Hakutulokset

  1. H

    Sikiön tarjonta

    Huomasin, että neuvolakortissa luki tarjonnan kohdalla VT. Mistä tuo VT tulikaan?? :o
  2. H

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Luminka: Helkkynen täällä :wave: . Lomailu vie kaiken aikaa ja on jäänyt vähemälle tämän lukeminen, on melkein koko kesä- ja heinäkuu kahlattavana läpi :) . Vointi hyvä ja vatsa kasvaa silmissä. - Helkkynen RV 24 + 2
  3. H

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Nyt vasta huomasin, että täällähän on meille kolmekymppisille oma pino :). Mukaan ilmoittautuu mamma vm. 74. LA on 3.11. ja odotamme ensimmäistämme. Kovasti on ollut huono olo, mutta onneksi nyt viikon aikana, se on alkanut hellittää. Ei tarvitse joka välissä töissä olla puhumassa pöntön...
  4. H

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    On taas tovi, kun olen ehtinyt palstaa lukea saatikka sitten kirjoittaa. Onhan pinokin jo muuttunut huhtikuulle. Täälläkin on käyty nyt ultrassa, la muuttui kokonaisella päivällä eli on nyt LA 3.11., RV 11+4 ja pikku-Onni oli tasan 50mm. Kylläpä helpotti tuo ultrassa käynti, kuitenkin, kun...
  5. H

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Olen lueskellut tätä palstaa jo jonkin aikaa ja päätin itsekin tulla mukaan. Eli ensikertalainen olen ja la 4.11, neuvolaan on varattu 18.3. aika. Plussa saatiin 28.2. Onnin päivänä ja vieläkin on välillä epätodellinen olo:). Melkein teki mieli toivottaa kaikille hyvää huomenta, kun uni se vaan...

Yhteistyössä