Hakutulokset

  1. T

    Cuplaton?

    Kummipoikani on 3 vko ikäinen, syö 2h välein, päivin öin, maha vaivaa, ei oikein röyhtäile. Lapsi on vanhempiensa eka... meillä auttoi aikanaan tytölle (nyt 6v) Cuplaton tipat. Onko niitä vielä tai jotain vastaavaa? Niitä neuvoin... Tuntuvat olevan aika pulassa siellä, isä lähtee huomenna töihin...
  2. T

    Hydrokortisonia suupieleen??

    Tytöllä, 2v, ollut ihottumaa suupielessä(kirjoittelinki siitä joku aika sitten) ja tuskailin kuinka neuvolassa vain käsketään laittaa rasvaa, ensimmäinen käski laitaa bebanthenia ja toinen sano ettei se vaikuta, laita mietoa kortisonia! Mutta miten sitä voi laittaa suun lähelle, en ymmärrä, sitä...
  3. T

    Ihottuma suupielessä

    Pitää tulla tänne kysymään kun neuvolaan ei pääse puhelimella läpi! No ei mulla onneksi vissiin mitään kiireellistä hätää olekaan, on vaan alkanu vaivaamaan vähän yli 2 v. tytön suupielessä n. kk:n ollut ihottuma, rypyläinen, sormenpään kokonen ja välillä se sitä raapii ja sanoo että on pipi...
  4. T

    Pääkallot

    Mitä mieltä niistä olette? Mä en ymmärrä miksi jo kovin pienillä etenkin pojilla on jotenkin hienoa et meidän 4v on "kova jätkä", piirtää vaan pääkalloja ja tykkää Lordista. Ja todella yllättynyt olin kun etin 1,5v tytölle jotain kivaa paitaa niin aivan pienille oli hieno kimallepääkallokuva...
  5. T

    sairauskierre..

    Alkaa omat voimat loppua ja todella kaipaan norm. arkirutiineja :( Ensin oli koko nelihenkisessä perheessä kaikilla keuhkoputkentulehdus. Vanhimman 4v kanssa piti käydä sairaalassakin hakemassa antibioottia jotta tokeni. Pari viikkoa varmaan oltiin terveitä (max) ja viikonloppuna meille...
  6. T

    mikä ihottuma?

    Tytöllä on ollut viime viikosta asti toisessa kyynärtaipeessa ihottumaa, välillä ollu ihan selviä pilkkuja ja välillä punaisia laikkuja. Myöhemmin huomasin sitä myös polvitaipeissa ja jaloissa ja kyljessä. Mitä se vois olla? Luin nokkosihottumasta mutta jotenki se ei ihan siltä kuulosta kun ei...
  7. T

    Herkuton viikko

    Olen aina joka toinen viikko herkuttomalla, eli en syö keksejä, pullaa, karkkia, sipsejä, piirakoita, hampurilaisia, pizzaa yms yms. Viikko on helppo pitää ja sitten seuraavalla viikolla ei tee enää niin paljon mieli ja jos silloin kuitenkin herkuttelen koitan tehä sen kohtuudella.. Noissa...
  8. T

    vaasan keskussairaala

    minkälaisia kokemuksia teillä on vaasan keskussairaalasta?? haluaisin kovasti tietää..olen pian menossa sinne synnyttämään..

Yhteistyössä