Hakutulokset

1. T

ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Tää taitaa siirtyä taustalle, eli mut voi toistaiseksi poistaa listalta. Mies oli sitä mieltä, että vasta kesällä kateltais uusiks tätä vauvajuttua ja tällä hetkellä mä tyydyn siihen. Ihan tyhjä olo sen eilisen km:n jäljiltä, en ihan heti halua kokea sitä uusiksi. Mukavaa ja plussarikasta...
  2. T

Lääkäri sanoi suoraan, että keskenmeno :'( Menen vielä 10.40 käymään siellä.
  3. T

Kp1. Vatsaan sattuu niin, että hyvä kun pystyy kävelemään. Ihan käsittämätön kipu :( Pakko soittaa lääkäriin. Eihän tämä ole normaalia, että on viikon menkkakipuja, sitten ne hiipuu ja menkat tuleekin sata kertaa pahempina kuin yleensä? Selkäänkin sattuu, en pysty edes makaamaan paikallaan.
  4. T

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Astydameia: Joo, ne pallerot on aika syvältä.. :/
  5. T

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Mä myös :wave: KTO:n tehtäviä pakerran, ja ensi kuun loppuun mennessä pitäis olla portfolio ja näyttösuunnitelmakin tehtynä. Voi apua.
  6. T

Voi tyhmä minä menin sitten tekemään sen testin, ja negaa näyttää edelleen. Ei kyllä harmita niin paljoa kuin odotin, sillä tädistä ei onneksi ole tietoakaan :p Mites se mikä-lie-nipukka-juttu menikään? Ei meinaan tunnu mitään, johonkin se on "hävinnyt".
  7. T

Hienolta kuulostaa, ElinaMaria! :)
  8. T

Alavatsakivut

Kiitos vastauksistanne, kuulostaa todella tutulta! Apua, tässähän alkaa toivo ihan oikeasti heräämään :p
  9. T

Mies heräs. Nyt on pakko vieroittautua tästä kunnes se lähtee takas töihin parin tunnin päästä :p
  10. T

Talvimamma ei ollut aamulämpö. Samaa on näyttänyt mittari pitkin päivää. On tää palsta muuten hyvä keksintö! Ihana jutella samassa tilanteessa olevien kanssa, kun ei ole irl ketään kenen kanssa näistä asioista voisi höpötellä :)
  11. T

Noista lämmöistä muuten.. En ole aikaisemmin mittaillut, mutta nyt on ollut muutaman päivän kokoajan n. 37. Uskaltaisin sanoa, että normilämpö on kuitenkin lähempänä 36. Kipeä olo ei ole, palelee vaan..
  12. T

Mä oon niin ylpeä itsestäni, sain käytettyä jopa 10 minuuttia koulutehtävään ennen kuin piti päivittää palsta uudestaan ;) Nyt ne menkkatuntemukset hävis taas ihan kokonaan.. Mä tuun hulluksi. Ja tää on vasta ensimmäinen yk! Nostan hattua kaikille teille, jotka olette tätä kestäneet jo...
  13. T

Talvimamma: Mä olen myös innostunut skräppäilystä, eikä malttaisi odottaa alkuun pääsemistä! Aivan ihania papereita ja koristeita löytyy nykyään kaupoista leikekirjoihin :)
  14. T

Diodium: Voi ei :hug: Talvimamma: Mut jos se on taas nega, ni stressi vaan pahenee ;)
  15. T

No mä aloitinkin juuri aiheen alavatsakivuista.. Eli tätiä ei näy, mutta kun koko ajan on tunne että kohta se tulee, niin en ole uskaltanut testata. Viikonloppuna sitten ehkä, jos se täti vielä on pysynyt poissa :)
  16. T

Onnea Daizy! Varmasti työasiatkin vielä järjestyvät :)
  17. T

Alavatsakivut

Minkä verran teillä muilla on ollut menkkamaisia alavatsakipuja ennen plussaa? Olen aivan pihalla tämän kroppani kanssa.. Ensimmäinen kierto ehkäisyrenkaan poisjättämmisen jälkeen, nyt kp 31 ja tuota kipuilua on ollut vaihtelevasti jo viikon verran eikä menkkoja vain näy. Vaihtoehdothan...
  18. T

Kasvatus hukassa...

Viimeiseen asti yrittäisin pysyä rauhallisena ja määrätietoisena, mutta jos hermot menee totaalisesti niin sittenhän ne menee.. :p Yksi hyvä keino on mennä vaikka toiseen huoneeseen, kunnes vähän rauhoittuu.
  19. T

Mtv3 -kanavapaketti *digiboksiasiaa*

Ne lähettää sulle sieltä sen kanavakortin. Mulle se tuli postissa n. viikon päästä tilauksesta (tilasin netin kautta) ja kanavat näkyy heti kun laitat kortin boxiin ja päivität sen :)
  20. T

Viikon 11 jännääjät

Ench :hug: Mulla polttelee laukussa uusi testi, mut jotenkin sitä ei vaan uskalla tehdä. Alavatsakivutkin on vaihteeks hiipunu, eikä tätiä näy..

Yhteistyössä