Hakutulokset

  1. A

    lupa

    pitääkö teillä lasten( esim. kouluikäisten) kysyä lupaa pleikalla tms pelaamiseen ja lopettavatko itse ilman sataa kehoitusta pelaamisen? Meillä kysytään lupaa mitä ei aina saa ja yleensä riittää kun sanoo kellon ajan koska täytyy lopettaa, toisinaan tulee sota ja pelit lähtee viikoksi hyllylle...
  2. A

    Kehukaa lapsianne

    Mulla on yks tutun poika 3,5 v kun tekee kans tosi isoja palapelejä
  3. A

    Kehukaa lapsianne

    otin jopa videolle kun neiti tekee 20 palan muumipalapelin itse. ja tykkää siitä niin et tekee sen 10 kertaa uudestaan ja uudestaan. Ai nii ja unohdin ihan et meidän pojat on kaikki ajaneet 3v ilman apupyöriä!!!!
  4. A

    Kehukaa lapsianne

    Jos jotain äidit rakastaa niin kehua mitä omat lapset osaa!!! Mä aloitan, Meidän 1,5 v neiti osaa tehdä tavallisia 15-20 palan palapelejä ihan ilman apua!
  5. A

    tiskiaineista

    ei se luukku aukee kun vähän ja aine jumittuu kun kostuu. Mäkin luulen et nakkaan sen tabletin vaikka siihen terin koriin tms tästä lähin.
  6. A

    tiskiaineista

    ärsyttävää kun tabletit tai tiski jauhe usein jumittuu pesuaine luukkuun niin et kun avaa tiskikoneen niin löytääkin sameita satioita ja tiskiaineklöntin luukusta. siirryin nyt nestemäiseen. Ei auttanu vaikka vähensin jauheen määrää. Merkki oli joku x-tra et liekö vika siinä...? kokemuksia?
  7. A

    Salaisuuksia, onko niitä?

    Ihan hatusta nyt vedän, mutta vaikka et yks lapsi ei välttämättä olekaan sun miehen tai että on valehdellu olleensa töissä ja onki ollu baaris kavereitten kanssa tai on varastanu teininä tai ollu jossaan huume porukois tms tällaisia tulee mieleen...
  8. A

    no niin mammat nyt perheen kanssa aikaa viettamaan

    Meillä vanhin turnauksessa... isi ja 2 muuta luistelemas ja mä vahdin nukkuvaa kuopusta...
  9. A

    Salaisuuksia, onko niitä?

    Käsi ylös ne joilla on joku suuri salaisuus menneisyydestä, joka välillä kummittelee mielessä, tekis mieli kertoa,esim. miehelle, mutta... Kaikilla kuulemma on joku salaisuus, aina. Onko totta??? :wave:
  10. A

    Kummat paremmat?

    Ehdottomasti ne toiset, vihreat!!!
  11. A

    Kaikki mukaan: koulutustasosi, ikäsi ja lastesi lukumäärä

    Ammattitutkinto 4 lasta ikä 28
  12. A

    Tapaturma

    Vaikka siks et ei mahdu toppapuku päällä enää vauvakeinuun, yhtä hyvin ois voinu juosta vaik jotaan päin tms. Onks sulla hei lapsia ja elääks ne jossaan kuplassa?
  13. A

    Tapaturma

    Just nää asiat pyörii mielessä... Voi kuinka rakastankaan pientä tyttöäni, joka huuli turvoksissa nukkuu vielä autuaan tietämättömänä pikku hampaastaan ja siitä että se ei tule takaisin vielä pitkään aikaan
  14. A

    Tapaturma

    :hug:
  15. A

    Tapaturma

    Hitsi joo jotenkin viel tuntuu enemmän kun on tyttö ja sellainen pikku prinsessan alku et tosiaan toivon ettei se hänelle aiheuta suurempaa häpeää sun muuta. Vahva itsetunto auttaisi asiaan ja onneksi se pysyvä hammas kasvaa ( mikäli ei juuret ole vaurioituneet ). itku silmässä katson 1v kuvää...
  16. A

    Onko pojalla päällä sekä alushousut että kalsarit??

    Pitkät pelkästään tai alkkarit pelkästään. Aina olen ihmetelly miks ihmiset pukee kahdet kalsarit päällekkäin... ei miehetkään niin tee...
  17. A

    Tapaturma

    Kiitos... ja aina voi miettiä että kaikkea paljon kamalampaa voi sattua...silti surettaa ja aina sitä itseänsä soimaa. Naapuri sano et eiks teil ole vauvakeinua... teki mieli tirvasta sitä vaikkei se paljoa olis sekään auttanu
  18. A

    Tapaturma

    :( Tukea tarvitaan ettei itku pääse... Tyttöni vajaa 2v, 4. lapseni , keinui lautakeinussa jossa on keinunut jo useaan, kuinka ollakaan ote kirposi ja hän putosi jäiseen maahan naamalleen, ei edes kovin korkealta, mutta suu auki ja toinen etuhammas lähti irti ja huuli on niin turvoksissa että...
  19. A

    Jäi sitten pieni poika ilman äitiä :(

    :'( Ei tällaista voi käsittää. Kyllä on niin onnellinen kun on kaikki itsellä terveitä ja ei ole mitään tällaisia ISOJA murheita. Jos poika on vartin yliaikaa pleikalla tai vauva valvotti yöllä niin ei paljon rutista viitsi tällaisen tapahtuman rinnalla.

Yhteistyössä