Hakutulokset

  1. riepuriia

    Luokanopettajille kysymys

    Ekaluokkalainen poistetaan luokasta käytävälle, syynä levottomuus tai tunnin häirintä. lapsi laitettu käytävälle syyskaudella kun koulun käyntiä on opeteltu vasta 2-3 kk. vanhemmille tulee reppuvihossa viesti vasta kun on jo kolmas kerta menossa ja käytävälle on poistettu kaksi lasta keskenään...
  2. riepuriia

    70-luvun tyyliä ja musaa...

    mitä tulee mieleen...
  3. riepuriia

    Oltiin sitten siellä New Yorkissa...

    Ja juu, kyllä se vei sydämen sillai et sinne olis kiva päästä pian uudestaan kun niiiiiiin paljon jäi näkemättä. Ystävällisiä ihmisiä ja ..... en osaa selittää, ikävä takaisin, vaikka toisaalta oma maa mansikka.
  4. riepuriia

    tasan kahden viikon päästä...

    Ollaan miehen kanssa New yorkissa. alkaa vähän jo jännittää. Tärkeä kysymys. mihin shoppaamaan?
  5. riepuriia

    Vietiin sitten isä hoitoon....

    Vietiin veljen kanssa isä eilen hoitoon alkoholismin takia. Oli ukko kyllä vihainen autossa, mutta sinne jäi. Kuukauden päästä kai sitten pois. Olipahan homma, mutta tulipahan tehtyä tuokin... Onko muita saman kokeneita tai asiaa miettiviä?
  6. riepuriia

    no juu, new york kutsuu

    olen menossa miehen kanssa kahdestaan new yorkkiin ihan kohta ja ajattelin itseni siellä tatuoida..... onko kellään tietoa sieltä tatska jutuista+ lähinnä, maksanko tatskaajalle tippiä vai miten se homma siellä kulkee? Ajattelin ajan varata etukäteen sieltä yhdestä liikkeestä.
  7. riepuriia

    siinä teille

    YouTube - Alicia Keys - Empire State Of Mind Solo toivon että tuli oikein...
  8. riepuriia

    olen kysynyt ennenkin, mutta....

    Kuka tietää Sir Elwoodin biisiä jostain sätkyukosta... vieteriukosta tms.
  9. riepuriia

    Nyt on pakko purkaa....

    ....Jollekkin. u2 with or without you Me mennään ensi kesänä New Yorkkiin tuota katsomaan. Miehen kanssa kahdestaan ollaan viikko siellä.... iiik!
  10. riepuriia

    olen ihan jippii

    mennään ensi kesänä New Yorkiin U2 konserttiin. konsertti liput tuli jo kotiin..... iho on kananlihalla jo nyt!! YouTube - u2- live - with or without you
  11. riepuriia

    Nyt jäin koukkuun...

    leffaan Avatar. saisipa asua sellaisessa maailmassa. saisipa olla vapaa samalla tavalla.... oli hieno elokuva kyllä!!
  12. riepuriia

    rasmuksen keikka...

    eikö ne ijinä tule tänne?
  13. riepuriia

    mikäs uskonto seura...

    ... se sitten on kun on sellainen kalan kuva auton takapuskurissa? oon ymmärtänyt että olis joku seurakunta kyseessä, onko?
  14. riepuriia

    Tuli pojan puolesta paha mieli...

    Meidän poika käy sellaisessa lasten palloilukerhossa ja eilen hän sai sieltä yksiltä sisaruksilta lahjan. Lasten äiti sanoi mulle että lapset ihan välttämättä halusi sellaisen tehdä ja antaa, mutta en ole varma tykkäätkö sinä siitä... Kotona poika avasi sen ja siellä oli vanhasta...
  15. riepuriia

    Kuka tietää...

    Miten menee hoitovapaa asiat. Tiedän että hoitovapaata saa anoa kaksi kertaa, mutta voiko tehdä niin että jos on anonut jo kaksi kertaa niin menee töihin välillä ja sitten anoo uudestaan kun lapsi on vielä alle kolme. Mulla on niin ikävästi nyt että ensimmäinen hoitovapaa jakso päättyy...
  16. riepuriia

    Olikos sir Elwoodilla...

    joku biisi kuin sätkynukke tai mikä??
  17. riepuriia

    Tuli mieleen tuosta mitä päälle baariin...

    keskustelusta että mikä siinä on että kun laitan tukan kahdelle saparolle niin vientiä olisi.... jopa ruokakaupassa! oikeesti miehet katsoo enemmän perään kun on saparot :o en ymmärrä! ja kun värjään tukkani blondiksi... se on parampi kuin brunetti.... miksi?
  18. riepuriia

    Kiva, mies pilkkii...

    pilkkii tuolla sohvalla. Vuokrasi ensin meille jonkun kauhu leffan ja sit nukkuu puolet siitä ja mä saan yksin pelätä!! nyt koneelta nään sivusilmällä, kun pää aina nytkää kun nukahtaa (kurkkaa kulman takaa :laugh: Pitää mennä pieni herättää että menisi sänkyyn, ennen kuin on niskat ihan...
  19. riepuriia

    aaarrrgghhh....

    mulla oikeesti menee nyt hermo noiden 5v kaksosten kanssa!!! jakuvaa huutoa, meteliä, kinastelua,juoksemista, tiuskimista ja viisastelua. hetkeksi kun menee pois tai vauvaa hoitaa niin jo on riekkumiset pystyssä. hypitään sohvilla ja pöydillä ja sovitaan oikein keskenään äidin selän takana...
  20. riepuriia

    sydän hyppäs kurkkuun...

    kun kävin katsomassa meidän yöunilla olevaa 5v tyttöö joka on nyt neljättä päivää kuumeessa niin oli verta tullut nenästä sellaiseksi pieneksi lammikoksi kädelle. hänellä oli nyt kuumetta 39.7 kuume laskee aina päiväksi ja yötä vasten nousee. kai se oli vaan joku verisuoni nenässä, eikös?

Yhteistyössä