Hakutulokset

  1. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Pai Kyllä täällä ainakin otetaan vuorokausi maksu vaikka yhdestä minuutista. Kavereiden kanssa nauretaan, että sitten seisotaan se minuutti oven takana kelloa tuijottaen vaikka jalat ristissä :laugh:
  2. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Kyllä mä ainakin imetän makuultani juuri sen takia, että viime yönkin poika roikkui koko yön tissillä. Eihän sitä kukaan jaksa koko yötä istua ja ootella? Usein kyllä itse ainakin nukahdan kesken imettämisen ja kaikki sairaalassakin teki näin?
  3. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Täällä ilmoittautuu iki-ihana pienenpieni poikavauva (3130 g ja 49,5 cm), joka syntyi 9. päivä :heart: Tänään päästiin kotiin ja heti "sivistyksen pariin" nettiin :laugh: Olo on kyllä kuin vähä järkisellä! Vauva on todella rauhallinen ja ainakin alku on sujunut paljon helpommin, mitä ekalla...
  4. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Huomenta! Tää täällä jo kukkuu, kun ei tullut uni. Sentään sai paremmin nukuttua kuin edellisyönä, jolloin saldo oli about 3 tuntia. VaunuistaEmmaljungat on tosiaan isot, mut toisaalta mahtuuhan siihen koppaan vauva sitten pidempään. Meidän on kantokopasta aika äkkiä pitänyt luopua...
  5. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    SMSM En tiedä olisiko ne minullakaan muuten käynnistämään alkanut, mutta kuitenkin "riskiraskaus" diabetesta sairastavana tai siihen ja istukan vanhentumiseen lääkäri vetosi. Vähän itsekin mietin, että jos olisi pyytänyt jatkoaikaa maanantaihin. Sitten ajattelin, että jos ei kuitenkaan lähde ja...
  6. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Ei vielä tänään jääty käynnistykseen, mutta huomenna aamulla koittaa h-hetki. Oli lapsivedet ihan normimäärän alamitoissa, joten sen takia päättivät käynnistää. Kokoarvio oli 3,1 kiloa, joka oli jopa hieman vähemmän kuin aiemmin. Saa nähdä mimmonen möykky siellä on sitten todellisuudessa (4...
  7. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Kääks pitääkö sitä varmuuden vuoksi ottaa sairaalakassi mukaan. Toisin kuin monet, ketkä jännittää käynnistysaikaa, niin mä hermoilen siitä etten tiedä. Viimeeksi se oli helppoa, kun tiesi synnyttävänsä :D Kaikesta saa jännitystä aikaseks, kun oikeen yrittää.
  8. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Meillä meni esikoista "tehdessä" melkeen 3 vuotta ja tää toinen tuli heti melkeen eli ei ehkä kannata luottaa siihen, ettei tule toinen äkkiä jos ekassa on mennyt pitempi aika :) Rupes jännittämään, että ehdottaako ne käynnistystä huomenna. Tosin eikai ne ihan yhtäkkiä sitä tee?!
  9. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnittelut vauvansa saaneille :flower: Huh huh mitkä ilmat ne on lykänny! En kyllä pysty olemaan oikein missään muualla kuin kotona. Kaupoissakin saattaa ilmastointi olla niin huono, että tulee heikko olo ja pakko päästä istumaan. Ei mitään merkkejä synnytyksestä havaittavissa, mitä nyt...
  10. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Tais Kardemumma jäädä sille tielle *kade* JP:n perheelle myös tsemppiä! Perhehuone ois tosiaan kiva, mutta täälläkin ne on vain ensisynnyttäjille. Tänään tullut taas käveltyä ja touhattua ihan kivasti ja tuloksena on EI MITÄÄN...ei supistuksen supistusta, ei mitään. Huomenna kyllä...
  11. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Solnushka: Mä oon ainakin käsittänyt, että aika hyvin lapivesi suojaa vauvaa. Itse kyselin sitä sen takia, kun eihän tuo esikoinen vielä tajua varota masua, kun äiti on yksi suuri hauska pomppulinna tällä hetkellä :D Mä päätin, että vaikka olo on malttamaton, niin onhan tässä hyviäkin puolia...
  12. Ennu

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Mä juuri tilasin SwaddleMe-kapalon ja ennen sitä oli Miracle Blanket esikoisella käytöllä (,joka ikävä kyllä on jossain todella hyvässä tallessa :( ) ja autto kyllä nukkumisessa! Aamuyöstä oli taas jotain menkkamaista jomotusta, mutta sitten se lakkas. Olin jo toiveikkaana, että päästäisiin...
  13. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Onnea Danalle ja pikkuiselle tulokkaalle! :flower: Täällä edelleen välillä vihloo mahaa, muttei mitään "kunnon" synnytyssupistuksia tule. Tiiä sitten voiko nää olla jotain ennakoivaa, kun viimeeksi esikoinen käynnistettiin. Ei ollut mitään etukäteismerkkejä, niin ei tiedä mitä odottaa :/...
  14. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Ihan niinkuin täällä, paitsi näillä unenlahjoilla nyt nukutaan vaikka talo romahtais ympäriltä |O Yöllä taas poltteli alavatsalla useasti, mutta ne loppuu heti kun nousee. Täytyy myöntää, että kyllä mä voisin jo synnärille lähteä :heart: Ois sekin hoidettu sitten alta pois :D Me lähdetään...
  15. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Meille veikattiin 3,2 kiloista jässikkää, jos syntyy 40+0 (aika hyvin, kun melkein kilon pienempi kuin esikoinen). Aika usein veikkauksiahan noi painoarviot on ainakin ultran perusteella tehtyinä, tosin musta tuntuu että tää on tosiaan pienempi. Täällä maha laskenut jo varmaan viikko siitten...
  16. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Ja mä en edes muista ollaanko me oltu naimisissa nyt 4 vai 5 vuotta...pitäisi vihkitodistuksesta luntata varmaan :laugh: :snotty:
  17. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Täällä ollaan silmät ristissä oltu hereillä 4:stä lähtien, että se niistä unenlahjoista :D Tulihan sitä jo huimat 4 tuntia nukutta. Ehkä sitä treenaa jo unettomia öitä :) En nyt vielä jaksanut lukea kaikkia kirjoituksia, mutta ilmeisesti ketään ei ollut ainakaan synnärille joutunut. Mäkin...
  18. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    liikkeistä en jaksa ottaa kauheata stressiä, kuhan joka päivä tunnen jotain (ja joskus en edes ole kaiken tohinan keskellä huomannut niitä). Ultrassa huomasin, että kehuivat hyvin liikkuvaksi vauvaksi ja mä en silti tuntenut läheskään kaikkia liikkeitä. Sama oli esikoista odottaessa, että...
  19. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Sairaalakassista Kai sen vois pakata, nyt kun äitiyslomakin alkaa vihdoin. Mä otan kyllä kotiutumisvaatteet (sekä mun että vauvan) turvakaukaloon ja mies saa tuoda sitten mukanaan, kun kotiudun pikaisesti vuorokauden kuluttua juhannuksena :D (ja varmasti on ihan turha toivo). Toisaalta olisi...
  20. Ennu

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Ei mulla kyllä mitään peräsuolen kautta tehty...eikä toivottavasti tehdäkään :laugh: Taitais erotiikka olla kaukana siitä.

Yhteistyössä