglobiini 109 (noussut 97:stä 4...
  5. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Ja ihan ensimmäiseksi isot onnittelut jo synnyttäneille! :flower: Niin ne vaan viikot kuluu, tänään oikeastaan vasta tajusin noita jo synnyttäneiden juttuja lukiessa, että ei herranen aika, ei sitä oikeasti ole enää pitkä aika kun on itsekin tositoimissa... :x Tuli oikein sellainen...
  6. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Äitee2:delle jaksamisia ja täältä myös peukutuksia että vauvelit vielä massussa pysyvät Turvotuksesta jonkun verran sitäkin on ollut pohkeissa ja sormissa, mutta ei vielä niin että kipeää tekisi. lääkäri meillä ylihuomenna, jo jännittää onko vauveli kasvanut hyvin ja onko miten...
  7. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Eipä ole tullut aikoihin tänne kirjoiteltua, nyt ihan varasin aikaa ja lueskelin teidän kuulumisianne :) Viime keskiviikkona oli neuvola, painoa on tullut 4 viikossa jopa 3kg, yhteensä koko raskausaikana 12kg... :snotty: Mutta ei ollut ihana neuvolan tätimme huolissaan, sanoi että koska...
  8. K

    Millaiset vaunut olette hankkineet/aiotte hankkia?

    minusta nuo linkittämäni jommat kummat vaunut olisivat meille sen puoleen hyvät, koska ovat matalat, itse olen pienikokoinen (n.150cm) ja ovat tukevan näköiset ja muutenkin muotoilu on kiva. Meillä tosiaan edellisetkin vaunut olivat käytössä ehkä 20 kertaa joten kovaan käyttöön tuskin tulevat...
  9. K

    Millaiset vaunut olette hankkineet/aiotte hankkia?

    meillä oli esikoisella käytössä brion novat. Ne myin kaverille viime syksynä ja nyt olisi taas uusien yhdistelmien hankinta edessä. Minua miellyttää Emmaljungan City crossit, mutta taas mietin sitä että meillä menisi kyllä jotkin halvemmatkin kun niin "vähän" on vaunuille tarvetta...
  10. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Mukavaa pääsiäistä kaikille, muistakaa herkutella suklaata =) On niin kaunis aurinkoinen ilma että nyt on lähdettävä ulos siitä nauttimaan. koskas teillä on seuraavan kerran ultra? meillä olisi tuossa reilun 3 viikon päästä, mukava taas päästä katsomaan masuasukkia. Pääsiäisterveisin...
  11. K

    Milloin olette jättäneet tutin pois?

    meillä jäi tutti tuossa 1vuoden ja 4kk iässä. aiemmin oli nukkuessa tutti. mummolareissulle tutti unohtui ottaa mukaan eikä sitten enää sitä annetukkaan kun ei perään kysellyt. Tyttö nukkuu nykyisin paljon paremmin kun ei ole tuttia jonka perään saattoi ennen keskellä yötä hieman itkesellä kun...
  12. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Passaakos teidän seuraan liittyä? =) Olen naimisissa oleva nuori äiti itä-suomesta. Esikoinen n. 1,5 vuotta. Pikkukakkosen laskettuaika 9.7.2008

Yhteistyössä