Hakutulokset

  1. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    En ole tainnut ehtiä kirjottelemaan. Meille kuitenkin syntyi poika 5.3 :) (la oli 11.3). Käynnistettiin kun olin jo pari päivää ollut oys:ssa odottelemassa... tuota matkaa kuitenkin kotiin reilu 200 km. Painoa oli 3480g ja pituus 52 cm. Ollaan ehditty tässä välissä toisenkin kerran oys:iin...
  2. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Neuvolareissu takana. 3 senttiä auki. Ällöttävä olo, maha vähän sekaisin. Nyt tässä mietitään että onko vain vatsatautia jota on liikkeellä vai pitäiskö jo lähteä lähemmäs sairaalaa :/ Supistele ei, ainakaan silleen että tuntuis :D
  3. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    ONNEA jo synnyttäneille!! Ja tervetuloa uusille :) Täällä sitä vielä yhessä kasassa. Olis ollu neuvola tänään vaan siirty huomiselle. Sitte päivittämään tilannetta uudemman kerran :) Mitään kummempia tuntemuksia ei oo ollu, mitä nyt vähä pahaa oloa ja ruokahalu on menny (JES!!!!). Mutta...
  4. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    OnniManne heti kävin katsomassa nenää ja ylähuulta peilistä :D Ihan näytti normaalille :/ Lahja Lintikka mä olen päättäny mennä ambulanssilla joten ei huolta vaikka auto ei ookaan roikassa. Eilen aamulla oli mittarissa -35,5 ja se laittoi mut kyllä miettimään että millä asteillahan ne...
  5. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Moro, Ja tää luuli että äippälomalla olis edes joskus aikaa kirjotella... enpä ole paljoa koneelle ehtiny :( Pitää tuo 2-vuotias siitä hyvin huolen. Nyt sain sen leikkimään muovailuvahalla hetkeksi. Viime yönä piti ekan kerran herätä kolme kertaa vessaan. Muutenki oli kauhean katkonainen yö...
  6. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Epäusko minähän elin juuri viikon kauheassa paniikissa kun vauvan kasvu oli mittauksen mukaan monta viikkoa jäljessä. Noh, uusi mittaus antoi ihan uudet lukemat, joten eka oli pelkkää mittavirhettä. Eli toivotaan että sinullakin jotain samansuuntaista... Lapsivettä ei mullakaan ollut liikaa...
  7. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    NinaRinsessa :D Harakanhattu miten sä pystyt seisomaan 6 tuntia putkeen? Mä ainaki pitäsin aika monta "vessataukoa" jos pitäis noin kauan kyetä seisoskeleen ja kanteleen tavaroita... Mutta onneksi alkaa äippälomat olla kaikilla jo käsillä tässä vaiheessa. Vaan en tiiä onko se kotona olo...
  8. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Kiitokset tsempeistä ja nyt terveisiä ultrasta! Hyviä uutisia sain! Vauva oli eri asennossa kun viimeksi, mitat sai helposti verrattuna viime kertaan ja tuloskin oli nyt ihan normaali! En tiiä miten nuo tuollalailla voi vaihdella, mutta luotan tähän viimeisimpään tulokseen :) Painoarviokin oli...
  9. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Heissan! Mulla oli viime viikolla ultra. Masennuin sen jälkeen sen verran paljon etten ole tännekään jaksanut... Viime ultrassa (viikolla 20) vauva oli 2-3 viikkoa isompi ku normaalisti, nyt saman verran jäljessä kasvusta :( Huomenna uusintamittauksiin lääkärille. Sormet ja varpaat ristissä...
  10. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Heip, Teretulemast Hapsiainen :) Leena86 mulla ollu syksyn mittaan vähän samanlaisia tilanteita... :hug: Mä kuulun samaan sarjaan: "ei mitään fyysistä oiretta mutta väsyttää sikana ja työmotivaatio alkaa olla nolla..." 14 työpäivää pitäis vielä jaksaa... onneksi viikonloppu on ihan kohta...
  11. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    NinaRinsessa meillä varmaan samanlainen ongelma tuosta nimestä tulossa. Mies ei halua muovailuvahalohikäärmeen nimeä (Justus) jonka mä oisin halunnut... eikä sille näytä kelpaavan mikään muukaan. Tytölle olis muutenkin niin paljo helpompi keksiä nimeä... En ole minäkään saanut sairaalan...
  12. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Hekla :flower: Sairaalakassista: mäkin ajattelin pakata jotain jo tässä varmaan parin viikon sisään... Semmoisen varalaukun, jos sattuukin lähtö tulemaan äkkiä. Sairaalaan on yli 200 km joten kotoa ei tavaroita voi mitenkään saada. Enpä kyllä tiiä mitä aion sinne pakata... dödö, naamarasva...
  13. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Hei! Tahtoisin liittyä vielä mukaan. Kävin vilkaisemassa jo heinäkuussa että maaliskuisten pino oli jo olemassa, mutta olen jotenkin skeptikko että en silloin uskaltanut liittyä. Josko nytten sitten... :) (kun joku näytti jo synnyttäneenkin...) Olen 2-v pojan äiskä. Toinen siis tulossa. La on...
  14. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Pakko kertoo: Meidän poika nauroi tänään eka kerran ääneen!! :heart: (eikä etes haittaa vaikka ne naurut meni isukille joka on lapsen ollessa hereillä ehkä tunnin päivässä kotona... no kuka nyt tämmöselle jaksaiskaan nauraa jota näkee koko ajan ;) ) Riikkulille tsemppiä kipeiden lasten...
  15. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hei vaan Nora :) Mukavaa että löytyy joku jolla on päivälleen samanikäinen vauva :D Juu meillä onkin paino -10 käyrällä että en tiiä pitäiskö alkaa huolestua.. Syön kyllä rasvaista evästä, että siitä ei pitäis olla kii ;) Oonko lie ainoo kellä on paino alkanu nousta ku oon imettäny!? :/ Tosin...
  16. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Sofianna: Jätä vain vauveli mummolle hoitoon ja lähe tapaamaan kavereitas. Piristää kummasti :) Ite jätin illaksi mummolle ja papalle jo ku vauva oli 3 vkoa ku olin tulla hulluksi. Mummo oli joutunu vauvan herättämään ku sanoin sille että kyl se herää parin tunnin päästä taatusti syömään. Eihän...
  17. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Rillukka: poika on syntynyt 27.12 (sanoin kaikille että aion eka juhlii joulunpyhät rauhassa, sit tulikin 27.12 aamuyöstä heti lähtö...;)) Katohan ku mun mies ei oo tuota huomannu vielä ehottaa :D On muuten niin pihi mies että kyllä se varmaan tuonkin kohta huomaa. Mulla alkoi sen "pihistelyt"...
  18. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    ...jatkanpa vielä vähän kun poika sai kupunsa täyteen. Eli olette tosiaan juttujen kanssa piristäneet tietämättänne myös minun monia päiviä, kiitokset siitä :) Etenki tää viikko on ollu ankee ku mies on keksiny joka päivä työpäivän päälle jotain muuta tähellistä kuin kotona olemista ja soitteli...
  19. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Moikka kaikki! :) Osaankohan tänne kirjoittaa.. aika sujuvasti olen ainakin lukenut juttujanne aina silloin tällöin jo useemman kuukauden ajan... :) Eli vielä olis yks tunkemassa mukaan keskusteluihin jos mahtuu.. Mulla on 2,5 kk ikäinen poikavauva, ihka ensimmäinen. Syntyessään 4 kg, 54 cm ja...

Yhteistyössä