Hakutulokset

  1. J

    Olen havainnut, että ylipainoset jättävät pullat ja herkut ottamatta esim. vanhempainilloissa!!

    mä tiedän, että yks syy on ettei monet haluu näyttää muille, että se vois olla ite aiheutettua se ylipaino. Sit voi sanoo, että emmä ees mässäile, painonnousu johtuu varmaan jostain aineenvaihdunnasta :)
  2. J

    Erittäin paska mutsi ilmoittautuu...

    nojoo, saahan sit olla vaik aineissa ihan samahan tuo=)
  3. J

    Erittäin paska mutsi ilmoittautuu...

    missäs työpaikassa saapi juoda kysyn vaan?=)
  4. J

    Kuka tunnustaa olevansa tämä nainen? ;)

    nojoo, toi röyhkeys, kun piti viel maksaa noi ostokset, mannelta vaikuttais. Pitäs ees vähän nolona olla ja hiljaa maksaa ne tavarat.
  5. J

    HÄÄT

    SAMOIN mulla on puku vuokraan tai myyn ihan miten vaan koko 38 jos natsaa niin kysy lisää=)
  6. J

    anoppi sytytti keittiön tuleen ja syytti asiasta lastani

    toi naiskentelu siihen heti päälle kyllä syö uskottavuutta tältä episodilta=)
  7. J

    Kuka tunnustaa olevansa tämä nainen? ;)

    Siis hyi helvetti mua ällöttää tollanen välinpitämätön laiska masismutsi! Tulee yks tuttu mieleen ja tää vois OIKEESTI ollakkin se samainen henkilö! Ei uskois todeks, näitä siis ON muitakin apua! kAUHUKAKRUJA, mutta vika EHDOTTOMASTI siinä äidissä, ei ees hävenny yhtään hyi!
  8. J

    On tämäkin jo vanha korppu (sisältää kuvan)

    huh.kauheen näkönen
  9. J

    Mitä ajattelette lapsen vamman takia abortoineesta naisesta joka arvostelee

    Eikö teidänmielestä kuulosta aika kauhealta, että vauva EI OLE TERVETULLUT? sen pitäisi olla ihana asia, jos ei ole, niin abortti on armollinen päätös ennenkaikkea sille lapselle
  10. J

    anoppi sytytti keittiön tuleen ja syytti asiasta lastani

    hyi kuulostaa tosi ällöttävältä :x Sit täällä viel vinoillaan jostain yh:n joulusta. :wave:
  11. J

    Säälin yksinhuoltajia; mitähän heidänkin

    hih, jaa nii että kaikki "pikkurouvat" on sitten sivistyneitä ja fiinejä, mutta yh:t kapakkiruusuja juntteja=) en oo yh, enkä snobbaileva kermaperse, mutten myöskään juoppojuntti....mitäs tähän sanot?
  12. J

    Säälin yksinhuoltajia; mitähän heidänkin

    :laugh: :laugh: :laugh:
  13. J

    HÄÄT

    Pietarista saa 300e tosi näyttäviä ja ihania hääpukuja :heart:
  14. J

    Mitä ajattelisit jos vieras nainen vilkuttaisi miehellesi?

    Miks kaikki ei voi olla näin fiksuja? ärsyttää aina kun kuulen, että " mä anna turpiin sille huoralle tms." miks sille toiselle naiselle pitää antaa turpiin/rangaista?
  15. J

    **SYY SELVILLÄ** Mitä mieltä, millon lääkäriin? PLUS KOTIKONSTEJA LÄMMÖNLASKUUN MYÖS

    no soitat päivystykseen ja sanot ton, ni sanoo, että ei tarvi tulla, kun kerran lapsi on ilonen...meillä on aina sama juttu, kun jostian kuumeesta tai kauan kestäneestä ripulista kun soittaa, ni tulkaa sit kun se lapsi ei jaksa enää mitään, et on ihan velttona :| No ei olla sit menty.
  16. J

    Mikä asia olisi palstan mammoista erikoista/outoa teidän perheessänne?

    että meillä mies tekee melkein aina ruoan ja (o)saa hoitaa lasta. Käyn joskus yksin kylässä jonkun kaverin luona
  17. J

    OON VARMAAN KALKKIS, MUTTA EN OO KOSKAAN OLLUT JOULUNPYHINÄ KAPAKOISSA....

    Samaa mieltä olen. Mietin ite, että jos olisin sinkku, niin en kyllä koko juhlpyhiä jaksais istua korvessa jolulupöydässä ja hyvät vapaat töistä ni sais juhlia..ja lisäks näkee vnahoja kamuja, kun kaikki tulevat opiskelupaikkakunniltaan kotikonnuille, joten miksi lapsettoman tarvis rauhoittua...
  18. J

    Noniin, mä sit olenkin raskaana.

    Ja sitäpaitsi mitä helv***tin väliä muille? Ei kai se mikään vahinko enään sitten ole, jos sen päättää pitää? Mun mielestä...
  19. J

    tyly kätilö

    ne onki tosi tylyjä ja ihmeellisiä akkoja siellä.

Yhteistyössä