Hakutulokset

  1. M

    Kävikö kellekään Englantilainen potilas -leffan nauhottaneelle näin?

    Että vika tunti jäi puuttumaan.. Höh, tänään katoin nauhoitusta ja parin tunnin päästä leffa loppui kesken. Tylsää..
  2. M

    Sisäkumin vaihtaminen vaunun renkaisiin.. onko vaikeaa?

    Voi ei, vaunun renkaiden sisäkumi taas hajosi.. onkohan sen vaihtaminen kauheen vaikeeta, selviääkö siitä tällainen tumpelo? Mistähän löytyis ohjeita..
  3. M

    Te, jotka annatte valmiita vauvanpuuroja vauvallenne.

    Riittääkö 1 tetra vai annatteko sen lisäksi jotain hedelmäsosetta tms. ? En ole yleensä antanut noita puuroja, mutta eilen annoin eikä oikeen nälkä meinannut lähteä pojalta. Sen lisäksi annoin vielä ihan tavallista kaurapuuroa. Pitäiskö yks tommonen purkki riittää vauvalle? Iltapuurosta kyse.
  4. M

    Mikä on Meidän perhe -tilaajalahja tässä kuussa?

    siis jos tekee sen ystäväntilauksen.
  5. M

    Onko pelkällä ilokaasulla synnyttäminen muka niiin harvinaista? (sairaala-sarja)

    Ihmettelen vaan, kun Sairaala-sarjan kätilö sanoi nostavansa hattua sellasille, jotka synnyttää vain ilokaasun voimin. Onko se niin harvinaista? Itse kun synnytin, niin ei edes tarjottu mitään muuta kuin ilokaasua, vaikka olin tosi kipeä. Höh! Ja nyt kun katsoin tuota Sairaala-sarjaa niin...
  6. M

    Tuliko teille äitiyslomalla/hoitovapaalla loma-ajan palkka vai vaan lomarahat?

    Mulla loppui äitiysloma ja pidin tähän heti putkeen kesäloman. Jotenkin kuvittelin, että saisin koko kuukauden palkan mutta ei tullutkaan kuin lomarahat vaan. Oon sit käsittäny ilmeisesti väärin. Miten teille muille on tullut?
  7. M

    Kalatiskiltä ostamisesta.. tietäiskö joku?

    Niin siis kun ostan lohta, niin aina kysytään että otanko pään vai pyrstön puolelta. Kummalta puolelta pitäis sit ottaa? Oon vaan näyttäny aina jotain hyvännäköistä palaa, mutta onko sillä siis jotain oikeatakin väliä kumman puolelta fileen ottaa? Onko jompi kumpi vähemmän ruotoinen tms?
  8. M

    Häiritseekö ketään muuta toi yks mummo Idols-kisassa?

    Aina joku yli-iso neule päällä ja tukka kun vanhalla mummulla. Sopis paremmin tangomarkkinoille.
  9. M

    Tilaatteko usein postimyynnistä?

    Mun postimyyntitilausneitsyys (mikä sana!) meni äsken, tilasin Ellokselta vaikka mitä. Saa nähdä, tuleeko edes kaikki tavarat, usein saa lukea että jotain tuotteita saa odotella vaikka kuinka kauan. No, toivotaan että kaikki tulee niin uskaltaa tilaa postimyynistä jatkossakin. Miten usein te...
  10. M

    Siis miks toi Cheryl laihduttaa?

    Sanoi, että juo vaan kahvia koko päivän ajan.. Oliko joku sanonu sille et se on lihava vai minkä ihmeen takia?
  11. M

    Toi Niko on ihana

    Niko Cherylistä: "pillukin on varmaan niitten piireissä joku karamelli" :laugh:
  12. M

    Minkä kokosia vaippoja käytätte teidän 8 kk ikäsillä?

    Mietin vaan tota Mammuttimarkkinoiden vaippatarjousta, et pitäsköhän hamstrata.. nyt on menossa toi 4-koko (liberon) mutta vieläköhän se kauan mahtuu.. Meidän jätkä nyt 9200 gr ja 74 cm.
  13. M

    Siis paniko ne Cheryl ja Risto vai ei?

    Kun Cheryl sanoi, ettei hyväksy irtosuhteita eikä pysty harrastaa seksiä, ellei rakasta toista. Mutta eikös se just pannu Riston kanssa? Vai oliko se muka jotain esitystä, oikeesti eivät panneet?
  14. M

    Jos teillä on jääkaapissa viikko sitten vanhentunutta jugurttia niin syöttekö?

    Mä kyllä syön ja söisin, vaikka olis kaks viikkoa vanhaa. Tuli vaan mieleen tosta, kun ihmiset heittää pari päivää vanhaa ruokaa roskiin..
  15. M

    Ekalle vauvalle haluaa vaan uutta?

    Pitääkö väite teidän kohdalla paikkaansa? Kun olin raskaana, monet tarjosi käytettyjä tavaroita ja sanoi heti perään "ettehän te varmaan näitä halua kun ekalle vauvalle haluaa vaan uutta" Olin ihan että WTF. Me ollaan kyllä ostettu varmaan kaikki tolle meidän esikoiselle käytettynä...
  16. M

    Hakisko vielä yhen lasin punkkua?

    Mitäs mieltä ootte?
  17. M

    Mikä on kaunein kehu minkä oot saanu?

    Mun miehen kaveri oli joskus sanonu että mä oon niin hyvännäkönen, ettei hän edes uskaltais tulla juttelee niin kauniin näköiselle naiselle baarissa. Tuo kehu lämmitti mieltä, sillä mä oon oikeesti ihan perseestä revityn näköinen.
  18. M

    Käytettekö laihat naiset stringejä?

    Mä en, mun mielestä ne on ihan kammottavan epämukavat! Mummopöksyt rules :D
  19. M

    Nyt mä haen kylmän kaljan!

    :p
  20. M

    Vieläkin harmittaa, kun avasin eilen sen ketjun tapahtui kaupan pihalla

    Illalla sitten sai lukea iltiksestä, että se mies oli kuollut. Alkoi ihan itkettää, kun täältä oli ekana lukenu päivällä niin tarkan kuvauksen tapahtumista. Pitäs vissiin pysyä poissa koko palstalta, niin ei menis yöunet

Yhteistyössä