Hakutulokset

1. O

MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

Paranemisia kaikille sairastelijoille! Meillä koko poppoo on ollut ihmeen terve koko talven ja alkaneen kevään(kopkop, täytyy koputella maalaamatonta puuta =) ), hyvä niin. Jeremias on myös kova hikoilemaan, oli aika säätämistä tuo pukeminen niinä lämpiminä päivinä. Nyt sitten taas joutuu...
  2. O

Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

Moi! Meillä yöhulinat jatkuu :( Viime yönäkin yks yhtäkkinen liki puolentunnin huutokonsertti. Massu kai se on joka vaivaa edelleen.. Meillä vierastetaan vireystasosta riippuen ja miehiä hieman enemmän kuin naisia. Yleensä jos Jeremias vetää alahuulta mutruun niin ei se kuitenkaan kauaa...
  3. O

Tervetuloa Masha! Meillä oli tänään 5kk nla. Pituus 70cm ja paino 7345g, hoikka ja pitkä poju. Hieman on "ongelmia" vaatteiden kanssa, kun housut ei raukalla meinaa pysyä jalassa 74koon vaatteisiin kun siirtyy, niin saa varmaan ratkoa vyötäröltä kuminauhaa esiin ja kirrata niitä. Rokotus...
  4. O

Meidän pojat on sitten kaimat Emo82, ei ihan "kaksoset", meidän Jeremias syntyi 20.11. =)
  5. O

Joskos hetken ehtisi kirjoittaa... Jeremias ei viihdy nykyään hetkeäkään yksin, siis vaikka lattialla lelujen kera tahi sitterissä, koko ajan pitäisi olla vieressä seurustelemassa. Ja paras oikeastaan olisi, jos saisi sylissä olla niin, että koko ajan käveltäisiin. Ruoanlaittokin on miehen...
  6. O

Valitusta, minnuu väsyttää taas, ärsyttävää! Ja kun tuo ilma on tommonen, niin ei kyllä huvita mikään. Onneksi iltapäiväksi on sentään piristystä kun lähdetään treffaamaan kaveria ihmisten ilmoille. Menkat tuli ekan kerran pääsiäisen tienoilla. Oishan nuo saanut olla pidempäänkin pois, mutta...
  7. O

Korvatulehdukset on ikäviä, sympatiseeraan kaikkia niistä kärsiviä. Mie olin lapsena korvatulehduskierteessä ja oon kärsinyt vielä aikuisenakin tosta vaivasta. Oletteko tyytyväisiä neuvolan täteihinne? Sannalla muistaakseni oli ikäviä kokemuksia neuvolasta. Mua ärsyttää, kun sieltä on...
  8. O

Iltaa! Väsynyt edelleen vaikka on muka tullut nukuttuakin.. Meillä on sunnuntai vauvauintipäivä, Jeremias on ihan innoissaan vedessä. Iho on kyllä mennyt aika huonoon kuntoon uimisen aloittamisen jälkeen, mutta mitäs muuta voi odottaa kun molemmat vanhemmat on atoopikkoja :( Meillä poju...
  9. O

Meillä Jeremias on ensimmäinen lapsi (synt.20.11. rv 42, 3810g/52cm). Asustellaan Helsingissä, siis poika, mies ja mie. Meillä on vähän erilaiset mietteet toisesta lapsesta kuin teillä Tack , nyt ainakin on sellainen olo, että meidän lapsikiintiö on täynnä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, kun...
  10. O

Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

No nyt mä sit höpötän täällä koko ajan vaikka just sanoin, että ei onnistu multa ;) Kävin viemässä pojan ekoille päiväunilleen (iltavirkun ja aamuntorkun äidin painajainen, lapsi joka herää 6-7 maissa...) ulos ja ihastelin jälleen kerran valon määrää. Sitä siis tulin teiltä kysymään, että...
  11. O

Näin Sanna vähän arvelinkin, mutta oliskos tuo kannattanut infota jo aiemmin? Itse kyllä huomaan, että miusta ei aktiivista saa vaikka (ajatuksen tasolla...)halua oiskin, en yksinkertaisesti saa aikaiseksi istua niin kauaa koneella, että saisin jotain naputeltua =) Taitaa taustailu olla mun...
  12. O

Pikku-ukko (tosi "pieni" 4kk nla:ssa 67,5cm ja n.6700g) meni yöunille, joten nyt on sitä omaa aikaa. Tosin saan sitä kyllä kun haluan, mutta en ole vielä kamalasti halunnut.. Nyt ois tarkoitus aloittaa jumppa tms. pari kertaa viikossa ja ratsastamaan ois ihana päästä pitkän tauon jälkeen...
  13. O

Meillä on yöt ihan samankuuloisia kuin teillä Donu. Alkuyö menee rauhallisesti, mutta sitten alkaa elämöinti. Mie kans arvelin sen johtuvan uusista taidoista (nytkin kuulostaa miehen kannustuksesta päätellen olevan selältä vatsalleen kääntymistreenit taas menossa :laugh: ) Lisäksi kaksi hampua...
  14. O

Sainpas minäkin aikaiseksi kirjautua näille kaksplussan sivuille. Olen näitä marrasvauvojen juttuja lukenut aika ahkeraan, mutta en ole saanut aikaiseksi kommentoida mitään. Nyt sitten tuli hätä käteen :D kun aloitte puhumaan kerhoutumisesta ja tästä ketjusta jutut hiipuu, mistäs sitten voisin...

Yhteistyössä