Hakutulokset

  1. S

    Paljonko maksaa kaupassa muumi-uimahuone (talvinen)

    hobby hallissa taisi olla 13,90e
  2. S

    .

    2 tytöntylleröä, kolmas haaveissa pikapuoliin =)
  3. S

    Kirppis osastosta kyselen...

    yritin hakea kyseistä kerhoa, mutta tuli ilmoitus, että kyseistä sivua ei ole ollenkaan...
  4. S

    päivän kirppalöytö

    vautsi =) en tiennyt tollaisia olevankaan... ;)
  5. S

    Koiranpentu myyty 2007, edelleen maksamatta

    perintätoimiston palvelut ovat mielestäni maksuttomia laskun perijälle
  6. S

    excel-asiaa...

    kiitokset sinulle :flower: toimii =)
  7. S

    excel-asiaa...

    kuinka/mistä saan netistä ladattua excel-taulukko ohjelmaa? siis sellainen, jolla pystyy muokkaamaan/avaamaan/katsomaan taulukoita...auttakaa....
  8. S

    mistä ostaa hääpuku koko 46

    etsitkö "perinteistä" hääpukua ? ainakin huutonetistä löytyy juhlapuku-haulla isojen kokojen pukuja, jotka sopivat myös hääpuvuiksi. Itse löysin juhliin puvun 62e postikuluineen ja ihan uusi puku:=)
  9. S

    apua ! muurahaisia..

    osta sellaisia muurahaisen "myrkkypesiä", sijoitat niiden reitin varrelle ja ne käy siellä viikon verran ja kuljettavat myrkyn omaan pesäänsä ja silloin alkaa muurahaiset katoamaan, meillä ainakin tepsi =)
  10. S

    Mikä auto teillä on ja vuosimalli?

    Volvo v70 -97 ja Audi avant -00, molemmat farmareita =) löytyy 3-pistevyöt molemmista...
  11. S

    Voih, kai mun pitää tuo likan eskarihakemus viedä. Mihin se vauva katosi??

    sama meillä myös, meidän "vauva" lähtee eskariin syksyllä :hug: , missä nämä vuodet menivät, kun vastahan tyttö opetteli ensiaskelia....
  12. S

    Arvostellaan toistemme hääpuvut!

    :o :headwall:
  13. S

    Muumimaailma ja majoitus kesällä

    Me oltiin toissa kesänä Naantalissa yötä ihanassa pienessä majatalossa, yhden yön hinta oli 99e ja siihen sisältyi aamiaiset ja 2 lippua muumimaailmaan. Tykkäsimme kovasti, muumimaailmaan oli matkaa n. 200m, ruokapaikat lähellä. Naantalin omilta sivuilta löytyy noista majoituspaketeista paljon...
  14. S

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Jonna Maria Katriina 5v 1kk Veera Silja Johanna 1v 7kk :heart: :heart:
  15. S

    jyväskylässä synnyttäneet

    meidän tenavat syntyneet 25.12.03 ja 12.06.07 :heart: :heart:
  16. S

    Millainen oli vuoden -07 äp:n makuupussi?

    kiitos teille :flower: kun virkistitte muistiani =)
  17. S

    Millainen oli vuoden -07 äp:n makuupussi?

    itse en muista enää :ashamed:
  18. S

    meneekö teillä paljon ruokaa roskikseen?

    meillä myös ns. jämäruokapäivä kerran viikossa, jääkaapin tyhjennystä:) bio-jätettä tulee todella vähän, koira pitää huolen ylijäämä ruuista:). Meitä on nelihenkinen perhe, pakastelen puolet leipäpaketeista, on sitten "tuoretta leipää" ja isommista liha/kana/kala paketeista, kun olen...
  19. S

    En ymmärrä ihmisiä joilla on satoja DVD:itä

    jokainen kerää mitä haluaa :laugh: =) meillä tosin esim. muumimukit, -lusikat ja -kulhot ihan jokapäiväisessä käytössä ;)
  20. S

    VOIMASSAOLEVAT ilmaiset NÄYTENUMEROT *päivitetty*

    Kiitokset :wave:

Yhteistyössä