Hakutulokset

1. M

Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

Parahin Mesilo. Lapset eivät jatka elämää puolestani. Lapset elävät ihan oman elämänsä ja minun elämäni päättyy sinä päivänä kun kuolen. Miksiköhän otit raha-asiat esiin? En minä ainakaan ole rahoistani täällä puhunut. Jälleen väittäisin, että jotain on jäänyt kokematta, jos elämän rikkaus...
  2. M

Eikö kukaan ahdistu näistä mamma-kuvioista?

Hallo, Kiitos kaikista rohkaisevista vastauksista, oikeastikin lämmittävät mieltä. Viikko on kulunut tuosta ensijärkytyksestä ja vähitellen asia selkeytyy päässä. Olen tässä viikon varrella jopa tuntenut juuri sellaista uskomatonta ylpeyttä ja erityisyyttä, joita tähän tilaan yleisesti...
  3. M

Ippu ja Pinkeärouva, tuhannet kiitokset! Ette arvaakkaan, miten nuo muutamat ystävälliset ja rohkaisevat lauseet lohduttavat. Odotin vähän, että kotiäitiklaani vaan hyökkää agressiivisin ja tuomitsevin kommentein tunteitani vastaan. Tuossa toisessa ketjussahan minun käskettiin tehdä abortti...
  4. M

Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

Niin just, bilettää... Tuossa se just on. Tehän haluatte ajatella, että ainut mitä tässä menettää on juhliminen, dokaaminen ja muu merkityksetön typeryys. Ja sitten toi älytön "ajattele niin kuin me tai tee abortti -agressiivisuus. Jo tää osoittaa, että jotain merkittävää on jäänyt teiltä kokematta.
  5. M

Hei, Olen 29-vuotias tyttö ja sain juuri kuulla olevani 5. viikolla raskaana. Fiilikset on alusta asti ollut sekavat, mutta mitä enemmän luen nyt tätäkin palstaa sitä ahdistuneemmaksi käy olo. Rakastan vapaata, riippumatonta, vilkasta, älyllistä, esteettistä, vapaamielistä, yllättyksellistä...
  6. M

Joopa joo, Mistäköhän ihmeestä te tiedätte mitä olette menett4äneet omistautuessanne äidin hommille nuorella iällä? Olen pian 30-vuotias, 5. raskausviikolla ja itken surusta ymmärtäessäni vähitellen, että rakas, ihana ja jännittävä elämäni on nyt loppumassa, sellaisena kuin minä sitä rakastan...

Yhteistyössä