Hakutulokset

  1. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Pitkästä aikaa.. Onpas PeLa antanut ihanan lyhyen odotusaikaennusteen! Voi kun tuo toteutuisi! Meille on koko ajan sanottu odotusajaksi 3-5 vuotta. Milloinkas teillä alkoi odotus? Meillä alkoi 05/09 ja neuvonta saatiin päätökseen 06/10. Nyt sitten odotellaan.. Oletteko jo saaneet hyväksynnän...
  2. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Meillä oli eka neuvonta kesäkuussa, toinen syyskuussa ja kolmas on ensi viikolla :) Eli, ihan mukavaan tahtiin etenee.. =) Täällä oli aiemmin keskustelua tehtävistä. Mekin ollaan pidetty niitä haastavina ja on saanut tosissaan miettiä, mitä kirjoittaa. Nyt ollaan tehty tehtävät...
  3. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Yritin silloin ajat sitten päästä tuonne, mutta siinä oli niin paljon ongelmia, että luovutin.. En muista, että oisko vaatinut uuden s-postitilin perustamista tai jotain ja en sit jaksanut sellaista tehdä. Missäs vaiheessa teidän neuvonta on menossa?
  4. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Onnea Resadalle perheenlisäyksestä! :flower: Mä oon kyllä käynyt aktiivisesti ketjua lukemassa, mutta et ollutkaan tainnut asiasta sen kummemmin kirjoittaa? Eilen tuli Osuuspankin lehti ja siinä oli juttu 30-vuotiaasta pariskunnasta, jotka adoptoivat Etelä-Afrikasta 8 kk ikäisen tytön. Neuvonnan...
  5. T

    Palstaprojekti VARAKETJU

    Vaikea valinta, mulla oli kolme! suosikkia... Mutta äänestän Ruttista.
  6. T

    Uusia ystäviä Jyväskylästä

    Kaipailen lenkkeily/kahvitteluseuraa Jyväskylästä, mielellään Keskusta-Heinälampi-Palokka-akselilta. Jos olet seuraa vailla, ota ihmeessä yhteyttä!
  7. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Päivitinpä listaa, kun molemmille tullut ikääkin lisää.. En ole kirjoitellut, kun ei ole ollut mitään ihmeellistä asiaa. Lueskelemassa olen toki käynyt. Meillä oli siis ensimmäinen neuvonta kesäkuussa ja toinen syyskuussa. Näiden tuloksena ollaan päädytty...
  8. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Aurinkoista Vappua kaikille! Meille ei ihmeempiä kuulu. Mies on vielä töissä ja minä "juhlin" vappua yksin, mutten yksinäisenä. Huomenna lähdetään kolmeksi yöksi kylpylään, ihanaa! Ensi viikolla voidaan lähettää paperit PeLaan, kun saan vihdoin ja viimein lääkärintodistuksen. Sen kanssa...
  9. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kevättä vaan kaikille! B) Me ollaan tosiaan adoption suhteen vasta aivan alkumetreillä. Perhelomaketta täytelty ja tarvittavia lääkärintodistuksia yms. hankkimassa. Osaako kukaan sanoa, voiko adoptoida, jos vain toisella on vakituinen työpaikka? Tai, jos kumpikin puolisoista opiskelee? Miten...
  10. T

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Heips! Jospa minäkin rohkenisin ketjuuntua. Adoptio mietinnän alla, perjantaina mennään ensimmäiseen infotilaisuuteen. Jospa siellä moni mieltä vaivaava kysymys saisi vastauksen. Tässä tiedot, jos joku viitsii listalle lisäillä: TiikeriLilja: N31/M32, lapsettomuustausta, alkuinfo 13.3...
  11. T

    Koira oksensi taas matolle...

    Koira oksentelee aina joskus sellaista keltaista vaahtoa (ei ole mitenkään sairas) ja lähestulkoon aina matolle. Oisko kellään vinkkejä, miten sais parhaiten puhdistettua?

Yhteistyössä