Hakutulokset

  1. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Moikka, pakko oli tulla purkamaan tunteita, vaikka en kauheasti ole tänne ehtinytkään. Tuntuu, että elämä nyt murjoo taas ihan kunnolla. Tänään oltiin siellä väestöliitossa, ja meille sattui juuri varmaan maailman epäsopivin lääkäri, mikä meille voi tulla - ollaan vähän kummallisia useimpien...
  2. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Hei pitkästä aikaa! Paljon on näemmä tapahtunut taas. Khaosille paljon halauksia ja voimia, mutta positiivinen asia on tosiaan se, että ainakin tiedät, että raskaus on mahdollinen. Toivotaan, että törppää pian uudellaan. Dreamer Kiva kuulla, että teidänkin loma oli ihana, ja vielä...
  3. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Dreamer, juu oikein rentouttavaa lomaa teillekin :) luultavasti teidän matka onkin hintavampi, kun meidän matkasta on tulossa sellainen seikkailu - katsotaan mitä reissu tuo mukanaan ja eletää päivä kerrallaan ihmetellen. mennään myös käymään siskon luona, kun asuu tällähetkellä portugalissa...
  4. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    kopy toiselle palstalle kirjoittamastani viestistä - "Huh, nyt mennään ja kovaa, ajateltiin ottaa miehen kanssa äkkilähtö aurinkoon, joten palailen palstoille taas huhtikuun alussa." Toivon tälle palstalle myös paljon plussia heti alkuunsa, ja kaikelle ihania pupuiluja pääsiäiseksi :) on...
  5. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Huh, nyt mennään ja kovaa, ajateltiin ottaa miehen kanssa äkkilähtö aurinkoon, joten palailen palstoille taas huhtikuun alussa. Toivotaan, että silläaikaa on paljon plussia satanut tälle palstalle :) vähän edestakaisin ravaamista tämä nyt on ollut, mutta on niin valoisa kevätmieli nyt. ihanaa...
  6. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    niin ja toivon tosiaan että Dreamerilla tulis se täti kylään, ennen reissua. Itsellä melko säännölliset kuukautiset, mutta välillä niitä "jopa" 48 pv eli kaksi kertaa liian pitkiä kiertoja on ollut ja silloin todella on oppinut arvostamaan säännöllistä kiertoa. niin ja matkalla on inhottavaa...
  7. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Nyt kun lueskelin pinoa takaisin päin huomasin ilokseni että Khaoshan oli plussannut =) oikein paljon paljon onnea. Oli tosiaan jo aikakin saada tähän pinoon plussia. Huomaan, etten taas millään meinaa pysyä pois täältä palstalta. :) on jotenkin niin iloinen olo - ja toiveikas - ehkä me...
  8. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Minäkin voisin tänne ilmoittautua, Jos otatte mukaan. Olen kyllä muissakin pinoissa,mutta olen pitänyt tässä palstailussa taukoa, ja nyt uudella innolla liityn uuteen pinoonkin vielä. meillä siis tilanne on sellainen, että yritystä takana vähän laskutavasta riippuen 1-2 vuotta. Olen tainnut...
  9. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Moikka pitkästä aikaa... Olen pitänyt edelleen hiljaiseloa, ja tämä nimimerkin vaihtaminen siinä jotenkin ehkä vielä auttanut, kun on ollut outoa, ettei tulekaan haltiana tänne kirjoittelemaan :laugh: Nyt kuitenkin ajattelin tulla, koska ensimmäinen iso akel otettu tänään. Soitin...
  10. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Mimmalin muistan kyllä oikein hyvin (olen siis entinen haltia, en tiedä muistatko minua :D ) mutta siis olen oikein super onnellinen puolestasi!! ettehän te ole missään hoidoissa vielä käyneet? ihanaa huomata, että se plussaaminen on mahdollista noinkin pitkän yrittämisen jälkeen - toisilla...
  11. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Hei pitkästä aikaa. Vaihdoin nimimerkkiä - olen entinen Haltia. Alkoi kyllästyttämään, ja muutenkin en enää kauheasti ole täällä käynyt ajattelin aloitella uudestaan koko hommaa. Meillä ei ole tapahtunut oikein mitään. Viimeyönä näin unen, että synnytin tytön, ja voi niitä onnen tunteita, kun...

Yhteistyössä