Hakutulokset

  1. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Meidän suloistakin suloisempi pikku-herra syntyi 30.7 ( rv 40+5 ), painoa 3474g, pituutta 52cm ja pää 33cm! :heart: Kyllä on mahtava olo, selvisin siitä kunnialla läpi, mitä olen pelännyt koko ikäni; synnytystä! Helpommin se meni kuin odotin, ja suuri kiitos kuuluu ymmärtäväiselle kätilölle...
  2. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    No niin, sainhan mä sen lähetteen. Vähän piti kyllä suostutella terkkaria se laittamaan... Soitin vielä lähetteen perään äitiyspolille ja kyselin milloin mahtaa olla aika. Sain sen jo huomiseksi! Näen sitten mikä jättiläinen täältä on tulossa...
  3. W

    Mikä idea on mennä juopottelemaan etelänmatkalle?

    Etkös ole kuullut, että korkeasti koulutetut ( =ovat yleensä hyvätuloisia ) ovat pahimpia tenuttajia nykyään...?
  4. W

    Vanhin tietämäsi koira?

    Mummon edellinen chihuahua eli 16 vuotiaaksi. Se elelikin onnellisena maalla...
  5. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Ei ne sanonu mitään! Sehän tässä mättääkin, kun KUKAAN EI KERTAAKAAN OLE SANONUT MITÄÄN PAINOSTA! Olen kysynyt, ja vastaus on ollut tyyliin "ihan normaalin kokoinen aikaansa nähden.." Se oli silloin, haluan tietää mikä on tilanne nyt.
  6. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Olisko joku rahakysymys... Joutuukohan oma terveysasema maksamaan jotain jos lähetteen laittaa..? Jos terkkareita on käsketty pihtaamaan niiden lähetteiden jakojen kanssa, ja kiltisti sitten tottelevat...
  7. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Ton teatterin mä kyllä hallitsen! :D Sitä on käytettävä jos ei muu auta.
  8. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Totta puhut. Mutta kun pelottaa niin pelottaa. Ja saisin mielenrauhan jos edes jotain infoa saisin. Lähden kohta neuvolaan päivystämään terkkarin oven taakse, ja pyydän sen lähetteen, antaa sen sitten hyvällä tai pahalla. :)
  9. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Olen, ja käynyt Brunolla rv 24+5. Ei sanonut painosta mitään.
  10. W

    Remotti asiaa onko kallista teidän mielestä?

    Halvimmat laminaatit noin 6?/m2. Johan se tekee 420? teidän kotiin... Aika oudolle hinnalle kuulostaa siis tuo 200?...
  11. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Soitin perjantaina Dextraan ja Mehiläiseen, kaikki gyneajat varattuja tän viikon perjantaihin saakka! Eikä muut osaa kuulemma käyttää ultraa...
  12. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Hyvä, että meni noin päin... Tiedän äidin, kelle sanottiiin vauvan painavan noin 2800g. Oli sitten kahden viikon kuluttua syntyessään 4500g..!! Pikkusen meni arvio pieleen.
  13. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Niin mulle on uskoteltu kavereiden, sairaalan ja neuvolan tahoilta. Siis että normisynnytys on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin sektio. Mistä minä ensikertalaisena tietäisin...
  14. W

    Millä konstilla pääsen painoarvioon, nyt rv 40+3?

    Eli miten ihmeessä saan ajan naistenklinikalle ultraan NYT? Tai siis ihan lähiaikana? Mulla sanoi viime perjantaina neuvolantäti: " Ompas pitkä vauva!", kun mahan päältä tunnusteli. Ei antanut lähetettä ultraan vaikka pyysin. Minä olen ollut iso vauva syntyessäni, ja 90% sukuni synnytyksistä...
  15. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Minä myös täällä yhtenä kappaleena... :wave: En ole tänne kirjoitellut paria kertaa enempää, mutta lukenut muiden juttuja senkin edestä koko raskausajan! En voi valittaa kärsimätöntä oloani tässä kohtaa, kun pystyn vain kuvittelemaan mitä Qnsilta nyt kokee... :'( Wemi 40+2
  16. W

    toitteko synnärille vauvalle omat petivaatteet ja siellä oleskeluvaatteet ?

    Joo tietysti on useita eri vaihtoehtoja! En mä tota likaantuvuutta niinkään ajatellu, vaan sitä minkälaiset verhot sattuu sairaalahuoneessa olemaan.. Olishan se kamalaa jos lakanat ei olis sävysävyyn! :o
  17. W

    toitteko synnärille vauvalle omat petivaatteet ja siellä oleskeluvaatteet ?

    Mutta se täytyy myöntää, että oikeasti tuolla kassissa on pakattuna muutamat eri vaatteet pikku-ukolle, kun en osannu päättää mitä otan mukaan... Tulkoot sit monet. Sanokaa vaan turhamaiseksi! =)
  18. W

    toitteko synnärille vauvalle omat petivaatteet ja siellä oleskeluvaatteet ?

    Joo, mulla on tuolla kassissa pakattuna silkkilakanat syntyvälle pojalle, ja tietysti itselleni. :laugh:
  19. W

    onko tämä äp:n toppapuku(sis.kuvan)

    Ai, se vuosi korjattiinkin jo...
  20. W

    onko tämä äp:n toppapuku(sis.kuvan)

    Onko malleja useita per vuosi? Viime vuonna oli sellainen puku myös, joka oli yksivärinen beige, vuori ja vähän näkyviin jäävissä osissa pieniä sinisävyisiä "kukkia"...

Yhteistyössä