Hakutulokset

  1. P

    NEOCATEA Myytävänä

    Mulla olisi ylimääräisiä Neocateja myytävänä, hinta olisi se 16 e mitä itsekkin olen niistä korvauksien jälkeen maksanut!Eli otappa yhteyttä pikaisesti jos sinulla on tarvettA =) , meillä kun näyttäis tuo soija vihdoin sopivan :D !piipero80@gmail.com
  2. P

    HOITOKAVERIA ETSITÄÄN TAMPEREELLE

    HEI! Onko lapsesi vailla hoitopaikkaa Tammikuun alusta?Me etsisimme kotiimme Tampereen villilään hoitokaveria maanantaista perjantaihin.Meillä on jo valmiiksi hankittuna mukava ja luotettava hoitaja joka on ollut meillä jo aikaisemmin osa-aikaisesti lapsien kanssa. meillä itsellä on 2,5 ja...
  3. P

    HAETAAN LAPSILLE HOITAJAA TAMPEREELLE

    HEI! Etsisimme kotiimme Villilään lapsillemme hoitajaa!Tyttömme ovat 1vee ja kohta 2,5vee!Töitä olisi tarjolla noin 3 päivää viikossa (joskus ehkä enemmänkin)ja työaika olisi noin 9-17!Toivoisin sinulta oma-aloitteisuuta, olet lapsirakas ja luotettava hoitaja!Otahan rohkeasti yhteyttä...
  4. P

    MULTIMAX turvaistuinmesta....

    Onko kenelläkään käytössä Multimaxin turvaistuinta(9-36kg).....kaipaisin käyttökokemuksia, !!!Kaikki tieto on tervetullutta!!Meillä kun esikoinen on nyt vajaat 10 kiloa , ja tämä pikkukakkonen tarvisi parin kuukauden päästä myös turvistuimen joten ajateltiin siirtää isompi neiti uuteen...
  5. P

    ESPOO,hyvä ruokapaikka

    MOI! Oliskohan joku ihana ihminen voinut neuvoa missä espoossa olis joku hyvä ruokapaikka?ollaan miehen kanssa menossa rentoutumaan ja haluttais mennä johkin kivaan ehkä hiukan romanttiseenkin ruokapaikkaan!!???Kiitos :D
  6. P

    HAUCIN TUPLAT

    Onko kenelläkään kokemuksia haucin tupliksista eli jotkut roadster duot?plussia ja miinuksia kaivataan :D
  7. P

    LÄNSI -TAMPERE(ym.innokkaat)

    Koitettaisko sitä puisto tapaamista ensiviikolla kun on luvattu kivoja keljä? Miten olisi esim. keskiviikko??lisko tulijoita?Ja missä treffattas? :D
  8. P

    X-Adventure twin swievel

    Löytyisiköhän keltään kokemusta X-Adventuren twin swieveleistä? Kaikki mahdollinen tito on tervetullutta :D ! Tai jos sinulla sattuu olemaan täläiset myynnissä otthan yhteyttä!
  9. P

    TAPAAMISESTA

    Kiva että ei yksin tarvitse parustaa tuota mammakerhoa =) ! Mistä päin tamperetta te olette? mietiskelin tässä että miten nämä tapaamiset sitten toteutettais eli tavataanko jossain kaupungilla vai tavattaisko joka kerta jonkun tykönä? Ehdotuksia!!! Laittaka vaikka mulle suoraan postia...
  10. P

    TAmpereen Mammat

    Oisko tamperelaisia tai vaikka lähiympäristöstäkin kiinnostuneita "mamma kerhoiluun"? Itse olen 5kk ikäisen lapsen 25 vuotias äiti ja olisi mukava koota pieni porukka jolla voisi tapailla esim. kerran kuukaudessa!!!!
  11. P

    TAMPERE!!!!! 05 syntyneitten lapsien äidit!

    Olisi mukava tutustua hiukan saman ikäisten lasten äiteihin Tampereen suunnalta esim. lenkkeilyn tai kahvittelun merkeissä. Itse asustelen länsi-tampereella ja minulla on huhtikuussa syntynyt tytär =) ! ottakaahan rohkeasti yhteyttä!

Yhteistyössä