Hakutulokset

  1. R

    Galluppia, missä olitte häämatkalla?

    Meillä mies järjesti koko häämatkan mulle yllätyksenä (toki tiesin että oltiin lähdössä matkalle) hän kun rakastaa matkojen suunnittelua. Kertoi sitten vaan minkätyyppistä tavaraa pitää pakata mukaan. Mentiin ensin viikoksi Sveitsiin Alpeille, asuttiin ihanassa pikkumökissä ylhäällä vuorilla ja...
  2. R

    G: Pysyikö lapsilukuhaave esikoisen syntymän jälkeen?

    Ennen lasten saantia ajattelin, että 2 olis kiva. Ekan jälkeen ajattelin, että 3 olis kiva. =) Nyt on toinen tulossa, saapa nähdä mitä ajattelen tämän jälkeen!
  3. R

    PARAS SUKLAAKAKKURESEPTISI, KIITOS!

    pakko merkata... slurps!!
  4. R

    Mies kalareissussa äitienpäivän...

    No sitten kannattaa päättää olla hyvällä mielellä! =)
  5. R

    Selvinpäin olijat..

    Appelsiinimehua ja hapankorppuja. Oon töissä jumissa; tahtoo kotiin!!! |O
  6. R

    Aika kamalaa!

    hui kauhistus!
  7. R

    Pahoitin kyllä mieleni... olin pph ja jouduin oleen s-lomalla

    Siis ihmettelin sitä miksi hoitolapsesi vanhemmat syyttää sua vieraiden lasten tekemisistä.
  8. R

    olenko mä nyt ollu huono ihminen?

    Meidän tytön pph lähettää joulukortit, synttärikortit, pääsiäiskortit ym. ja ostaa synttäri- ja joululahjat hoitolapsilleen ja minä moukka hädin tuskin muistan joulutervehdyksen hänelle viedä... :ashamed: Viimeksikin antoi tytölle synttärilahjan ja oli kauhean pahoillaan kun oli unohtanut...
  9. R

    Pahoitin kyllä mieleni... olin pph ja jouduin oleen s-lomalla

    Olipa törkeää käytöstä siltä äidiltä!!
  10. R

    Mitäs jos...

    Mä oon joskus hiuksia pestessäni miettinyt millaista olisi jos ihmisillä olisi silmät sormenpäissä... :)
  11. R

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Mä olen käynyt astangajoogassa ja vauvajoogassa tuolla Shantissa ja tykkäsin kovasti. Se on paikkana aivan ihana; jo ovesta sisään astuessa tuntee todella rentoutuvansa. Ah! Hieman omia kuulumisia: minäkin olen liittynyt supistelijoiden joukkoon. :( Kävin eilen lääkärissä tarkastuttamassa...
  12. R

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Sorry että tungen pinoonne, mutta en malta olla kommentoimatta tätä. Mun mies aikanaan pyörtyi synnytysvalmennuksessa synnytysvideota katsottaessa, mutta niin hän vaan oli täysillä mukana sitten meidän vauvan synnytyksessä eikä kuulemma tehnyt yhtään pahaa. Onneksi! *hilpaisee takaisin...
  13. R

    pistäkää uutta huonepeliä!

    no pääsinpäs pois
  14. R

    pistäkää uutta huonepeliä!

    mulla on muistikortti ja tarot-kortit. kännykkä ja piuha on kytkettynä kaapin päällä. mitäs sitten?? jumijumijuumiiii pelaako joku muukin tätä?
  15. R

    pistäkää uutta huonepeliä!

    onko noissa laatikoissa ja kaapeissa jotain??
  16. R

    G: Mitä kirjaa luet tällä hetkellä?

    Mulla myös! Ja lisäksi Marjaneh Bakhtiarin "Mistään kotosin".
  17. R

    uusia huonepelejä olis... pelaajia????

    vau :o , oli kyllä ylivoimaisesti paras huonepeli tähän mennessä! mut yksin tästä ei olisi kuuna päivänä selvinnyt...
  18. R

    uusia huonepelejä olis... pelaajia????

    miten muotoilit? siis millä välineellä? *muoks* unohda; luulin että muotoilit niitä palapelin paloja vai mitä ovatkaan...

Yhteistyössä