Hakutulokset

  1. T

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Minä taas suosittelisin ainakin varalta ottamaan sairaalaan mukaan jotain viihdykettä. Esikoinen ei osastolla muuta tehnytkään kuin nukkui, noin neljän tunnein välein heräsi syömään ja sen jälkeen simahti taas, että kyllä ainakin tällä mammalla olisi aika käynyt pitkäksi ilman kirjaa/käsitöitä...
  2. T

    G: KUINKA KAUAN IMETIT?

    Esikoista kuukauden, kakkosta toivottavasti pidempään.
  3. T

    Kun yrititte toista tai kolmatta lasta niin monennestako yk:sta tulit raskaaksi??

    puolen vuoden yrityksen ja yhden km:n jälkeen tärppäsi, nyt rv 33. :)
  4. T

    1-vuotiaalle synttärilahja?

    Meillä poika sai kirjoja, ja tykkäsi kovasti. Nuppipalapelit on nyt puoltoistavuotiaana kovassa huudossa. :)
  5. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 22, mies 26, yhdessä 4,5 vuotta, esikoinen 1v4kk ja toinen lapsi tuloillaan keväällä.
  6. T

    1-vuotiaan päiväunet

    Poika aloitti hoidon syyskuussa, muutamaa viikkoa yli vuoden ikäisenä, ja nopeasti päästiin kiinni yksiin päiväuniin. Rytmi siis seuraava: herätys 6-8 aikoihin päiväunille 12, nukkuu tunnin tai pari riippuen siitä, kuinka aikaisin on herätty Yöunille 8 aikaan. Ja poika nyt siis 1v 4kk.
  7. T

    pahoinvointi, milloin teillä alkanut ?

    Esikoisesta rv 8 tienoilla, tästä rv 6.
  8. T

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Supistukset alkoivat klo 05.00 ja poika syntyi iltapäivällä hieman ennen kahta.
  9. T

    la tänään ja ei tietoakaan suppareista

    Eihän sitä ikinä tiedä. ;) Minulla laskettu aika meni niin kuin kaikki odotusajan päivät - ei supistuksia, ei vuotoja, ei mitään. Sitten rv40+1 heräsin supistuksiin ja poika syntyi iltapäivällä. :p
  10. T

    Millasia kihlasormuksia teillä on?

    Samantyyliset löytyy täältäkin.
  11. T

    Joko täällä on puhuttu eilisestä Tosipaikasta:nuoret mummut?

    Minun äitini on 42, ja häntä luullaan jatkuvasti poikani äidiksi. ...ja siitäkös mummo on mielissään. ;)
  12. T

    G: Aamupalasi

    Kaksi kuppia kahvia sekä ruis-kaurapuuroa maidon kanssa.
  13. T

    Synnytysasento?

    Puoli-istuvassa, ponnistin 21 min. Repesin, mutta ei johtunut ponnistusasennosta vaan pojasta, joka päätti syntyä käsi poskella. Jälkiviisaana voisi jossittelle, että se kyljellään ponnistaminen olisi voinut olla omalla kohdallani helpompaa...
  14. T

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Supistukset alkoi aamulla viiden aikaan, poika syntyi 13.46.
  15. T

    Kuvaa sukuasi yhdellä sanalla ja naamanilmeellä

    omalaatuinen. :whistle:
  16. T

    Tunsinpa

    meillä taisi isä tuntea potkut joskus rv 20, jollen ihan väärin muista.
  17. T

    MAANANTAI AAMUA KAIKILLE !!

    Huomenia vaan. Minä heräsin taas miehen herätyskelloon. Tympeää. Poika nukkuu kuitenkin taas 8-9, ja itse pompin täysvirkkuna hereillä jo kuudelta. :/ Sitten päivällä väsyttää.

Yhteistyössä