Hakutulokset

  1. I

    Mistäs päin porukat on?

    Asustelen ihan Suomi-Ruotsi rajan tuntumassa elikkä Torniossa.
  2. I

    vauvan hakuun

    Tuleepa niin elävästi mieleen oma vauvan hakumatka... se tapahtui viime syksynä, menin sairaalaan käynnistykseen aamulla klo 7 ja pieni tyttäremme syntyi maailmaan illalla klo 22.10. Olihan päivä aika "vaiherikas", mutta kaiken palkitsi tuo pikkuinen.. Hyvää päivänjatkoa ja iloista mieltä :flower:
  3. I

    Vauvan odotus 45-vuotiaana

    En ehkä pysty vastaamaan sun kysymykseen kovin perusteelisesti, koska en ole kovin tarkasti seurannut tän palstan kirjoituksia, mutta voin puhua miten itse ajattelen ko. asiasta. Olen varmaan aikaisemminkin maininnut, et ikääni nähden, ajattelin, et jos kerran kykenen tulemaan raskaaksi...
  4. I

    41-vuotias vielä kerran raskaaksi

    Sain itse tytäremme melkein 46vuotiaana. Ainahan odotuksessa sekä synnytyksessä on omat riskinsä ja tietty vanhempana - kaikkien tutkimusten mukaan- aina suuremmat. En halua mitenkään rohkaista sinua, itse aikuisena teet päätöksesi asian suhteen, mutta sen voin kertoa, että kun sain tietää...
  5. I

    Vauvan odotus 45-vuotiaana

    Nyt taas pitkästä aikaa täällä kirjoittamassa. Ilolla luin, että on myös muita "vanhempia" äitejä joukossa- osa vasta tulevia sellaisia. Itse olen liki 47v. ja 7kk:n ikäisen tytön äiti. Onneksi tyttäremme on ollut terve, sillä muuten meidän elämäämme kuulunut enemmäm murhetta. Vaikka meillä jo...

Yhteistyössä